Spillrom
Sjiraffen | 19 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 19 |
Mobilspill
Pågående | 8 316 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 23:37 | |
![]() | ET var en fin film, men Gremlins skumlet meg noget. | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 23:42 | |
![]() | Bakko: Jorden vår forsøker å justere seg selv - men jeg orker ikke forklare...du må lese selv, linkene ligger her. | |
bakko | 2010-03-12 23:42 | |
![]() | så då kan vi konkludera med at det kjem til å skje noko fint og kanskje litt skummelt..... :-) | |
Conejo | 2010-03-12 23:44 | |
![]() | Helhet1 Verden vår planet har gått under 3 ganger ,men har kommet seg ,nå lever vi i den fjerde Verden ,som kanskje går under ,men den vil alltid klare seg ! Den første undergang:Brann som kom fra himmelen. - andre :Polene skiftet akse,og forflyttet seg,og alt bli dekket av snø. - tredje: En universell flod. - fjerde : Hvem vet ?,men det er Verdens gang ,og ikke noe vi kan gjøre noe med,men den vil klare seg ! | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 23:45 | |
![]() | Indianerne hadde visstnok en fin skikk. De viste respekt for de gale. Bør vi følge denne visdommen og la tråden dø ut? | |
Conejo | 2010-03-12 23:47 | |
![]() | bakko. Ja noe skummelt ,men fint og positivt etter på !! | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 23:49 | |
![]() | Conejo: Denne gangen får vi hjelp utenfra... :-) | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 23:50 | |
![]() | Helsevesenet? | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 23:51 | |
![]() | Hang Hung: Mayaene er indianere - og verdens urfolk ser ut til å vite mer enn oss "stakkars herskere"... | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 23:53 | |
![]() | Artig dette at jordkloden har holdt fin stand i 4 540 000 000 år, men fra tid til annen kommer det en gjeng sauer å sier at nå er det slutt!! Denne gangen er det 2012 visstnok. Hva er problemet til disse menneskene? Og bør samfunnet gjøre mer for disse? Mulig det psykiske helsevernet i Norge ikke er godt nok, men hva vet jeg. Lurer på om jeg skal legge ut masse lenker om forskjellige religioner her, for siden påstå at "JEG VET DET ER SÅNN", "JEG VET HVA SOM VIL SKJE!", og "DISSE NETTSTEDENE ER GARANTERT KORREKTE". La sauene diskutere videre....når går verden under....kommer det ufoer?? Har jeg sett "The Matrix" et par ganger for mye??? Og er de filmene basert på virkeligheten?? | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 23:53 | |
![]() | Livet er bare et gisp mellom to evigheter. Det er det hele. | |
bakko | 2010-03-13 00:01 | |
![]() | er ikkje The Matrix verklegheit? no fyrst vart eg confused...... | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2010-03-13 00:03 | |
![]() | Endelig noe fornuftig fra deg - Hang Hung - og da setter jeg punktum. Gir opp - ha en god helg og lev vel, alle i hop. Finns sikkert noe særs oppløftende på Tv2...eller noen annen kanal. | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-13 00:04 | |
![]() | God natt, Helheten:-) | |
bakko | 2010-03-13 00:24 | |
![]() | Helhet1 - kva er forskjell på å få informasjon frå msm som du seier, den er balansert (iallefall om ein har eit ope sinn) og ein kan tru kva ein vil - kontra det å lesa bastante påstandar som kan hjernevaska kven som vil..... Vi lever i Informasjonstida, og om 100 år kan historien sei kva vi gjorde gale. For 70 år sidan var det mange Nordmenn som gjekk inn på Nazistane si side, dei trudde dei gjorde det som var best for seg og sin familie, men historien viser at det var eit feil valg. Framtida kan ingen svara på, men historien lærer vi av! | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-13 00:31 | |
![]() | Kjære bakko, du snakker til veggen. | |
SuperA | 2010-03-13 01:03 | |
![]() | Hva er msm? Mainstream? Altså vanlige nyheter? Ser ut til at denne tråden går sin egen undergang i møte. Artig ironisk, men neppe tilfeldig ;-) Men mindre astrale lysagenter fra den galaktiske føderasjonen bumper den da selvsagt :-) Jeg er evig takknemlig hvertfall, nå har jeg masse nammenam-lenker å lese på før leggetid. Takk for mye moro, hell og lykke til alle og enhver. Enhet1: Jeg unner deg av hele mitt hjerte å si "hva var det jeg sa, suckers!" når jorda går under :-) Forøvrig er du veldig god i scrabble, og det er jo egentlig det viktigste :-) | |
Nifgad - Ikke medlem lenger | 2010-03-13 02:01 | |
![]() | Jeg har en plan for egen psykiske helse ... som jeg heldigvis ennå ikke har behøvd å iverksette (ennå) :O) som lyder: Om majoriteten av de mennesker jeg møter oppleves som GALE, er det kanskje et tegn på at jeg har et alvorlig psykisk problem, og derved bør søke hjelp. Problemet vil da sannsynligvis være at jeg oppfatter alle i det psykiske helseveren for GALE. :O( | |
medea - Ikke medlem lenger | 2010-03-13 02:36 | |
![]() | Auda. Det lover ikke godt, Nifgad. | |
Helenn - Ikke medlem lenger | 2010-03-13 03:30 | |
![]() | Tør jeg spørre hva Helhet1 har gjort for å forberede seg på det uunngåelige? | |