Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 545 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
LilleLaila | 2021-11-28 14:30 | |
![]() | Deilig, Spar. Vakkert her også faktisk, enda vi som oftest har motsatt vær i øst og vest :)) | |
Cygnus | 2021-11-28 14:32 | |
![]() | God søndagstur, damer! Fint i Bergen også - og min søndagstur blir å gå til Brann stadion hvor vi skal se kampen mot Molde. | |
LilleLaila | 2021-11-28 14:34 | |
![]() | Hva er det med denne fotballen som er så interessant? haha, tuller litt nå, bare prøver å holde trådtemaet :) | |
Cygnus | 2021-11-28 14:53 | |
![]() | Jeg liker godt live fotball i by og ne - men vi har ikke vært der på mer enn 3 år. Men denne gang har vi vunnet innbydelse til pizza i VIP-rommet før kampen! | |
bladfyken - Administrator | 2021-11-28 15:37 | |
![]() | Det siste spørsmålet ditt, LilleLaila, dét lurer eg faktisk heilt seriøst på! :-D Og elles er nok dette den verste kakletråden eg har sett til dags dato .. :-P | |
Cygnus | 2021-11-28 15:40 | |
![]() | Ja nå kan dere lure nå! :) | |
LilleLaila | 2021-11-28 16:25 | |
![]() | Så spennende, Cygnus. Kos deg masse! Hahaha, Bladfyk, men gøy med en "kakletråd" en gang iblant :) | |
_Billy Boy - Ikke medlem lenger | 2021-11-28 16:29 | |
![]() | Brann kamp ja :) Nachspiel på stadion på dæ i natt da ;) | |
Spar - Administrator | 2021-11-28 16:45 | |
![]() | Laila; der er vi helt enige. Kakling må til en gang i blant :-) Så har vi noe å le oss skakk i hjel av når vi en gang møtes til ordspilltreff ;-) | |
lind | 2021-11-28 16:58 | |
![]() | Bare for å gi Spar et svar her..dritings nei( litt ufin den ,tenk om det var en person som sleit med nettopp det )...rører ikke alkohol jeg da,et valg som er greit da jeg ikke liker smaken! Og til tider ser det ut som du tolker feil det jeg skriver/svarer. Cygnus,ja flere profiler går fint. Men de som til stadig sletter og lager nye nick syns jeg ikke noe om. Vel..da kan dem vel avsløre seg,I,m back again :) Men isteden fyrer den/dem laus med alt mulig rart og så forsvinner de nickene. Er det jeg ikke forstår vitsen med,kan noen forklare? God 1. søndag i advent :) | |
Spar - Administrator | 2021-11-28 17:01 | |
![]() | lind, vi er ferdigkakla ;-) | |
Spar - Administrator | 2021-11-28 17:16 | |
![]() | Men vi kan kakle videre om andre tema! Hva er det med folk som nipynter til jul allerede 1. desember? | |
LilleLaila | 2021-11-28 18:09 | |
![]() | Jepp, "Spar" hahaha! ... og etter par glass, kommer vel hele sannheten, tenker jeg :)) Lind: Jeg har ikke svaret, men er nok ferdig med saken, ja. Vi blir liksom ikke enige, men fortsetter å være forumvenner da. Hadde vært moro med et treff, ja! | |
LilleLaila | 2021-11-28 18:11 | |
![]() | Ja, ikke sant ... og hva med folk som har ferdig pyntet juletre i stua 18. november!! | |
Spar - Administrator | 2021-11-28 18:24 | |
![]() | Håpløst! Bruker opp jula før jula kommer, mener jeg. Og så kaster de ut jula allerede i romjula, for da ".....e eg så lei av alt det røda." (Sitat) Her i huset er det advent, lilla lys og duker, blomst. Ja, til advent! Ja, til jul når det er jul. | |
Spar - Administrator | 2021-11-28 18:25 | |
![]() | ps Registrerer at trådstarter Lizzy er borte vekk...... | |
LilleLaila | 2021-11-28 18:29 | |
![]() | ... hvem nå hun var, så hun var fra Haugesund ... hahaha. Ja i dag er det første søndag i advent, da skal man tenne 1 av 4 lilla lys. Folk har visst helt glemt hva som er hva!! | |
Spar - Administrator | 2021-11-28 18:42 | |
![]() | Det var nok en fake, du. Første innlegget Lizzy skrev, avslørte identiteten.... ;-) Folk gir balla i tradisjoner. Handelsstanden har mye av skylda, da. | |
LilleLaila | 2021-11-28 20:43 | |
![]() | ok :) fikk det ikke med meg jeg vettu hehe Selvfølgelig er det handelsstanden som driver datoen tidligere og tidligere for hvert år! Kjedelig ... Men hva er det med folk som ikke klarer å tenke selv, da ;) | |
ave - Administrator | 2021-11-29 00:52 | |
![]() | Ja, sånn er det blitt, vi lader opp til julefeiring før jula tar helt av, og det er fra julaften fram til nyttår. Da hiver vi ut det røde og grønne og stasher opp med hvitt og sølv og gull for det nye året. Jeg tror jo det har skjedd fordi vi i langt mindre grad har religiøse «påbud» om hvordan «ting» skal være; vi elsker lyset, maten, festen og moroa, allerede fra de første julebordene fra tredje uka i november. God jul ;) | |