Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 702 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| GreteSB | 2010-02-02 14:48 | |
![]() | Jeg har en skoda, uten spoiler, men fin for det.. | |
| mumilein - Ikke medlem lenger | 2010-02-02 14:49 | |
![]() | Tedh: Det kalles plastisk kirurgi | |
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-02-02 14:55 | |
![]() | Eller sminke? Pynting av fasade kanskje. Poenget var vel å kanskje hive ut et bilde av seg selv, så man kan velge å respondere på det, med et vist inntrykk av det ytre. Så kan man vurdere det indre, bla utifra hva man skiver i trådene rundt om kring;) | |
| baltez - Ikke medlem lenger | 2010-02-02 15:04 | |
![]() | Jeg tør ikke legge ut bilde av meg selv. Jeg har nemlig to neser og fire ører. Hadde sikkert bare blitt mobbing her i forum. | |
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-02-02 15:11 | |
![]() | Haha. Her inne er det et mobbeløst samfunn kan jeg se:) Synd du ikke kan dele det m oss Baltez, men du hører og lukter godt da sikkert. Om du personlig lukter godt vites ikke da:) | |
| gompedyret | 2010-02-02 17:01 | |
![]() | Tedh: man KAN selvsagt ha som utgangspunkt at det er det indre som teller og at når man har lært å verdsette personligheten vil det ytre uansett fortone seg som vakkert. Jeg bare påpeker muligheten, altså. Kremt. | |
| Oheidia | 2010-02-02 18:22 | |
![]() | Hm he, jammen godt det er forumsinnlegg man kan le av! Hadde jo egentlig tenkt å respondere på denne seriøse debatten men etter å ha lest igjennom alle kommentarene har jeg helt glemt hva dette handler om! Men enig altså med siste tråd her, gompedyret , om at det indre kan gjøre hvem som helst vakker. | |
| gompedyret | 2010-02-02 18:27 | |
![]() | Bra du responderte likevel, selv om du glemte hva du egentlig skulle svare på. ;) Flørting er jo skøy, og forum er skøy, så til sammen må nødvendigvis de to bli helt aldeles jordbærsyltetøy med kremfløte. Det er altså bare å fyre løs! | |
| jekna | 2010-02-02 18:56 | |
![]() | Jeg har lagt ut bilde av meg selv, men det er bare så UTROLIG likt det standardbildet alle får. Bortsett fra at jeg ikke bruker briller da. | |
| mumilein - Ikke medlem lenger | 2010-02-02 19:57 | |
![]() | jekna: synes du ser utrolig søt ut! | |
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-02-02 20:09 | |
![]() | >Absolutt enig i det gompis. Skjønnhet kommer innenfra. Selv E:T var nydelig, for de som husker det. Men kanskje ikke et smykke:) | |
| Ninaxxx | 2010-02-02 20:16 | |
![]() | Sukk... Så søtt å lese Tedh og Gompedyrets betraktninger rundt skjønnheten... *smelte* Og dette er ikke ironi altså! Fint er det, rett og slett. | |
| Puppegal - Ikke medlem lenger | 2010-02-02 20:42 | |
![]() | ET var ikke nydelig. Dere aner ikke hva slags person han var hjemme hos seg selv. herregud. Jeg er nydelig både overalt og underalt. NINA? tror du at verdene bare er rødt og søte roser? Det er røde roser og rødt | |
| Ninaxxx | 2010-02-02 20:52 | |
![]() | Jeg lever i en rosa verden, jeg, Puppegal. Fantastisk! | |
| Oheidia | 2010-02-02 21:24 | |
![]() | ET var faktisk ganske så nydelig og det var første gang jeg felte tårer av å se på film. Jo da, skjønnhet kommer mest fra innsiden. Enig med Ninaxxx - lar meg sjarmere av menn som ser indre og ytre skjønnhet i en sammenheng! | |
| gompedyret | 2010-02-02 21:28 | |
![]() | Ai ai, Tedh. Vi har klart å snike oss forbi et par av jentenes forsvarsverker! Stor stas. | |
| Sydsklie | 2010-02-02 22:43 | |
![]() | Bambi fikk meg til å gråte - helt klarte den indre skjønnheten sammen med de klønete bevegelsene på isen. | |
| Puppegal - Ikke medlem lenger | 2010-02-02 23:08 | |
![]() | Det er som oftest tjukkaser som syntes det indre er viktig. Det er ikke mitt sitat, men hørte det fra en kompis Diskuter! | |
| Oheidia | 2010-02-02 23:13 | |
![]() | Det er helt klart macho å ha slike ideer, gompedyret! I hvert fall så liker jentene det (jeg og Ninaxxx i hvert fall) - du har helt rett i det. Nå må jeg sove - skjønnhets søvn heter det visst! | |
| roannima | 2010-02-03 02:23 | |
![]() | enig med ninaxxx her,,,,, rett imponert over dere :-))) søte guta ja:-) | |