Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 635 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| sommerfugl | 2011-08-11 23:21 | |
![]() | Sant nok, men syntes det var merkelig av en anonym person å dra igang enda en diskusjon i denne tråden uten å uttale seg selv først! Når det gjelder te med muslimer så er egentlig det ikke noen sak for meg, om jeg kan si det sånn. Jeg er fra Oslo, jeg bor og jobber i Oslo og har muslimer i min hverdag, jeg tenker ikke over at de er muslimer. Jeg anser dem som mine venner; vi snakker sammen, går på kino sammen, spiser sammen, jobber sammen, diskuterer sammen osv osv. Jeg følte dermed at temaet ikke berørte meg i noen grad, men klarte ikke la være å kommentere ovennevnte anonymitetsspørsmål. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-11 23:38 | |
![]() | S: Tja, dermed bidrar du og Kvedh til enda en avsporing, eller kanskje det bare var en påminning, liksom? Eller? K: B. Nordahls artikkel = verdt å lese. Enig! Men jeg spør nå igjen; hva med å invitere muslimer hjem til oss? På tilsvarende vis. Er vi rede for det. Jeg undres. | |
| kuami | 2011-08-12 00:27 | |
![]() | bra sommerfugl, det er jo nettopp sånn det skal være. Du ligger bare ett skritt foran i løypa. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-12 00:36 | |
![]() | hehehe :-). Og du da kuami? Antall skritt i løypa? Avsporingspolitiet har sine tilhengere som holder liv i avsporingspolitiets innlegg og dermed bidrar til å holde liv i avsporingene. Nice ;-) Ikke meg i mot. Avspor i vei! | |
| kvedh | 2011-08-12 07:41 | |
![]() | Avsporing? Det var vel du Wstine som midt i tedrikkinga flesket til m innlegg/sp. mål ang annonymitet. (ang flesket, satte vel muslimen teen fast i halsen.) Store ord og fleskefett, setter seg aldri fast i halsen:) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-12 09:00 | |
![]() | Og avsporinger er ikke meg i mot, som sagt........ Helt på sin plass, rett som det er! Spør du meg;-) Må du følge med, kvedh | |
| kvedh | 2011-08-12 09:28 | |
![]() | Følge med? Deg? Du har vel lagt igjen såppas m spor her inne at selv PST sliter m å følge deg:)) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-12 09:45 | |
![]() | men følger PST med, egentlig? ;-) | |
| kvedh | 2011-08-12 10:11 | |
![]() | De har det som jobb, men neppe nei:) | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-08-12 15:44 | |
![]() | Lurer på hvilke typer te sanne muslimer får lov å drikke ihht koranen ? | |
| kuami | 2011-08-12 19:14 | |
![]() | Wstine - som det fremgår av mine tidligere innlegg, har jeg ingen problemer med å spise eller drikke te, kaffe mm med mine muslimske venner og bekjente. Har også hatt kinesere hjemme på julaften, vært i fillipinsk konfirmasjon etc. Så jeg føler meg ganske langt på vei, men kan sikkert blir enda bedre. Er naturlig for meg å tilby vår (muslimske)vaktmester kaffe når har ordner noe, men det er uavhengig av rase eller religion. Hadde sikkert tilbudt deg også te/ kaffe om det falt seg slik! Kjenner folk fra flere raser og religioner både i Norge og i andre land, og har barn som studerer utenlands, så andre kulturer/språk/mat er bare et krydder i hverdagen. Folk reiser jo gjerne på ferie utenlands, og synes det er såå spennende hvis man blir invitert hjem til noen. Så hvorfor ikke gjøre gjengjeld? | |