Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 723 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-24 07:49 | |
![]() | Helt utrolig at det finnes en lov som direkte ødelegger folks livskvalitet og helse. Loven b urde endres til å gjelde forbudt mot sexkjøp fra ofre for menneskehandel og mennesker under tvang. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-24 07:52 | |
![]() | Er det noen som vil ha fjerna denne sexkjøpsloven så er det de prostituerte, det kan jeg hilse og si... Loven medfører at de prostituerte må gjemme seg, skjule kundene, prostitusjonen går under jorda og bakmennene får lettere grep på prostitusjonsmiljøet. Heldigvis står de norske prostituerte sammen. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-24 07:58 | |
![]() | Vil bare tilføye at med min jobb i helsevesenet og kontakt med prostituerte så har jeg et godt grunnlag for å uttale meg. Noen vil sikkert hevde at jeg er vel frittalende og liberal, men det får så være.... | |
| GreteSB | 2011-02-24 08:07 | |
![]() | Og med mine 25 år i rusomsorgen har jeg også et godt grunnlag. Det er talefrihet i Norge, du må mene hva du vil. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-24 08:23 | |
![]() | Ja men du må da skjønne det gsbj, at rusomsorgen KUN kommer i kontakt med prostituerte som har RUSPLAGER og dette er en helt ANNEN type prostituerte. Du kan derfor ikke trekke konklusjoner basert på prostituerte i med rusproblemer og la disse gjelde for for prostituerte som ikke har rusproblemer. Selv ble jeg interessert i prostitusjonsproblematikk en pga personer jeg kjente jobbet som prostituerte. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-24 08:24 | |
![]() | Sel synes jeg det er veldig trist at folk kjøper sex fra prostituerte med rusproblemer. | |
| Torill | 2011-02-24 09:02 | |
![]() | Jasså USA, du jobber i helsevesenet? Den påstanden var vel om mulig enda drøyere enn de andre du har kommet med i denne tråden. Og hva er det som gjør at din jobb i helsevesnet fører til at du kommer i kontakt med så mange hyggelige prostituerte? Som du oppfordrer andre til å kjøpe sex av? Lurer på hva sjefen din synes om dette? | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-24 09:27 | |
![]() | Ja du verden Torill. Les nå hva jeg skriver mer nøye. Viste du Torill at typiske tegn på amfetaminoverdose er mydriasis og takykardi ? | |
| Torill | 2011-02-24 09:33 | |
![]() | Ja internett er utrolig gitt. På mange måter. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-24 09:34 | |
![]() | Torill, jeg brukte ikke internett eller noe annet. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-24 09:37 | |
![]() | Å diskutere sexkjøp med deg Torill er helt håpløst. Du er helt fastlåst i dine meninger og ønsker ikke å overanstrenge hjernen med å tenke litt videre utover de rammer du har fastlagt for deg selv. | |
| Cygnus | 2011-02-24 11:41 | |
![]() | Ingen overraskelser i denne tråden, nei, skjønt jeg er vel forsåvidt enig i at det er noen forskjeller her - f eks mellom studiner som vil ha litt mer penger (men at de orker å ligge med kreti og pleti er jo en annen sak!!!) og på den annen side 'fanger' slept hit fra andre fattige land. Men de nære relasjonene mellom prostitusjon og trafficking synes jeg ikke anstendige mennesker skal ta lett på! PS Er det noen som vet hvorfor diverse Baltezer dukker opp og forsvinner igjen med ujevne mellomrom? | |
| piaf | 2011-02-24 13:05 | |
![]() | Cygnus: Diverse baltezer er som regel ganske morsom (etter min mening), men skriver dessverre diverse forskrudde innlegg iblant, som sårer diverse mennesker. Så jeg antar at han blir kastet ut hver gang han ignorerer diverse advarsler. Tipper det er flere her inne som ligger an til å få en advarsel, om ikke annet ... | |
| picassa | 2011-02-24 13:13 | |
![]() | USA. Jeg som gammel dame skulle selvfoelgelig ikke vaere enig med deg i mange av dine uttalelser,men det er jeg faktisk. Hvorfor er det saa vanskelig aa avskaffe verdens eldste yrke?Fordi det blir etterspurt og fordi det alltid finnes noen som oensker aa selge. I Danmark er helsevesenet bevisste paa hvor viktig det er for livskvaliteten aa ha sex med et annet menneske.Funksjonshemmede faar hjelp til dette. I Norge er tankegangen snevrere.Der har egentlig ingen sex.Det er en styggedom hehe hvis myndighetene I Norge virkelig oensket aa faa bukt med sexkjoep fra prostituerte som ogsaa har rusproblemer,ville de ha hjulpet narkomane til et bedre liv. Aa straffe de som kjoeper sex kan jo ikke hjelpe de som selger. Ogsaa er det vel en stor misforstaaelse at det er bare kvinnene som prostituerer seg. | |
| Cygnus | 2011-02-24 13:35 | |
![]() | helt enig piaf, diverse baltezer er faktisk ofte morsomme! | |
| Cygnus | 2011-02-24 13:38 | |
![]() | men det er likevel umulig å overse forholdet mellom trafficking og prostusjon, picassa - som vel nå også er ganske bra dokumentert, er mye av den såkalte sexen i trafficking prostitusjon, vold - mange utspiller sine voldstendenser med og på de som er svake og - vel, ja, i deres vold! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-02-24 15:34 | |
![]() | Usa jobber i helsevesenet? Og jeg da som var så sikker på at han var sauebonde i Saltdal. Eller,,,,, går kanskje ut på det samme? | |
| bastet | 2011-02-24 16:10 | |
![]() | sauehelse, kanskje? | |
| picassa | 2011-02-24 17:04 | |
![]() | traaden startet med at frankieboy mente at sexkjoep er en av de tre verste naar det gjelder primitiv adferd. det er mange kategorier kvinner og menn som selger sex,verden er stor og tankene rundt dette varierer fra land til land. det er vel bare et land i verden som oensker aa straffe sine landsmenn for sexkjoep,til og med i utlandet. det maa vel vaere dyneloefting. | |
| Torill | 2011-02-24 17:34 | |
![]() | Picassa, kanskje det har noe med at likestilling er en verdi som står sterkere i Norge enn i andre land. I Norge er likestilling mellom fattig og rik og mellom menn og kvinner verdier som settes høyt av de fleste. Vi som ikke aksepterer sexhandel synes vel kanskje at sex er noe man skal velge å ha frivillig og som man ikke skal tvinges til verken ved bruk av ulike former for vold eller på grunn av økonomisk nød. | |