Spillrom
| Sjiraffen | 15 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 15 |
Mobilspill
| Pågående | 8 838 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| AaseB | 2010-12-18 11:56 | |
![]() | Nei, kness. Det er ein guffen, kronisk sjukdom;-) | |
| VeldiGlad | 2010-12-18 12:04 | |
![]() | Svaret er vel RHODIUM, et grunnstoff :) Veldig lur starey! Og den første er MONARKI, da er vel alle løst her! Nest år får du pent lage en slik kalender til meg og, jeg hadde blitt ekstatisk! | |
| bearo | 2010-12-18 12:28 | |
![]() | Eg merkar eg er nyfiken på om korvidt enkelte scrabblehusstandar meiner finske dopingskandaler er større høgtider enn jula, om det er interne stridighetar rundt kva som er songmateriale i nemde scrabblehusstand, eller om eg ikkje har full kontroll på alle scrabblehusstandar. Ein av dei er det. Det er eg viss om. | |
| VeldiGlad | 2010-12-18 12:46 | |
![]() | Du har jo alltid full kontroll, så det må være det andre. Fikk forresten lyst til å lage en sang om finske dopingskandaler. Dagens prosjekt! :) | |
| Kirsti | 2010-12-18 14:23 | |
![]() | Den første oppgaven til Starey kan også bli NIKROMA - nikrom er en nikkellegering med krom, sier Bokmålsordboka. Og siden det er intetkjønn, synes i alle fall Fullformsordlisten at flertallsformen nikroma er helt i orden ... Gompedyret: Jeg kom i skade for å høre verdens aller verste julesang i dag, og den har en tendens til å sette seg på hjernen i dagevis. (Navnet på sangen skal forbli usagt fordi det i seg selv er nok til å få den på hjernen.) Men Per Arnez fikset biffen! Vekk med grufullhetene på et øyeblikk. | |
| gompedyret | 2010-12-18 15:23 | |
![]() | Morgendagens lukevertinne er bekreftet som SINABELLE! Mange fine bingoer man kan lage der, Starey. Eks: Humorid - et bitte lite flak av humor Frifjas - modus man typisk hensettes i på spillvert-treff eller julebord Markoni - Samme som et baroni, bare med en marki som regent Markion - Elektrisk ladet meitemarkpartikkel | |
| starey | 2010-12-18 15:36 | |
![]() | Så flinke dere er! Kan nevne at HUMIDOR også er et ord, nemlig en oppbevaringsboks for sigarer som holder sigarene fuktige, men det ordet finnes desverre ikke i Tanums. | |
| Sinabelle | 2010-12-19 13:25 | |
![]() | LUKE 19: Mitt bidrag er av den musikalske sorten. Det jeg har lyst til å dele med dere er Benjamin Britten og John Rutters "A Ceremony of Carols", med korsang, solosang og harpespill laget for julehøytiden. Jeg sender link til hele verket, men har du knapp tid anbefaler jeg to av de mest kjente stykkene, "Balulalow" og "This Little Babe". Den beste versjonen har jeg funnet på Spotify. For de som ikke har Spotify, kan man lett laste det ned gratis her ved å velge versjonen som heter "Open" : www.spotify.com/no/g.../o verview/ Så over til selve godbiten av juleklang og vakre stemmer: open.spotify.com/alb...xk SaK9tJzu Morgendagens luke blir tatt hånd om av min kjære mor, Sommerfugl1. :) | |
| blåveispiken | 2010-12-19 19:44 | |
![]() | Åhh, elsker John Rutter. Takk Sinabelle! En litt annerledes luke, dette, men rett i min smak. Men har også hatt mye moro med mange av de andre lukene. Lo så tårene trillet av Sir Humphrey. | |
| Sommerfugl1 | 2010-12-19 22:27 | |
![]() | Dtete er en gnsake mrkeileg jlueklaneder, men vleidg bra for odrpslliree... :-) Dree er nok rskae og filkne til å tdye hva det såtr....., Dree er vnat til å burke hdoet. Dreofr er dtete en hyellset til dree....:-) Sanrt er det jluekelvden.... Er det neon som gelder seg????? | |
| LaBarca | 2010-12-19 23:26 | |
![]() | Gompedyret: Markoni er kjæresten til Dicki Dick Dickens! Sommerfugl1: Gleder meg til lørdag :-) Leke med alle lekene jeg fikk og spise opp resten av julekakene! | |
| Sommerfugl1 | 2010-12-20 14:57 | |
![]() | I morgen er det Tengil som har ansvaret for julekalenderen. :-) | |
| Tengil | 2010-12-21 11:47 | |
![]() | Jepp jepp, da var det min tur :) De fleste av oss liker di gode gamle juleminnene og en liten snutt fra youtuben får mine gode juleminner frem, og gir meg samtidig julestemning www.youtube.com/watc...4c EiFslo6U Siden jeg ikke kjenner så mange her inne så sender jeg ballen tilbake til Sommerfugl1 God jul folkens :) | |
| Edro | 2010-12-21 13:01 | |
![]() | Den var søt!!:) | |
| Sommerfugl1 | 2010-12-22 10:07 | |
![]() | Hei folkens. Siden ikke Tengil, fant en ny kalenderansvarlig, må jeg spørre pent om noen kan ta dette ansvaret i dag da en jo ikke kan være det to ganger. Så kan en av dere vise skikkelig juleinnstilling, og finne på noe kult for 22. desember? :-) Snart jul! :-) Gleder meg jeg, og ønsker alle ordspillere en riktig god jul, med litt ordspill innimellom :-) | |
| ave - Administrator | 2010-12-22 12:11 | |
![]() | Hei, jeg tar stafettpinnen så jeg får vist dere originalen til mitt julepyntede hus; hehe.... www.youtube.com/watc...r_ embedded Utfordringen for luken til Lille julaften gir jeg til rognkjeksen:) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-22 12:40 | |
![]() | ave: haha, fine :-). Ja, det pyntes og overdekoreres i de tusen hjem........ | |
| Kirsti | 2010-12-22 17:46 | |
![]() | Rørende vakkert, Ave. Regner med at du kjører full guffe på stereoanlegget hele døgnet også, sånn at naboene virkelig får nyte showet? ;-) | |
| ave - Administrator | 2010-12-22 20:11 | |
![]() | Selvfølgelig, Kirsti; er det Jul, så er det tradisjon..... | |
| Fidelma | 2010-12-23 17:36 | |
![]() | Løfter denne siden det er lille julaften i dag:-) | |