Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 451

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Aran - Ikke medlem lenger2020-05-13 18:48
Antall innlegg: 6062

Man beøver ikke sovne for å omprogrammere, man kan bruke avslapningsteknikker som gjør at hjernen slapper mer av slik at man når lettere frem til de dype lag. Det gjelder å bli kjent med seg selv, bruke logikk og fornuft og like seg selv bl.a..

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-05-13 19:05
Antall innlegg: 4429

Ja, det dannes dype spor; men de må man leve med på best mulig måte; de forsvinner ikke. Og skal man ha en mulighet til å løse opp i noe av det som har satt seg fast i kropp og sinn så må man faktisk tilbake til hendelsen(e). Og greie å leve seg inn i seg selv som barn i den situasjonen; og samtidig være sitt voksne jeg. En krevende øvelse! Og så er det jo også sånn at fortrengning er en forsvarsmekanisme; og det som er fortrengt kan det ofte være umulig å nå fram til igjen; fordi det er for smertefullt, selv etter mange tiår.

GloriaM2020-05-29 09:16
Antall innlegg: 994

Hvorfor har man flere profiler her inne? Det kan jo være et psykologispørsmål. Selv merker jeg at jeg har minst to sider (en skikkelig og en mer flørtende og farlig ... farlig på den måten at den kan føre meg ut i litt "farlige" situasjoner)
Forresten glad for at Tiram er tilbake :)

MonsiPonsi - Ikke medlem lenger2020-05-29 15:56
Antall innlegg: 120

Ja, ikke sant, GloriaM, det er godt jeg er tilbake :-)

Jeg hadde en måned av, jeg skrev ikke et eneste innlegg.
Nå er jeg tilbake, tar ansvar, fucker opp stemningen og ser hva som skjer.
Det er et samfunnsoppdrag, frivillig ulønna arbeid, i en travel hverdag ;-)

LilleLaila2020-05-29 16:37
Antall innlegg: 3144

hahaha, Tiram, Westine, Monsi ... you name it. Du burde se den gamle gode filmen "Evas tre ansikter"

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-05-29 19:35
Antall innlegg: 4429

Greit at du sier det rett ut: Du er her i Forum for å "fucke opp" stemningen. Det er ikke jeg. Derfor (etter forrige dagens turbulens i AranTråden) fant jeg rett og slett ut at du kan ha "oppfuckinga di" i fred for meg. At det er et bevisst valg fra din side å "fucke opp" stemningen her inne; jaha.
Da sparer jeg mine "pseudo-psykologiske-betr aktninger" til andre anledninger. Og ja, man kan kanskje si at det er litt artig, iblant.
Men jeg holdt jo på med disse "betraktningene mine" om Trump for en god stund siden; og det ble litt mye av det gode.
Takk for at du ga klar beskjed om at det er en bevisst handling.

MonsiPonsi - Ikke medlem lenger2020-05-30 01:25

å fucke opp stemningen er et muntlig uttrykk, les: å få litt fart og halloi.
du tar alt så bokstavelig.

LilleLaila2020-05-30 08:35

Jeg trodde også "fucke opp" betydde ødelegge, Monsi, men tror du har en del mer humor enn du får formidlet alltid :) ;)

MonsiPonsi - Ikke medlem lenger2020-05-30 09:54

Jeg er jo skikkelig misforstått ;-)
En middelaldrende dame med altfor ungt språk, "miljøskadet" etter nærmere 20 år på ungdomstrinnet.

Og da går det i "kødda", "fucka" :-) :-) :-)

LilleLaila2020-05-30 11:42

Har catcha det ja :)

Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?