Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 605

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
snubi2011-12-11 12:52
Antall innlegg: 500

Å hellige jul....at jeg ikke har lest i denne tråden tidligere! Her var det jo snadder på rekke og rad, men julekortene til Kirsti tok kaka (har vondt i magen av latter ennå). Men nå var det jo ikke det som var meningen med tråden da, at vi skulle få humøret opp....men klarer bare ikke å la være. Sure mennesker er utstyrtelig morsomt, selv når de er sure på lat ;D

For å være politisk korrekt så kan jeg jo alltids slenge litt med sutreleppa jeg også - hvorfor virker det som pynting til jul er en konkurranse om smakløshet? Glorete og heslig over det ganske land!

DollyD2011-12-11 19:47
Antall innlegg: 334

Da jeg skulle avgårde og kjøpe de for ***** julegavene på søndagsåpent i dag, var det jaggu meg en **** som greide å dumpe inni bilen min bakfra. Ingen skade på bilen, men jeg har sikkert fått whiplash!
Dette hadde ikke skjedd om ikke handelstanden valgte å holde søndagsåpent. Skammelig.

AaseB2011-12-11 20:10
Antall innlegg: 8147

Handelstanden held åpent på sundagar fordi folk som deg kjem og brukar pengar, DollyD.
Altfor korte resonnement er også ein uting i julestria. Slike er kanskje til og med årsaken til heile julestria...
;-)

ave - Administrator2011-12-12 00:11
Antall innlegg: 4987

Sånn skal det låte i en skikkelige grinebitertråd, ingenting er for lite til at vi ikke kan klubbe ned på noen for det,
jeg som er så glad i julepynta hus er skikkelig irritert på dem som velger en for kort lengde på julelysa ute, slik at de ikke får fullført den lengden som burde vært der...
og i tillegg er lysa RØDE! Hallo, hvor grelt er ikke det liksom?

Kirsti2011-12-12 01:24
Antall innlegg: 1946

Jeg beklager på det sterkeste at jeg bidro til munterhet midt i grinebitingen. Jeg var faktisk oppriktig sur på grunn av mangelen på slike julekort. I alle fall nesten.

Men nå blir det andre boller: "En stjerne skinner i natt" burde vært forbudt ved lov, med skuddpremie på alle som spiller den (de som attpåtil spiller den inn, burde henges opp etter øyenvippene og tvinges til å blunke). Makan til elendig sang. Teksten er haltende og banal, melodien er så oppskriftsmessig dårlig at det er under enhver kritikk, og man kan høre kassaapparatklangen i opphavsmennenes hoder hele veien. Jøss da, det finnes drøssevis av dårlige julesanger, men den der er den verste av dem alle. Og Oslo Gospel Choir har like lite felles med et skikkelig gospelkor som rosabloggere har med nobelprisvinnere i litteratur. Så det så.

snubi2011-12-12 08:21
Antall innlegg: 500

Kan det grundigere sies? Amen! ;)

kvedh2011-12-12 11:04
Antall innlegg: 64

Roten til faanskapet er jo så innlysende. En skravlesjuk håndspålegger som ble født i September for ca 2 tusen og tjue år sia, ble av noen mektige folk i roma, gjort til helt. De brant opp versjon 1 av Bibelen, dikta opp nye storyer og det var nå denne karen folket skulle tilbe/samle seg om.

At kjøpmenn/handelsstanden hiver seg på de neste 1500 åra og opp til i dag m fjaseprodukter vi IKKE trenger, sier faktisk mest om oss forbrukere. Jeg tar en lang løpefart og driter i hele greia og tenker at det hadde vert en stor fordel for hele verden om foreldra til Muhamed og Jesus hadde brukt dong.

Jeg har min egen feiring. Jeg feirer Jol fordi sola snur natt til 22 Des. og det går mot lysere tider. Det feires meg god mat og godt brennevin til en annen forbanna oppfinnelse tar slutt. Nemlig penga......

gompedyret2011-12-12 12:56
Antall innlegg: 4381

Interessant. Løpefart i forbindelse med ekskresjon av kroppslige avfallsprodukter? Milde moses.

bris12011-12-12 13:42
Antall innlegg: 2601

Nå tar det virkelig av her. For mye eller for lite har ingen smak, sa mora mi.

wstine - Ikke medlem lenger2011-12-12 14:22
Antall innlegg: 2369

Kan da ikke skylde på Jesus og Moses du. I alle fall ikke Jesus.

Forbrukerne derimot, som kaster seg rundt hver gang de øyner muligheten for en kasse mandariner, litt billigere enn i forrige uke.
Det er så mye mandariner i omløp i jula.

Og godt er det!

mymlen2011-12-12 14:55
Antall innlegg: 701

Det er så deilig! Her er det eddik nok til å fylle de FLESTE badekar! Nå går jeg ut fra at alle andre tråder i forum fylles opp av solskinnsbarna? (jeg leser jo bare denne...)

terø2011-12-12 14:56
Antall innlegg: 1916

Alle må stelle pent med kjæringa, - i får hu ei neglefil, trallalala.

kvedh2011-12-12 16:56
Antall innlegg: 64

Wstine. Jeg klager og skylder på hvem jeg vil i denne tråden ang jula. Så får du klage sjøl om hva du vil, om JULA, og ikke MEG.

Faan s. Får ikke klaga i fred uten å bli pirka på......

wstine - Ikke medlem lenger2011-12-12 16:58

og det i en grinebitertråd!

wstine - Ikke medlem lenger2011-12-12 17:08

minmote.no/index.php...00 -kroner/

MetteMarit ....! Kjoler til 100 000, betalt av mine skattepenger.
Trygt og godt å gjemme seg bak fancy motenavn.
Og om vinteren er det på med pels...... Serverer flåsete, fnisete kommentarer til pressen om hennes syn på pelsdyroppdrett.
Men på BI skal hun. Studere.....
Studere hva da? Hva skal hun bli?

stumpeguri2011-12-15 09:13
Antall innlegg: 366

Fytti katta så suuure folk er i de små kjøpefjesan sine rundt omkring i gatene!!
Æsj!!
Syns oppriktig synd i ungan demmes som skal være nødt tel og ete kjøpejulekaker fra rema.Som er kjøpt med kredittkort.Førr at dem fan ikke gidder og røre ihop et par egg og litt sukker sjøl til en tidel av prisen..latterlig.

JamesO - Ikke medlem lenger2011-12-15 10:52
Antall innlegg: 2649

Synes det er ille at folk foretrekker gran fremfor furu som juletre og at prisene går opp når det nærmer seg jula og så er det ille når folk bruker for mye julebelysning utendørs.

DollyD2011-12-15 12:09
Antall innlegg: 334

Syns det er ille når unga kommer på skolen om morgenen og er kvalme, fordi de har spist sjokolade fra alle 5 kalenderne sine.

stumpeguri2011-12-15 17:59
Antall innlegg: 366

og SÅ er noe av d aller verste...flatfylla til voksne i jula

gompedyret2011-12-15 18:03
Antall innlegg: 4381

FEM kalendre? Fordømte drittunger. Jeg fikk bare en.

Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?