Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 602 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Cygnus | 2011-02-28 22:05 | |
![]() | Jeg hadde aldri trodd jeg skulle skrive noe i en slik tråd, men altså: MB har dispensasjon for å bruke denne medisinen - det samme gjør uttallige andre utøvere uten at de dermed er gullvinnere! | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-01 07:48 | |
![]() | Ja du har rett i det Cygnus. Jeg har et poeng når jeg nevner at noen har vært kritiske til MB-astmamedisinbruk fordi det er jo ikke sikkert MB skulle hatt astmadiagnosen, samtidig er det jo flere andre som bruker astmamedisin, kanskje er det veldig stor andel av VMdeltakerne i langrenn som bruker astmamedisin ? | |
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2011-03-01 09:49 | |
![]() | neei, sier du det. Jerry, du har din helt egen tråd og sitter og prater stort sett for deg sjøl. Men fant du ikke noe om detta på nett? Til opplysning er skigåing en utendørsidrett. Ikke en tur i slalombakken, løkkehockey eller walk in the park. Denne utøveren og hennes motstandere har 1000vis av treningstimer fra de var små, ute i kulde mellom -5 til -20. Som er FIS sin grense for konkuranser. Det er bevist at det gjør noe med lungene og atsma blir en av følgene av det hardkjøret som de har utsatt seg for. Så det er veldig mange skiløpere i toppen som bruker atsmamedisin ja. Og nå vet du årsaken. At ski er en marginal idrett er det ingen tvil om, men da jeg selv var på toppidrettsenteret over en periode, kan jeg opplyse om at O2 opptaket til Pål Gunnar Mikkelsplass og Odvar Brå var høyest i verden. Mao er det langrensløpere toppatleter selv om det er få på verdenbasis som utøver idretten | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-01 10:04 | |
![]() | Alt det du skriver bortsett fra dette om Brå og Mikkelsplass vet jeg om fra før Tedh. Jeg drev selv med kondisjonsidrett i barndommen og idrett frem til 18 årsalderen og fikk med meg noen NM. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-01 10:05 | |
![]() | NM-gullene var ikke i kondisjonidretter da. | |
| Torill | 2011-03-01 10:32 | |
![]() | Jeg har deltatt på NM i Scrabble! | |
| Cygnus | 2011-03-01 13:43 | |
![]() | Bravo, Torill! Jeg misunner deg, forresten! | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-01 14:18 | |
![]() | Tedh, hva gjorde du på toppidrettssenteret? Kampsportutøver ! ? Renholder? Landslagtrener ? | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-01 14:19 | |
![]() | Fantastisk, sølv og bronsje for Norge på 15 km uten at Northug deltok .... | |
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2011-03-01 15:38 | |
![]() | Om det skulle være av interesse, så var det for å holde tredemølla til Svein i gang. Slik at de som tok tester skulle få ei mølle som nesten gikk a seg sjøl:) Kan også opplyse om at Lsk skulle som første fotball lag trene seriøst på toppidretssenteret, og det var skremmende. At de gutta fikk betalt for det de dreiv med er for meg ett under. Den eneste som kan sies å være trent a de gutta der var Frode Grodås. Han hadde kneskade og tok mer i knebøy på ett bein en alle de andre på laget. O2 opptaket til det laget, lå på det vi kan samenligne med en kjederøykende ordspiller med i overkant sansen for øl og mat. Sånn ca:) | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-01 16:23 | |
![]() | Takk for at du bekreftet for meg det jeg alltid har trodd. Fotballspillere er noe dårligere trent enn andre idrettsutøvere..... | |
| MyRuin | 2011-03-01 18:01 | |
![]() | overrasket over at Jerry1 hadde noe NEGATIVT å si ja.. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-01 18:18 | |
![]() | Det er da positivt at andre idrettsutøvere er bedre trent enn fotballspillere. Fotball har jo alltid vært redningsplanken for folk som ikke ønsker å trene så mye og dette viser seg også på toppnivå......... | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-02 21:27 | |
![]() | Har ikke fulgt nøye med på dagens øvelser, men Norge tok vel 2.plass på lagsprint menn iføølge startsiden.. Oh du edle VM-sølvmedalje, nr 2 på jorden. Hva om kenyanerne hadde lært seg langrenn ??? Oi hadde de knust nordmennene ? | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-02 22:05 | |
![]() | Kenyanernes force er lite volum og dermed lav vekt på legger og ankler ifølge forskningen. Noe som betyr, pga skienes vekt, at kenyanernes fordel ville blitt svært mye redusert slik at nordmennene fremdeles ville kunnet inneha langrennshegemoniet en god del av tiden. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-03 18:08 | |
![]() | Ja nå venter vi på 2.omgang i vm hopp stor bakke, norge ligger på 2. og 3.plass etter første omgang. | |
| bris1 | 2011-03-03 18:09 | |
![]() | Sier du det! | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-04 01:08 | |
![]() | Nå gikk det dårlig i 2.omgang hopp for de norske gutta, men det ble visst gull i langrenn stafett kvinner. | |
| piaf | 2011-03-04 13:32 | |
![]() | Hvordan går det i herrestafetten, Jerry? Er Eldar sliten, tror du? | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-05 12:30 | |
![]() | Ja nå er det individuelt 30 km kvinner. Melkebonden Therese Johaug og sauebonden Marit Bjørgen ligger i tet som et par og tilbakelagt distanse er ca 10 km. Senske Kalla er like bak..... | |