Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 764 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| bestemormor | 2011-11-02 10:54 | |
![]() | Uhuuu! Bestemor hengte bjelle på kua! det er skummelt og passer fint inn i Halloween-problematikken. Hva nasjonaliteten har med det å gjøre HanneIL vet ikke jeg. Spør på Stovner politistasjon. De vet det nok der. Ingen av mine vietnamesiske, tyrkiske, iranske, eller jamaicanske naboer/slektninger/barneb arn/venner/forbipasserend e har ranet eller truet meg eller andre i mitt påsyn- så jeg kan bare referere det som hendte meg. Flere ganger, flere steder, kriminelle ungdommer med samme etniske bakgrunn- under "påskudd" av Halloween. Disse bestemte individene i flokk HAR tilknytting til gjenger- det er et faktum jeg dessverre ikke kan gjøre noe med. Men det bør åpenbart forties, og har ingenting i diskusjonen å gjøre, beklager Kirsti og HanneLI. Kle dere ut som bestemor neste år - og hold dere i trygge omgivelser! Eller som gjengmedlemmer, da får dere PENGER i stedet for godteri! | |
| miamaria | 2011-11-02 14:15 | |
![]() | det heter seg at ærlighet varer lengst, bestemormor. en sannhet med ganske mange modifikasjoner. | |
| HanneIL | 2011-11-02 15:33 | |
![]() | Det blir litt rart å dra på Stovner politistasjon med retoriske spørsmål. | |
| Tengil | 2011-11-02 16:19 | |
![]() | litt rart at du i det hele tatt gidder å bry deg HannaIL | |
| HanneIL | 2011-11-05 19:24 | |
![]() | hvordan det? | |
| Happy4You | 2011-11-06 00:11 | |
![]() | appropos den Haloween saken.... Wstine skrev innlegg nr to i denne tråden. der nevner hun at hun synes Haloween er et Faenskap! Wstine. jeg er litt uenig i det du skrev der. for jeg liker Haloween :)! Det er så morsomt å se barna i de flotte og "skremmende" kostymene... hvis dere hater alle tradisjonene som kommer fra USA til Norge. da hater dere vell Julaften også da?! Det er lov å ha sine meninger, men de små må da få lov til å gjøre hva di vil :)! vil de gå haloween så gjør det :)! | |
| Bhå | 2011-11-06 02:29 | |
![]() | Happy4You, en kan jo like nakne mennesker også, men det er ikke dermed sagt at de bør få løpe fritt rundt omkring og ringe på dørene til folk for det? | |
| sommerfugl | 2011-11-06 02:49 | |
![]() | Ja, H4Y - alle vet jo at vi feirer jul som følge av en amerikansk tradisjon! Hva er det egentlig de underviser i skolen om dagen?? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-06 09:48 | |
![]() | Oi oi, happy: Det er forskjell på å bidra med faenskap (les fanteri; kaste egg, herje på) og å være faenskap.... Håper du ser forskjellen her. Ante ikke at jula også er en amerikansk tradisjon?!!! Hvor har du det fra? Hva tenker du på da? Til opplysning: Julas opphav er ikke Donald Duck og vennene hans feirer jul...... og så har det spredt seg verden over, liksom. | |
| giggsy | 2011-11-06 10:45 | |
![]() | kanskje for lite opptatt av bibelen på skolen ? ( egentlig like greit).. | |
| giggsy | 2011-11-06 10:48 | |
![]() | dunald duck gjør forsåvidt samma nytta .. | |
| giggsy | 2011-11-06 10:48 | |
![]() | donald | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-06 10:55 | |
![]() | tja, vet nå ikke helt det, giggsy En Duck er født i Disneyland, Halleluja, halleluja Jeg er så glad hver julekveld for da ble Donald født Glade jul, hellige jul. Donald daler ned i skjul osv osv Holder nå en knapp på Jesus og juleevangeliet jeg da. | |
| mymlen | 2011-11-06 10:59 | |
![]() | Denne tråden begynner etterhvert å bli så morsom at man skulle tro det var selveste utlending som hadde startet den... :-D :-D | |
| Cygnus | 2011-11-06 14:10 | |
![]() | Jeg synes også den er kjempemorsom, men jeg er utrolig nysgjerrig, Happy4You, på å høre om USA og julen? Eller var det en spøk? Men ellers har du rett på en måte - som jeg har påpekt før - julen er absolutt ikke norsk! | |
| Happy4You | 2011-11-06 21:39 | |
![]() | Min kjære Wstine...da burde du ha skrevet at du mente sånt på haloween.... Jeg bor IKKE i "storbyen" der hvor de kaster egg osv..... men der hvor jeg bor (litt utenfor oslo) kryr det av barn (nesten ingen ungdommer våger seg ut på haloween... ) og bra er det, er ikke det tiden da folk skal feste? :/! Fint at noen er enig i meg, liker ikke eggkasting og sånt jeg heller, men de små barna gjør vel ikke det?! så jeg trur du retter deg imot oss UNGDOMMER????????!!?!?!?! ?!?!?!?! Ikke alle er sånn som deg vettu ^.^ | \__/ | |
| Happy4You | 2011-11-06 21:40 | |
![]() | smylien skulle ha vært | | \__/ | |
| panda33 | 2011-11-07 18:55 | |
![]() | Ekstrafortjeneste for forretningsstanden ---bare tull. | |
| ka-ramella - Ikke medlem lenger | 2011-11-07 19:03 | |
![]() | Barna kan komme og be om kake når som helst. Helst uten gresskar. | |
| Happy4You | 2011-11-07 20:39 | |
![]() | :)! alle missforstår meg tror jeg .... | |