Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 390 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
HanneH | 2009-07-30 12:39 | |
![]() | Avast skal ikke være noe å betale på, men det er mulig du må registrere deg for å få det videre. Da vil det så vidt jeg husker være gyldig for 1 år av gangen. Jeg har brukt dette i 3 år nå og har ikke betalt 1 krone enda:) Men må ta de oppdaterinegen som jeg får beskjed om og registrere meg med ny kode når den melding kommer. Etter at du har hjort dette første gang tror jeg det går noen lunde automatisk senere. | |
donethat | 2009-07-30 14:21 | |
![]() | Hva om du har elg i stedet for hjort da? | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-07-30 14:36 | |
![]() | Ok, HanneH, men jeg fikk betalingsvarsel-melding på pc-en, med pris ca 42 euro, du fikk altså ikke det ? Og jeg har inntrykke av at Avaste har oppdatert seg selv ved at det stadig gis meldinger om oppdateringer, men det er mulig jeg har missforstått noe her. :-) Mitt forhold til pc-en er bare slik at jeg ønsker tenke minst mulig rundt det og gjør minimalt for at den skal virke og jeg ønsker det så billig som mulig. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-07-30 14:43 | |
![]() | Hva med å selge unna noen av maleriene dine, som var verdt over milliarden? Da skulle du vel greit ha 42 Euro å avse? | |
HanneH | 2009-07-30 16:04 | |
![]() | Muligens det tilbudet er for en komplett installasjon av programmet med alt de har, jeg har ikke sett noen slik melding. Og programmet får jeg daglig melding om har oppdatert seg så regner med at det går helt greit. Men samtidig kan den være lurt å ta en online scan gjennom Symantec en og annen gang. Gjør det vanligvis 1-2 ganger i året i tillegg til Avasten. Der hadde vel Ø N lagt ut en link på forrige side. | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-07-30 16:14 | |
![]() | baltez jeg har også fine bilder i stua, men i likhet med James , som jeg sitter i stua til nå, som helt korrekt påstod at originalverkene er verd over milliarden, minst, så er det jo snakk om kopier. som sagt jeg vil ha det så billig som mulig takk for svar Hanne ! | |
Ø N | 2009-07-30 16:36 | |
![]() | GULL og alle andre Telenorkunder som ikke vet dette. Norton Internet Security. Ny effektiv sikkerhetspakke. Installeres på under ett minutt. Maksimal beskyttelse i din netthverdag. 0,- per mnd. www.telenor.no/priva.../i ndex.jsp Ny, raskere og mer effektiv. Sikkerhetspakken Norton Internet Security 2009 er sterkt forbedret for å gi raskere og kraftigere beskyttelse mot nye og kommende trusler. Den komplette sikkerhetspakken er inkludert for alle som har internettabonnement gjennom Telenor, bortsett fra Online Frisurf-kunder. Har du en tidligere versjon av Norton Internet Security, oppgraderer du denne kostnadsfritt. Månedspris én lisens 0,- Har du Oppringt Internett; Online Basis eller Pluss via ISDN eller analog linje, bestiller du cd i stedet for å laste ned www.telenor.no/priva...to n_cd.jsp | |
kj-s | 2009-07-30 17:50 | |
![]() | hei gull har lest en del av innleggene som sikkert er supre, men.... jeg har installert Firefox 3 (NYESTE VERSJON), og har masse tull med den, den finner ikke "verten" eller den finner ikke ditt eller datt og jeg har hatt min pc på rens hvor alt ble slettet, men det hjalp lite på mitt problem med stadig stadig forsinkelser og venting Jeg er veldig frustrert av dette masse tap og tull pgav dette. | |
johndoe | 2009-07-30 21:18 | |
![]() | Jeg har også brukt Avast i flere år på flere maskiner. Det er gratis, selv om de også har betalingsversjoner. Har ikke hatt trøbbel med virus. Man må laste inn ny registreringsnøkkel en gang i året eller så. Gratis hver gang. Jeg er veldig fornøyd med det! :) | |