Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 464 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 17:41 | |
![]() | Det kom ikke som noen stor overraskelse at du har "bytta" en del ganger... der er vi helt forskjellige. Bare tidlig i min ungdom at jeg var vill og gal, og hadde et lengre til og fra forhold til en nederlender. Men så ble jeg "på en måte" voksen, og skjønte at jeg ikke ønska å bruke tiden på "forhold". Hvis ikke jeg traff en som jeg brydde meg skikkelig om, fikk det være det samme. Vel, sommeren 2008 møtte jeg min sjelevenn. Og hvis J/J ønsker å høre en litt "sjettesanshistorie", så bare si ifra! Ja, det var faktisk en såpass merkelig opplevelse, at jeg bruker ordet "mitt": UNDRING! Men, kanskje J/J egentlig er interessert i å "finne" en, men nei, tror nok dere er for forskjellige ja. Eller hva J/J | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 17:43 | |
![]() | Nei, for likegyldighet er ille; så hipp hurra for at dere ikke er det! | |
| Cygnus | 2018-05-01 17:50 | |
![]() | Dere tror antagelig at gamle damer har adstadige liv bak seg!! ;) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 17:55 | |
![]() | Fortell fortell ! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 18:10 | |
![]() | Ja, sånn kan det gå når man er "hypersosial", som Ritalina : "Diverse forhold", er ikke det ganske mange? Prøve og feile; dumpe og bli dumpa ... Hvor blir det av "til døden skiller oss ad" ? Altså, man trenger ikke å gifte seg; jeg er ikke gift, og har heller aldri tenkt tanken. Men når man treffer et menneske som man VIRKELIG liker, så er det kun døden som kan skille. | |
| Cygnus | 2018-05-01 18:27 | |
![]() | Jeg har vært gift tre ganger i tillegg til en del diverser men i min tredje mann har jeg funnet ‘til døden skiller oss ad’-mannen i mitt liv - og det har vart i 37 år! MEN, Abelon, det betyr ikke at alt før var verdiløst - bare at livet blir slik, endrer seg, tar en ny sving (f eks ble jeg enke 23 år gammel). | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 19:32 | |
![]() | Meld dere inn i Norges største singelgruppe på Facebook. Singel i Norge over 40 år. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 19:37 | |
![]() | Hva? Hvorfor det? | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 19:55 | |
![]() | Det er da åpenbart. Slik at du kan få deg kjæreste. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 20:00 | |
![]() | Via en fb-gruppe? Tror ikke det, nei. Ellers; trives godt i singeltilværelsen, som jeg allerede har vært inne på. Du skjønner, får jeg ikke deg, så kan det være det samme ;-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 20:01 | |
![]() | Neida Cygnus; og det jeg skrev virka mer personlig retta mot Ritalina enn det egentlig var ment. Det kan skje av og til, selv om jeg prøver å unngå det, for det er jo unødvendig; Og gir ikke noen "god atmosfære". | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 20:03 | |
![]() | Ja meg får du ikke ritalina . Det kan du bare glemme. Jeg vil ha et godt og rolig liv. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 20:06 | |
![]() | He he- ja, jeg aner at Jensi er noe roligere anlagt enn deg Ritalina ! Han vil nok ha litt liv i livet sitt, men ikke Drama (dama). | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 20:06 | |
![]() | Haha, der røyk den drømmen ;-) Men møtes skal vi, ikke sant? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 20:07 | |
![]() | No woman no cry! No woman no cry! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 20:13 | |
![]() | Hahaha, mer upassende låt skal du lete lenge etter, i mitt tilfelle, abelon. Heller denne: www.youtube.com/watc...OD kVkpaVQA I get knocked down but I get up again, You`re never gonna keep me down Feiende flott låt :-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 20:31 | |
![]() | Yes, veldig bra låt! Men jeg går nok for min variant likevel. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 20:40 | |
![]() | På to forskjellige planeter vi to, visst. Men det er helt greit. :-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-01 20:45 | |
![]() | Nå var jo ikke det HELT bokstavelig ment, bare litt satt på spissen. Det skal to til for å danse tango, og den greia der... | |