Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 774 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Matsine | 2012-12-09 14:17 | |
![]() | Det har vært "sex-skandaler" i de fleste partier, også de såkallte borgerlige partier. Er dette noe vi må leve med? Jeg føler imidlertid at folk tar friheter de ikke har selv om de sitter "høyt oppe" i diverse organisasjoner. Det må de faktisk slutte med. Ha en fin dag. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-09 22:57 | |
![]() | Ja, det må de faktisk slutte med. ha en god natt. | |
| picassa | 2012-12-10 02:00 | |
![]() | USA.Både Sv og SP får også støtte fra LO Husker innlegget på TV for noen år siden,der Jan davidsen i lo lovte Åslaug Haga støtte om hu ble med i regjeringa.det var ikke meningen at vi skulle vite om det,men de hadde glemt å skru av mikrofonene. | |
| picassa | 2012-12-10 02:02 | |
![]() | Men ellers synes jeg denne tråden er verre enn et supperåd. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-10 16:43 | |
![]() | At SP, denne ihjelsubidierte bondeforeningen, får støtte at LO er selvsagt til å gremmes over. Men det er slett ikke tema i denne tråden, som nemlig er maktsyke, kåte politikere, lokalt og sentralt, i nord og i sør + øst og vest, fra ulike samfunnslag og sånn. Det jeg lurer på, om det skulle være noen maktsyke kåte politikere her inne; Hva er best? Sex eller makt? Eller er det to sider av samme sak? Svar straks, takk. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-10 16:44 | |
![]() | subsidierte; selvsagt..! | |
| Kvilepool | 2012-12-10 20:16 | |
![]() | wstine, makt er selvsagt et middel og sex er målet. Alle menn er drevet av instiktet om å formere seg, mens alle kvinner er drevet av instiktet om å søke trygghet. Menn med makt gir trygghet og dermed kan de få/ta sex. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-10 20:17 | |
![]() | Kvilepool : Er du sikker på at du ikke forveksler menn med kaniner? | |
| Kvilepool | 2012-12-10 20:20 | |
![]() | Du synes kanskje det er et litt forenklet syn, og det er det jo. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-10 20:24 | |
![]() | Er kvinnelige kaniner også drevet av instinktet om å søke trygghet? Det slår meg at dette kan overføres til de fleste dyr ;) | |
| Kvilepool | 2012-12-10 20:37 | |
![]() | Jeg vet ikke så mye om kaniner, men jeg antar at det er kaninkvinnene som først og fremst tar seg av kaninbarna, og da tror jeg nok at også de kvinnene er drevet av instiktet om å søke trygghet. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-10 20:39 | |
![]() | Ja, der kan man se! | |
| melville - Ikke medlem lenger | 2012-12-10 20:46 | |
![]() | Aha! Ikke rart disse mennene gjør som de gjør. De er jo egentlig kaniner. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-10 20:48 | |
![]() | Det bor en kanin i oss alle ;) | |
| Boubou | 2012-12-10 23:53 | |
![]() | Kvilepool - hva gjør du med kvinner som søker makt? Eller til og med kanskje kvinner som søker makt som et middel for å få sex;-)(tror ikke det er så hensiktsmessig, det skal du ha, men hvem vet?) ( altså ikke hva gjør du med dem fysisk - hvor vil du klassifisere dem?) og tror du det finnes menn som klarer å ikke ha makt, ikke ha penger, å leve for kona og barna, og likevel være menn?... | |
| Kvilepool | 2012-12-11 00:42 | |
![]() | Boubou - Sivilisasjon handler om å overvinne det instinktive og skape et system hvor vi kan leve sammen i harmoni, og et sivilisert samfunn har vi heldigvis. Så ja, det finnes mange kvinner (og menn) som søker makt for å oppnå noe godt for fellesskapet. Jeg tror også at de fleste menn greier utmerket å være mann uten å la seg styre av instinkter. Det jeg ville ha fram var at det finnes de som ikke alltid greier å kontrollere instinktene sine, og at det forklarer, men ikke unnskylder en type oppførsel som virker dum i et sivilisert menneskes øyne. Kanskje er denne typen overrepresentert i politikk og på andre maktarenaer. | |
| Underholde | 2012-12-11 01:20 | |
![]() | I motivasjonspedagikken hevdes det at frykten for å mislykkes er en av de sterkeste driverne i vestlig kultur. Tenk om dette bare handler om frykten for å være en mislykket gutte-/jentekanin? | |