Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 636 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| VeldiGlad | 2011-10-10 20:50 | |
![]() | Nå er vel ikke poenget med klanen at alle skal være reflekterte gentlemen i akkurat den settingen, eller tar jeg helt feil? Selv slår jeg håret ut når jeg spiller sjakk. Da finner jeg på mye dumt og er gjerne ekstra utagerende. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-10 21:21 | |
![]() | sommerfugl: CCL Nå må vi ikke henge oss for mye opp i klanen. De fleste supporterleirer sliter med sitt. Synd, men sant. Vel, siden jeg er i den runde og rause hjørnet har jeg laget et supporterdikt. Kanskje noen kan bruke det på neste bortekamp. Her kommer det: I dag er det kamp og vi skal til dyst Brøle og bråke, her blir det ei tyst Kler meg som vanlig i finlandshette ja, på med den, og ut med vettet "Drepe" og "voldta" er ord som jeg kan Hele stadion skal settes i brann! Banne og steike og rope i flokk helg etter helg, får aldri nok Så trygt og så deilig når vi er mange - og skremme de andre, så de blir bange Slippe å tenke en eneste tanke - målet er jo å sloss og å banke Dommerjævel dommerjævel dommerjævel iiiiiiiiiiiiiik | |
| snubi | 2011-10-10 21:48 | |
![]() | Hahaha, nå har jeg aldri sett på makan! ;) Ellers må jeg si at jeg foretrekker en utagerende sjakkspiller fremfor en ihuga fotballsupporter any day, men det er nå meg da... Kan ikke hjelpe for det, men i mitt hode sidestilles fotballsupportere med sektmedlemmer....det er noe uggent med den massesuggesjonen, gives me the creeps! | |
| Cygnus | 2011-10-10 21:52 | |
![]() | wstine - jeg begynner å bli en fan av deg! tenk at du var så poetisk! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-10 21:54 | |
![]() | Poesi på meget, meeeget høyt nivå. Regner med æresmedlemskap i Supporterklubben umiddelbart. | |
| Cygnus | 2011-10-10 22:10 | |
![]() | Ja det er jo bare helt åpenbart at du vil få! | |
| bearo | 2011-10-10 22:29 | |
![]() | Sol, Sol, wherever you may be, not long now till lunacy. And we wont give a fuck when you're hanging from a tree, you Judas cunt with HIV. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-11 21:38 | |
![]() | Norge - Kypros. 3-1 så langt. Fotballglede. Positivt engasjement. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-23 10:33 | |
![]() | www.nrk.no/sport/fot.../1 .7845311 Ja, disse dommerne ......... | |
| Sydsklie | 2011-10-23 11:39 | |
![]() | I alle store grupperinger vil det være noen få som ødelegger for veldig mange. Uttalelsene til Bakker er ikke bra. Men det betyr ikke at alle klanskvinner og menn støtter dem. At noen gjemmer seg bak finlandshetter betyr ikke at det er hodeplagget til supporterklubben. Skal vi fortsette med slik argumentasjon kan en jo si at alle FRP-ere er homoseksuelle og liker smågutter. At alle som er medlem av AP eller er ordførere liker å tukle med små jenter. At supportere disser dommerne i en kamp er jo bare fordi de vil prøve å påvirke så h*n dømmere i sitt lags favør. Tribunespråket er blitt en egen sjanger og kan ikke tolkes bokstavelig. Ofte er det streker som blir tråkket over - men det gjelder de fleste supportergrupper. Stå på fotballsupportere. Den beste måten å støtte sitt lag er å heie på eget lag. Så for å avslutte så må jeg jo bare si at rosiner på pizza og anannas på grøt er berre lekkert. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-23 12:08 | |
![]() | www.tv2.no/sport/fot...18 527.html ja, disse supporterne.............. | |
| giggsy | 2011-10-23 13:55 | |
![]() | jaja samma for meg bare godset vinner....... | |