Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 602

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ZodiacQueen - Ikke medlem lenger2011-07-19 20:54
Antall innlegg: 9

jeg husker veldig godt en spillevert som permanent hadde mensen - husker ikke hva hun het.

og saa er d noen spilleverter over en viss alder som snakker stadig vekk om hvor gode dems potteter er paa garden - uutholdelig , men dom gjoer en bra jobb, d gjoer dom.

cvalker12011-07-19 21:48
Antall innlegg: 18

Kanskje det er skadefro, men jeg syns tråden er litt morsom. Dette er tråden spillvertene sannsynligvis har mest lyst til å stenge, men den den eneste de ikke kan stenge.
Apropos hvordan spillvertene velges;
Ville det ikke være mer demokratisk om de som ønsker dette vervet melder sitt kandidatur? Deretter kan alle medlemmer stemme i "ordspillspørsmålet". Det virker som om spillvertene oppfattes som en egen klikk og det er litt uheldig.
Det er sikkert flere masochister som ønsker å være hoggestabber i tråder som denne.
Forøvrig har jeg ingenting å utsette på spillvertene. Diktatur eller ikke, jeg er takknemlig for jobben de gjør.

fusion2011-07-19 21:58
Antall innlegg: 17

"Dette er tråden spillvertene sannsynligvis har mest lyst til å stenge, men den den eneste de ikke kan stenge."
(sitat cvalker1)
Og hvorfor i all verden kan de ikke stenge den??
Den handler jo absolutt ikke om uhøflige spillverter i det hele tatt!!

gompedyret2011-07-19 22:05
Antall innlegg: 4381

I den grad denne tråden hadde en rolle, er den åpenbart utspilt. Ønsker du å diskutere videre får du heller lage en ny tråd med en mer passende emnetittel.

Tidligere tråder her har vist at hva som regnes som uhøflig kan variere voldsomt fra spiller til spiller. Eksempelvis, å la være å si "grt" etter hver bidige bingo vil svært mange synes er helt greit, tilogmed foretrukket.

Selvsagt er spillvertene bare mennesker og kan ha dårlige dager, som alle andre. Skulle du mot formodning ha en negativ opplevelse med en spillvert vil det beste være om du tok kontakt med en annen spillvert (evt. vedkommende selv) og forklarer saken. Sjansen er stor for at det løser seg!

Liste over spillverter finner du under fanen "Ordspill" i forum.

Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?