Spillrom
| Sjiraffen | 14 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 14 |
Mobilspill
| Pågående | 8 763 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Boubou | 2012-02-12 15:49 | |
![]() | minnet meg på en som ikke er fra mine unger, men som jeg har hørt og ikke glemmer: En liten pike satt i sola på trammen ved ei lita stue og spiste graut med melk på. En hoggorm kom snikende, løftet hodet, og lepjet i seg (lepjer ormer???) litt melk. Den lille jenta visste ikke at en skulle være redd for orm, så hun dunket den i hodet med sjeen sin og sa: " Må eta graut og!", hvorpå ormen rømte :-) | |
| Actros | 2012-02-12 22:31 | |
![]() | Hvis du vil bli tynn i en fei, kan du bare gå til legen og bli støvsuget. | |
| miamaria | 2012-08-27 20:46 | |
![]() | silja på sju var med på kino og så kon-tiki-filmen. blodige scener med haier osv kom ikke helt opp mot gårsdagens hjemme-drama: naboens hund SPISTE siljas kanin og drepte brorens... (mens ungene så det) men silja hadde fulgt godt med på kino! etterpå sa hun, lettere forarget: åsså vet du, ingen av dem hadde vest på seg engang!!! | |
| CaB | 2012-09-07 15:40 | |
![]() | Jeg var vel 5-6 år, da jeg var med pappa inn på skogen. Ei dame med ring i nesa stoppa oss da vi kom kjørende for å spørre om et eller annet. Da vi skulle til å kjøre videre skal jeg visst ha sagt "Er hun en hottentott?" Pappa hadde ikke rullet opp vinduet enda, så hun hørte nok hva jeg sa. Kan ikke huske dette selv, men har fått høre det mange ganger etterpå!! Jeg gikk på turn på den tiden, og jeg husker at vi skulle ha en forestilling for foreldrene hvor vi skulle turne/danse til Visa om vesle Hoa Hottentott! "Og kongen han var tykk og blid og hadde ring i nesa si Det syntes han var veldig flott, for han var en ekte hottentott" | |
| GPLongford | 2012-09-13 17:21 | |
![]() | Far og sønn hadde hatt seg en alvorlig prat sammen etter at sønnen flere ganger hadde uttalt seg høylydt (og ikke alltid like høflig) om mennesker i nærheten. Resultatet av samtalen var at de heller skulle snakke litt sammen alene om "slike folk" de så når de kom hjem. Dette gikk bra noen dager, men så en dag sitter de på bussen. Inn kommer en svært tykk mann. da smeller det høyt fra junior: "Pappa, pappa! Han DER skal vi snakke om når vi kommer hjem!" | |
| BettyBlue | 2012-09-19 00:02 | |
![]() | Min sønn Ole var vel 3 -4 år når han og Ida var "kjærester". De lekte ute i hagen hos Ida. Plutselig kommer Ida løpende inn lettere betuttet og forsvant inn på rommet sitt. Vi spurte Ole hva som stod på. "Jeg spurte om vi skulle gifte oss, men hun viste ikke enda. Hun måtte ha betenkingstid" Litt senere får vi høre Ida takke nei til frieriet:"Jeg kanke være kjæste mere, for det gjør så vondt å få barn!!" Ole svarer:"Vi trenger ikke føde, vi kan hente barn i skogen i Afrika" | |