Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 644

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
mysteria - Ikke medlem lenger2011-06-22 18:26
Antall innlegg: 1124

Kirsti: Alt ble klart og betydelig :)

akric2011-06-22 19:39
Antall innlegg: 455

Takk for innspill til aktiviteter, Cygnus og La Barca! Piaf: Er selv litt skeptisk når det kommer til om fjortisen min virkelig vil like dette - men hold deg fast: Det var han som foreslo det! Og selv da jeg forklarte at dette ikke er noen danskebåt med enarmede banditter og Teenage-club, derimot er det god mat, flott natur og masse grått hår, sa han at dette hadde han lenge hatt veldig lyst til (?!) Det hadde jeg aldri hørt noe om før, men slo jo til! For JEG har i allefall hatt lyst til dette lenge! Så nå er det en sikker situasjon for meg: Liker han det ikke, er det hans egen feil, og jeg liker det nok uansett:)
Forresten, Mysteria: Har du lest den? (Alt blir klart og betydelig) Det har jeg, og et par venninner var overbegeistret for den, men jeg syntes den var slitsom og kjedelig. Sikkert noe jeg ikke har skjønt;) Likte du den?

mysteria - Ikke medlem lenger2011-06-22 20:08
Antall innlegg: 1124

Jeg har lest boken og sett filmen, akric, og likte begge. Underfundig, humoristisk og trist.

akric2011-06-22 21:23
Antall innlegg: 455

Hm. Har nok ikke skjønt poenget i denne boka. Visste ikke at det var en film, heller! Vel, vel. Smaken er som baken! E glad i Hamsun, jeg. Enda en grunn til å reise til Nordland:)

Helen2011-06-23 01:23
Antall innlegg: 745

Jeg kjente meg igjen i denne;)

www.youtube.com/watc...tu re=share

JamesO - Ikke medlem lenger2011-06-24 22:40
Antall innlegg: 2649

Så noen turister ta et bilde av hurtigrutelogoen 20x20 cm på et grått steinbygg i dag. Utrolig.

mornorge2011-06-25 06:33
Antall innlegg: 145

Ja smaken er som baken, "delt i to."

Hørte en kalte programmet "SØPPEL-TV"
Ja ja, jeg deler ikke det synet.
Dette er den beste Norgereklame siden OL på lillehammer.
Set sa Petter Stordalen og, det er vel ikke for ingenting han har kjøpt aksjer.

HURRA! Nå har de som styrer landet her lovet å beholde dagens hurtigruteopplegg i 8 år til.

Hurtigruten er viktig for mer enn turisme.
F.eks i Finnmark går mer enn 90% av dagligvaretransport med hurtigruten.

Kun en ting bekymrer meg; det er fjellmassivet i Geirangerfjorden som en dag faller ned. Får håpe det ikke er båter der da. Men menneskene som bor der......jeg tør ikke teke tanken.
Vi som har lest litt historie, kjenner jo Tajjordulykkene

DET BURDE OSSÅ BYGGES DEN MYE OMTALTE STADT-TUNELEN
Det vil fjerne mye strev og bekymring for alle som å ferdes der.

Jeg har nå 31 rundturer,Bergen Kirkenes Bergen (+ distanser) og to nye turer ligger på beddigen i år. ( Og jeg betaler for alle turene).
men nå har jeg fått innvilget GRATIS VANN!!!
Jeg har som regel fint vær på mine turer, og har fått uoffisielt tilbud om å få en egen "godværsdisk ombord hvor folk kan klage hvis de er misfirnøyd med været.
Men jeg er også innehaver av STORMSERTIFIKAT som innebærer at jeg har opplevet orkan.

UkebladeT Familien har forresten gjort et intervju med meg, om hurtigruten, som kommer på trykk senere i sommer.

Jeg savner seilingene til Svalbard som gikk hver 10 dag i "gamle dager"
Jeg kom til Ny Ålesund med Lofoten den dagen kronprinsen ble født og da var stemningen omtrent som på tv med hornmusikk og det hele.

Jeg har også opplevet noen utradisjonelle havner som Reine, Træna, Lovund,Steinkjer,Fjærland , Flom med flere.
To ganger har jeg seilt nordom Nordkapp noe som vanligvis ikke skjer. Jeg har også fått med meg Trollfjorden på vinterstid.

TV-programmrt var flott, det stod på hele tiden, og jeg kunne knappt gå på do. Jeg levde meg inn i det. Et sted zoomet di inn en blå båt, en som satt i vinket, og jeg vinket igjen. Og SÅ oppdaget jeg at jeg slett ikke var på båten, men satt i min egen stue.
GOD TUR.

JamesO - Ikke medlem lenger2011-06-25 09:35
Antall innlegg: 2649

Interessant mornorge og imponerende antall turer med hurtigruten..

Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?