Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 474

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-17 13:11
Antall innlegg: 1984

Har nå FB-profil man kan kontaktes på :)

ritalina - Ikke medlem lenger2018-06-17 13:15
Antall innlegg: 1630

:-)
Syns du skal velge et av svaralternativene J/J!

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-17 16:19
Antall innlegg: 1807

Ja nettopp! Vi venter på svar J/J.

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-17 18:19

FB, nei fysj! Jeg holder meg her i "det åpne landskap".

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-17 18:21

Og hvorfor skriver du "man" når du snakker om deg selv?
Må analyseres...

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-17 21:23

har jeg ikke lyst å svare på, men det er vel enkelt å finne ut, synes du ritalina får skrive til den ene fb-kontoen min om diverse i stedet for å ta ting på åpent forum,

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-17 21:43

Hæ? Kan ikke jeg si noe om akkurat. Og ikke har jeg "noe forhold til" FB. For meg så føles det sånn at her er det en felles arena.

Jeg prøvde bare å spøke litt med at du skrev "man" istedenfor "jeg",
litt alvor litt spøk. Men skriftlig kommunikasjon er vel ikke min sterke side, ennå. Ritalina skriver til deg om "diverse"? Hvorfor ber du henne ikke bare om å skrive "diverse" her på Ordspill? Altså, det eneste stedet jeg kommuniserer skriftlig med folk er her i Ordspills forum. Håper dere "finner ut av det" da før hun kommer på besøk. Vi er jo voksne folk, selv om vi er barnslige...

ritalina - Ikke medlem lenger2018-06-17 22:05

Hehehe, dette er så himla friiiika, og nettopp derfor morsomt :-)

ritalina - Ikke medlem lenger2018-06-17 22:06

ps Jensi; du har jo blokkert med på fb (av en eller annen grunn). Har du glemt ut det nå?

Men hva med JamesO, har han en egen fb-profil? Eller?

ritalina - Ikke medlem lenger2018-06-17 22:07

"meg"..... ikke "med", seff!

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-17 22:30

Så Ritalina er blokkert på FB, men allikevel så mottar du "diverse" i fra henne. Eller du mottar ikke "diverse" fra henne, men av en eller annen grunn så skriver du her at du mottar "diverse" fra henne. Jaha, det forsto jeg mye av gitt! Nå var jeg nesten redd for at det "hadde gått i ball for meg igjen", men det kan se ut som det har gått litt i ball for deg, Jensine?
Og på toppen av det så plager jeg deg med at du skriver "man" i stedet for "jeg"! Det var ikke pent gjort av meg egentlig, for du ville jo bare opplyse om FBkontoen din, så der var jeg nesten litt "psyko" ja! Og da sier jeg unnskyld for den unødvendige kommentaren jeg kom med. Det er, dessverre, sånn at jeg har en liten "psykotendens" av og til, men jeg kan heldigvis si UNNSKYLD! Og nå må vi ikke rote det til så besøket i nord må avlyses.

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-18 08:21

abelon jeg har to facebook-kontoer med samme navn. Og den ene kan jeg kontaktes på. Den andre fb-kontoen er bare for folk man kjenner ekstra godt.

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-18 10:50

He he- men når det ser ut som du har et spørsmål, men det er et komma bak, da virka det som om hun allerede hadde skrevet "diverse" til deg! Og du av en eller annen grunn spurte meg hva jeg syntes om det.
Men nå var det visst sånn at du hadde blokkert henne?, og da kunne hun jo ikke skrive "diverse" til deg på verken den ene eller den andre FBprofilen… eller? He he he, ja, godt vi er i spesialtråden nå, for her gikk det i ball! "Misforståelser/feiltolkn inger er ikke det jeg er "mest glad i" akkurat... Men man må jo le av surriballet, etterpå...
Nei, for meg er det kun "det åpne rom" som gjelder.

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-18 11:30

Har ikke blokkert noen på den ene fb-kontoen min. På den andre har jeg blokkert sikkert over 200 stykker.

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-18 15:34

Jaha ? Sånt skjønner jeg ingenting av. Bare litt nysgjerrig: Over 200 personer har av en eller annen grunn kommet inn på den "åpne" FBkontoen din. Og du har følt at de er så "plagsomme" at de måtte blokkeres. Eller er det kanskje en annen mer "vettug grunn". At det er vanlig å blokkere i dette "FBlandskapet"? Men den kontoen hvor du ikke har blokkert noen, der er alle "sjekka ut" før de får komme inn kanskje.
Og selvfølgelig folk man kjenner godt er "garantert plass".
Jeg oppretta konto for om lag 8 år siden, for å kommunisere med valpekjøpere; men den er ikke blitt brukt.

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-18 21:13

Grunnen til at jeg har blokkert så mange er at jeg er admin og oppretter av flere nasjonale Facebookgrupper med til sammen ca 21 tusen medlemmer. Når folk i disse FB-gruppene bryter reglene for gruppa så blir de hevet ut midlertidig eller blokkert. Av og til mottar man trusler eller kjefting etter slike blokkeringer og da er det greit å bare blokkere folk på FB.

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-18 21:14

Aha !

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-18 21:16

Men det er ikke så mye arbeide med disse facebookgruppene fordi man har arbeidsomme og fine moderatorer som gjør en kjempefin jobb.

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-18 21:46

Moderatorer er fine å ha! De skal moderere og dividere og subtrahere.
Artig ord egentlig. Moderatorene har kanskje kommet i "internettalderen"? For hva skulle de ha gjort før det tro?
Må sjekke dette ordet.

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-18 21:55

Yes, et "internettidsalderord"

Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?