Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 414 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Cygnus | 2011-11-11 14:28 | |
![]() | vel, vel, bearo - det rant meg i hu at 'du må ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv' - salig Øverland var ikke så dum! | |
Emmas | 2011-11-11 22:50 | |
![]() | Vet ikke hva det er med denne mannen, wstine! Alle er enige i at voldtekt er noe som ikke burde forekomme! Jeg synes han fremstår som rasistisk i dette innlegget! Og hva skal vi si om kvinnesynet i den siste setningen? Det finnes både kvinner og menn som liker mennesker fra Afrika, men kvinner som gjør det, er det" VÆRSTE..... " Jeg husker en partifelle av ham som i sin tid ville skåre poeng på å hetse alenemødre og... | |
Boubou | 2011-11-12 12:59 | |
![]() | Bearo - du må ikke tro at det blir noe Make-up-sex om du bare hisser på deg nok gamle damer. Seriøst - jeg ser hva du sier, men skjønner ikke helt hvorfor. Kanskje jeg bare er blindet av min egne fordommer - men jeg ser det mønsteret vi snakker om her - og er ikke alene. | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-17 16:23 | |
![]() | Se der, det ble selveste Hagen som skulle stå for neste FRP-stunt. www.vg.no/nyheter/in...d= 10031588 Vel,vel. Livet i FRP-leiren er nok ikke kjedelig i det minste. | |
Yber - Ikke medlem lenger | 2013-06-25 14:26 | |
![]() | Ja her var det mange ord fra sosialistiske kvinner på ytterste venstre fløy som forsøker å fremsette seg selv som høymoralsk individ. Man kan spørre. Er dette tilfelle i hverdagen ? Er det bare på papiret og i det trykte ord at denne høymoralen fremkommer ? | |
trymare | 2013-06-25 15:05 | |
![]() | Enig med yber. Dette virker mer som venstrevridd propaganda mot høyresiden. Hørt om Øygard-saken? En av mange skremmende eksempler på maktmisbruk fra venstreorienterte poltikere. | |
Cygnus | 2013-06-25 17:06 | |
![]() | Dette har komikkens skjær over seg - når noen kommenterer plutselig en tråd som har ligget død i nesten to år, kunne en nesten forstå det som lutt vel sent ute! | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-06-25 17:22 | |
![]() | Ja, og jeg måtte faktisk lese de gamle innleggene her om igjen for å skjønne hva det dreide seg om, så nå sitter jeg her og har lyst på julekake. Fillern også! | |
Cygnus | 2013-06-25 17:37 | |
![]() | : ) | |
bris1 | 2013-06-25 18:11 | |
![]() | Tror den unge mannen forsøker å slå mynt på Øygard-saken, som han kaller den. Det kan vel seriøst ikke være noen som setter likhetstegn mellom moral (umoral?) og politisk tilhørighet? Det alle de tidligere omtalte har felles er at de er alle mennesker, og blant menneskene finner man (dessverre) også noen som har dårlig dømmekraft, er umoralske og til og med noen som er steike dumme! | |
trymare | 2013-06-25 22:40 | |
![]() | Jepp. Disse finner man overalt på den politiske skalaen. Både venstreorienterte og høyreorienterte politiker tråkker i salaten noen ganger. Denne tråden har fullstendig slagsside. | |
Cygnus | 2013-06-25 22:54 | |
![]() | Ja en lurer på hvorfor noen åpnet den igjen - litt merkelig!!! | |
ljusnan | 2013-06-26 05:18 | |
![]() | Lattelig å henge ur FRP når AP gang på gang lurer velgerne med valg-løfter de ikke holder. Har Rune Øygard som ble trukket frem som et forbilde. SP har Navarsete som flere ganger har gjort ulovelige ting. | |
trymare | 2013-06-26 15:44 | |
![]() | Selv statsministeren vår, Jens Stoltenberg (AP) utpekte Øygard som sitt store forbilde for noen år tilbake. Samtidig som overgrepene skal ha skjedd. Jaja, sånn kan det gå! | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-06-26 16:18 | |
![]() | Det er ikke det verste, Trymare. I dag ble det tatt et særdeles avslørende bilde av Venstres Ola Elvestuen. Han syklet rundt UTEN HJELM! Stikk den, a! Venstrefolk, ass. Raddiser og anarkister hele gjengen! | |
Cygnus | 2013-06-26 16:26 | |
![]() | Bra, Erik! Vi må jo følge med her i elendigheten, og sånt skal liksom styre landet! Honestly!! | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-06-28 09:08 | |
![]() | Jeg bare lurer på når isbilen kommer. Har avkrysset for kjempeeskimo, sorbella og vurderer maxi appelsin og lakrisstang. Forhåpentligvis kommer isbilen til neste år også selv om det blir regjeringsskifte. | |
bris1 | 2013-06-28 09:16 | |
![]() | He he, James, vi får leve i trua! | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-06-29 18:43 | |
![]() | Ja bris1. Ringte faktisk isbilen som lovde at de skulle komme innom i løpet av helga. | |
alone | 2013-06-29 21:10 | |
![]() | Takk til alle FRP hetsere......Den som løper først skal omsider komme sist :) | |