Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 657 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| sommerfugl | 2011-08-26 15:35 | |
![]() | Nei, jeg gjorde ikke det, wstine. For denne gangen er det kommune- og bydelsvalg for min del. Senterpartiet stiller nok ikke så sterkt i Oslo. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-26 17:28 | |
![]() | Det var godt å høre sommerfugl! | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-08-26 18:18 | |
![]() | nei og nei, yst og et brunosten din, mjølk kua og drikk mjølka di og stem Sp jentunger, så får dykk det så godt i mårå kveld, ikkje gjer noko dykk angre på, då kan hende kjem Myrilguten og tar dykk med til sæters der dykk må stelle kjyra så svetten sildrar frå arbeidsraud hud og fut og fogd kjem og forlange heimlaga leifse med heimlage smør og gomme. | |
| bearo | 2011-08-26 20:23 | |
![]() | KrF er klar på nei til EU også. No lengre er det vel i det heile tatt ingen med respekt for seg sjølv som hevdar seg positiv til EU-medlemskap. | |
| Sydsklie | 2011-08-26 21:03 | |
![]() | Westine: Du tar kraftig feil når det gjelder odelsungene. De må ha masse utdannelse, så de vet når søknader for støtte skal sendes inn, hvilke skjemaer som må fylles ut osv. Dette skaper masse arbeidsplasser. Så vær nusselig og stem SP. | |
| kuami | 2011-08-27 00:59 | |
![]() | Næmen Bearo, synes du ikke jeg har respekt for meg selv... uff da... | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-08-27 11:40 | |
![]() | Myrilguten lokka jentene til sætra for å arbeide gratis ein heil sumar. Når hausten kom stemte dei både Senterpartiet. | |
| Bhå | 2011-08-27 13:33 | |
![]() | I alle dager da, er det BARE AP-folk og HØYRE-vridde her inne? Ser ikke EN eneste drittslenging om de to partiene der? VÅKN OPP, skal vi berge Norge, så må vi få vekk i alle fall EN av de partiene der, må vi ikke? :-) | |
| olapaloma | 2011-08-27 14:04 | |
![]() | all pr er god pr? glad at sp for mykje pr i desse dagar! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-27 15:00 | |
![]() | Høyre ja............ Morn du! Hankøøøøø! Høyre....... med sine glattpolerte fasader. Villa i åsen, hytte på fjellet og båt i havna-partiet. Tilbaketrukket. Vi, ikke oss. Korrekt adresse. Familienavn . Vennekrets. Gjerne kongefamilien du, Sonja og Harald. Haakon og Mette-Marit. Nedarvet gods og rikdom. Stor fallhøyde der. Inviterer gjerne asiatere hjem. Vaskefille og mopp. Strandsonen for de få-partiet. Kapitalismens høyborg. Økonomisk vekst og mye vil ha mer. Kontinentale vaner. Fra året i Frankrike eller Sveits. Og kultur. Men opera og teater da. Premierer. Se og bli sett. Klassiske verk. Pels. Og språket; skib og Ø. Ikke tarvelige diftonger. Ikke høyrøstede som FRP-bajasene eller sinte raddiser. Nei, dannet. Heller passiv aggresjon. Og karakterer! Karakterer og karakterer..... Veledighet. Stiller gjerne opp, kaste glans over arrangementet, med sitt nærvær. - "Se så mye det betyr for dem".... Rotary og Lions. Frimurerlosjen. De lukkede selskab. Trygt, oversiktilig, kontrollerbart. Verner om sine egne, alltid det. Vi, ikke oss. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-27 15:46 | |
![]() | ps: leses med sammenbitt kjeve. Uten de store faktene. På Høyrevis..... | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-08-27 15:59 | |
![]() | Bra skrevet w | |
| bris1 | 2011-08-27 16:16 | |
![]() | Her danser stereotypene sin krampaktige dans over tastaturet! Om du visste (har en følgelse av du faktisk gjør?) hvor feil du kan ta.... | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-08-27 16:52 | |
![]() | Ja men herregud hvor godt w treffer det typiske stereotype bildet nordmenn flest har av høyrevelgeren, frp- velgeren Sp-velgeren osv. Nå ønsker vi lese om Krf og Rødtvelgeren..... | |
| bris1 | 2011-08-27 17:46 | |
![]() | Enig, USA, hun har nok fulgt med i timen! Og har ei god penn! Artig lesing. | |
| bearo | 2011-08-27 19:16 | |
![]() | Eg tenkte ikkje først og fremst på Litago og Dagros, men meir på politiske parti. Tek gjerne ny folkeavstemning om EU eg. Jo før, jo betre. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-27 19:44 | |
![]() | AP ja.......... Arbeiderpartiet. Industriarbeidernes eget parti. Gutta på gølvet. Fagforeningspampevelde. For evig og alltid knyttet sammen med LO. Den navlestrengen ryker ikke. Solidaritet. Alle skal få. Alle skal få jobb og barnehageplass. Og rekkehus med en egen plen, med plass til trampoline og gassgrill. Og kanskje også ei seng på alders- og sykehjemmet, - en gang. Og fritid! Og fritidsaktiviteter. Ja, sport og friluft er bra. Og konkurranser for samholdets skyld. Det viktigste er ikke å vinne, men å komme inn på idealtid. Enkelte sjeler klarer til tross for idealtidmentaliteten å hevde seg i toppen. I verdenstoppen! Da blir det OL og VM. Ikke snakk om idealtid lenger da. Nei, da er det nasjonalfølelse og alle mann på beina. Det er typisk norsk å være Gro, sier vi da. Alt takket være AP som gir alle den samme muligheten. Og hele det langstrakte landet knyttes sammen med bomfinansierte veier. Kan ikke bruke oljepenger på slikt. Nei, nei, nei. Utdanning! Like rettigheter for industriarbeiderdattera som direktørsønnen. Ikke noe tull og forskjellsbehandling. Alle mann alle gjennom den samme mølla. Viktig, viktig. Men allikevel plasserer de SV til å ta seg av denne oppgava.... 12 årig skole.Teori. Litteraturhistorie. Arkitektur. Integralregning. At ikke alle har samme interesser og anlegg gikk ikke opp for de, før de videregående skolene rapporterte om store frafallstall. Så nå skal det bli mindre teori på yrkesfag, og industriarbeideren kan igjen konsentrere seg om det de liker og kan. Landsfader Einar, landsmoder Gro og landsstorebror Jens. AP sitter ved roret stadig vekk. Ja, AP favner om alle. Og blir etterhvert såpass altomfavnende at det tipper over i det utydelige. Kun slått av Kirken, den norske. | |
| mikromina | 2011-08-27 20:03 | |
![]() | Fornøyelig lesing, dette! :-) Du er god til å skrive, wstine! Gleder meg til å lese om KrF og resten! | |
| snubi | 2011-08-27 20:41 | |
![]() | Ja det må jeg si, wstine! Humrer og koser meg over innleggene om Høyre og AP også...spesielt med de "tarvelige diftongene" og "leses med sammenbitte kjever"....hohoho;) For ikke å snakke om at "det er typisk norsk å være Gro"! Du burde få jobb som satire-forfatter! | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-08-27 23:24 | |
![]() | Ja morsomt | |