Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 736 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| roannima | 2011-02-02 21:52 | |
![]() | jeg holder meg til de med under 5 kh pr 100 gr, går veldig bra :)) og er fantastisk masse godt!!! savner ikke bl.anna poteter i det hele tatt | |
| VeldiGlad | 2011-02-03 04:38 | |
![]() | Man kan også bli veldig tynn av å leve på bare sukkervarer, kaffe og øl :) Dog er målet forhåpentligvis ikke kun å bli tynnere. | |
| innocenta | 2011-02-03 10:08 | |
![]() | Godt poeng, VG. :) | |
| AaseB | 2011-02-03 11:16 | |
![]() | Stå på, Roannima! :-) Eg håpar me får høre meir frå deg om dette etterkvart. | |
| roannima | 2011-02-03 18:45 | |
![]() | Takk Aase :) håper jeg når målet mitt iallefall..... :) | |
| Speciale - Ikke medlem lenger | 2011-02-03 19:14 | |
![]() | Jeg gikk ned 26 kg i høst, ved å være i ketose. I dag har jeg sluttet å røyke, så nå skal jeg spise akkurat det kroppen føler for en uke, da jeg både er matlei og rimelig stresset i kroppen grunnet mangel på nikotin. Men den som gjennomfører en livsstilsendring uten å ta med seg trening på kjøpet vil sakte men sikkert gå opp i vekt igjen.. Trening er viktig, feit som tynn!! | |
| berrum | 2011-02-03 19:51 | |
![]() | Enig med Speciale, trening er viktig. Ser at enkelte her beskriver hvordan de ha gått ned i vekt uten trening. Kurer uten trening ender ofte i at man går raskt opp igjen. Viktig med trening for å øke muskelmassen og dermed økt forbrenning. Dessuten gir jo trening mange andre gevinster også. | |
| Apion | 2011-02-03 19:55 | |
![]() | Jeg har alltid hatt det motsatte problemet av slanking. Spiser som en gal, masse karbohydrater, fett osv. bare for å holde vekta på noenlunde normalt nivå. Spiser jeg ikke tilnærmet full middag to ganger per dag pluss alle andre vanlige måltider og litt snacks inni mellom så ryker kiloene og jeg blir slapp og slutter å fungere. Er alltid sulten og det hender tett og ofte at jeg må opp om natten for å spise fordi jeg er så sulten at jeg ikke får sove. Er noe lei av å alltid få høre at jeg må spise mer, jeg som er så tynn. | |
| roannima | 2011-02-03 20:09 | |
![]() | Trening er veldig viktig , helt klart! Så snart jeg kommer meg på beina igjen så er det sporenstreks ut å trimme :) er nettopp kneoperert så nå er målet å holde smertene unna bare,,,,, men, kommer straks sykkel foran tv'n, og sko til lange gåturer blir snart tatt i bruk igjen ;) er ingen treningsfantast så det blir nok tungt i starten,,,, Men ALT (skal) gå/går :)) | |
| roannima | 2011-02-03 20:11 | |
![]() | Speciale : hvor mange kh låg du på daglig for å holde kroppen i ketose? sjekka du med sånne sticks? Og, lang tid brukte du...? jeg ønsker såklart å se resultater ganske så snart ....hehe..temmelig utålmodig,,.,. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-02-03 20:40 | |
![]() | spis vanlig hverdagsmat, flere måltider pr dag 4-5 stk, hold blodsukkeret jevnt, drikk masse vann, beveg deg minst en halv time pr dag, styr unna kjappe løsninger a la ukebladmetoder tjukke folk er et resultat at latskap, usunt kosthold | |
| Rabiaz | 2011-02-03 21:01 | |
![]() | wstine, nå var du litt rask her. Tjukke folk er ikke alltid tjukke pga latskap og usunt kosthold. Langt i fra. Slemt å skjære alle over en kam. | |
| bris1 | 2011-02-03 21:10 | |
![]() | der var wstine, ja. Kategorisk og skråsikker! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-02-03 21:14 | |
![]() | og der var bris1, ja.....! hva syns du om de kategoriske og skråsikre rådene da bris? spise sunn hverdagsmat? spise jevnt? bevege seg? Tja, ikke noe grensesprengende nytt dette. Joda, tjukke folk som kan takke seg selv! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-02-03 21:15 | |
![]() | et overflødig "som" sneik seg med her....... | |
| VeldiGlad | 2011-02-04 01:12 | |
![]() | Apion: Nøtter! Masse nøtter! | |
| bris1 | 2011-02-04 09:52 | |
![]() | wstine, rådene du gir er veldig gode - for de fleste antar jeg! Og helt i samsvar med det som gis av "slankeråd" i dag. Ingenting i veien med det. Men så avslutter du med en påstand som sårer den som av ulike grunner ikke lykkes, til tross for iherdig egeninnsats. | |
| choirgirl | 2011-02-04 09:54 | |
![]() | wstine: Det er nok litt mer nyansert enn som så. Om man er litt over middels interessert i kost, ernæring og helse, så vet man det. Overvekt har ulike årsaker. Generaliseringen din bidrar bare til den sedvanlige stigmatiseringen av overvektige. | |
| sommerfugl | 2011-02-04 12:01 | |
![]() | wstine: jeg synes du er en artig person og har tidligere vært enig i mye av det du sier, men her synes jeg du er helt ute å kjøre! Støtter meg til bris1 og choirgirl her, er sikkert ikke nødvendig å starte en lang utredning om ting som du garantert vet fra før! Men alle overvektige kan _ikke_ skylde seg selv! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-02-04 14:45 | |
![]() | selvsagt finnes unntak, pga sykdom, medikamenter osv. Men: svært mange tjukke folk griper ikke fatt i problemet selv. Lasser inn på med usunn mat, driver liten/ingen aktivitet - trening. Sunn hverdagsmat er tilgjengelige for dem også, pluss kunnskap om hva som skal til for varig vekttap. Ikke sant? Ikke stakkarslig gjør tjukkasene. Det kommer ingenting ut av det! Enhver må gripe fatt i sitt eget liv. sommerfugl: vi kan ikke være enige i absolutt alt :-) | |