Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående8 870

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
seierherren- - Ikke medlem lenger2010-11-19 10:08
Antall innlegg: 168

Det som er ekkelt er at du dømmer folk på svært tynt grunnlag, bare fordi de er uenige med deg. Og så klager du på akkurat det samme selv. Eier du ikke selvinnsikt?

AaseB2010-11-19 10:22
Antall innlegg: 8147

"Om ein ikkje kan åpne kjeften uten å bli asossiert med Frp - gjer ein klokt i å ti stille."

Litt gammalt bygdeordtak

ubestemt2010-11-19 10:40
Antall innlegg: 195

Her lo jeg høyt, AaseB. :)

JamesO: Jeg skjønner du har noen greier med feminisme, men jeg skjønner ikke hva. Jeg skjønner heller ikke dine greier om snillisme.
Hva er det mannen har blitt så sterkt underkuet av? Hva har gått for langt? Slik du snakker, har jeg slett ikke lyst til å plassere deg i FrP, men heller sammen med den gjengen du synes man er for snille med. Der tror jeg du finner solid støtte i dine synspunkter om feminisme.

gerdmarie2010-11-19 11:05
Antall innlegg: 265

Kanskje James O selv ønsker å være i den posisjonen han hevder kvinnene i dag besitter? Det er ikke så mange år siden at vi kvinner leflet både til høyre og venstre for å tekkes mannen for å oppnå noe, og det er kanskje den tiden James O kommer i hu og som han nå savner, bondemannen med odelsrett til og med?

wstine - Ikke medlem lenger2010-11-19 11:05
Antall innlegg: 2369

aaseb: fin! :-)

trymare2010-11-19 18:14
Antall innlegg: 871

Masse gode innspill! :-) Litt vel mye om kvinnesaken og JamesO, men ellers bra!

Håper på en høyreregjering neste år, gjerne med Venstre og Høyre, og i verstefall FRP viss ikke Høyre og Venstre oppnår flertall sammen. Bare vi får et punktum på de rødgrønne, er jeg fornøyd :-)

wstine - Ikke medlem lenger2010-11-19 19:28
Antall innlegg: 2369

hehehe, men JamesO kjenner en kjent politiker og er dessuten ønsket i FRP, så han kommer du nok ikke utenom hvis du vil diskutere politikk!

:-)

martin84 - Ikke medlem lenger2010-11-19 19:41
Antall innlegg: 580

Hvem kjenner han godt? Øystein Hedstrøm (han med hentesveis...)? :p

ubestemt2010-11-19 22:34
Antall innlegg: 195

Trymare, det er ikke Stortingsvalg før i 2013, så jeg er redd du blir veldig skuffet dersom du håper på en Høyreledet regjering allerede til neste år. ;)

I tillegg tror jeg du ikke kan regne med en regjering bestående av Høyre, Venstre og FrP. Venstre sliter fryktelig med mange av standpunktene til Frp på svært mange felt, men spesielt på noe så sentralt som integrering og innvandring.
Det alternativet som jeg tror kan bli et alternativ til det eksisterende er en mørkeblå koalisjon med Høyre og FrP, men jeg håper virkelig folk tar til vett innen den tid! ;)

ave - Administrator2010-11-19 22:52
Antall innlegg: 4987

Hahaha, jeg dør nesten her jeg leser og ler!

JamesO, jeg kan ikke ta deg alvorlig i forhold til ekstrempåstandene du kommer med. Kødder du eller befinner du deg på en annen planet?

Maken til konspirative idèer om hva kvinner, og i dette tilfelle i SP!!!!!, bedriver, skal man jaggu lete lenge etter.

Jeg skal la være å stille deg et personlig spørsmål om det er en personlig tristesse som ligger til grunn for ditt voldsomme "rødstrømpehat", men la meg si; undres en smule.....

JamesO - Ikke medlem lenger2010-11-20 15:21
Antall innlegg: 2649

Neida jeg hater ingen. Og. Har nok overdrevet teksten en pitte liten mikro smule :-D

Stigende2010-11-20 21:26
Antall innlegg: 285

-Og du har kanskje ikke lyst til å fortelle oss hva du egentlig mener om feminisme og denslags?

Summer772010-11-20 21:45
Antall innlegg: 56

Synes Stigende og Seierherren sier mye bra, og kan vel omtrent signere Stigende på alt.

AaseB: Meget godt bygdeordtak.

Hestegal2010-11-20 22:55
Antall innlegg: 38

Underholdene når folk lar seg provosere så inn i granskauen av en idiot...

JamesO - Ikke medlem lenger2010-11-21 13:57

Idiot er et ord som kommer fra gresk ἰδ& ;#953;ώ&#964 ;ης (idiōtē s), «en person som ikke er interessert i politikk», «en person uten yrkeskunnskaper» eller «en vanlig innbygger», fra ἴδ& ;#953;ο&#962 ; (idios), «egen», «privat». Ordets latiniserte form er idiota, «ordinær person», i vulgærlatin utviklet det seg imidlertid til å betegne en «uutdannet eller uvitende person». Ordets moderne betydning og form stammer fra gammelfransk idiote. Det relaterte ordet idioti kan ha blitt dannet i analogi til ord av typen profeti (fra profet). Ordet har kognater i mange andre språk

trymare2010-11-22 16:08
Antall innlegg: 871

Så spennende, JamesO... men slik som du tydeligvis interesserer deg i denne Politikk-tråden kan vel ikke du være en idiot?

Assistenten - Ikke medlem lenger2010-11-22 20:30
Antall innlegg: 90

Er ikke denne tråden død; )? Politikk er temaet,men den handler vel egentlig mer om en fyr med litt uspiselige meninger...folk er folk,kan vi ikke bare frede JamesO? Ønsker deg lykke til som velger,høyre er kanskje skivebom,men men<; ))

Bongo2010-11-22 22:35
Antall innlegg: 47

JamesO ser ut til å ha gått i den klassiske fellen som en del menn desverre (ofte enslige:)) går i. Når de snakker om feminisme og likestilling henter de sin "dokumentasjon" fra ekstremfeminister representert ved kjønnsfacister som Eva Lundgren (se f.eks dok. Kjønnskrigen), Ireen " menn er djur" von Wachenfeldt fra ROKS (www.youtube.com/watc...K xYKQI_8), Kvinnejouren (www.youtube.com/watc...e =related) og andre relativt ekstreme kvinnegrupperinger. Folk som gjør mer skade enn godt for feminisme og likestilling.

Partitilhørighet? på flukt fra AP

JamesO - Ikke medlem lenger2010-11-25 20:30

Har aldri stemt på Ap Bongo.

Synes det er svært viktig at ekstremfeminismen bekjempes.

JamesO - Ikke medlem lenger2010-11-25 21:23

V og Sp er de eneste partiene man har stemt på de siste 10 årene.

Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?