Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 589 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| HanneH | 2011-05-09 22:59 | |
![]() | Muligens for at USA hevder de har tatt ham av dage nå. Det er vel også en måte for dem å kunne bekrefte for verden at deres organisasjon fortsatt er i live selv uten OBL. Men at ikke flere setter spørsmålstegn ved alt som kommer fra USa synes jeg er litt rart, for meg så virker set som USA har vært "hellig" i alt for mange år nå. Er jo ikke mulig å tvile på noe som kommer eller blir sagt derfra. Men den filmen som er laget av BBC, en kanal jeg ser på som veldig seriøs, den setter i hvert fall spørsmålstegn ved mye som kommer fra andre siden av havet, og det synes jeg er på tide :) Og å få et "spøkelse" begravd kan jo være greit for begge sider. Men å henrette en slik viktig person uten å legge frem fotobevis og å dumpe ham i havet for å være sikker på at det aldri kan bekreftes, og det av en nasjon som USA, det virker litt utrolig for meg. De sørger jo ellers for å kunne bekrefte det meste, både av rett og galt. | |
| solur - Ikke medlem lenger | 2011-05-10 07:24 | |
![]() | Ovenstående innlegg viser at det er mulig å tvile på noe som kommer fra USA, men jeg tviler på at det er veldig mange tvilere i denne saken. (Hvis de har tilgang til usensurert media). | |
| Flue - Ikke medlem lenger | 2011-05-10 09:30 | |
![]() | Hva om amerikanerne kom til Norge og tok med en terrormistenkt (altså en som ikke er dømt i noen rettssak) på båttur? | |
| solur - Ikke medlem lenger | 2011-05-10 09:40 | |
![]() | Var det mullah Krekar ble det sikkert landesorg. | |