Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 238 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-03 14:33 | |
![]() | Sliter du med mye gass i magen, siden du valgte det nye nicket ditt? | |
sinecera | 2009-05-03 14:44 | |
![]() | Spørsmålene hoper seg opp, en blir jo ikke akkurat klokere av å lese dette: - kommer Torill, som tross alt starten den hyllesten av denne antikapitalistiske, finanskrise-dissende, dagen, til å flytte til sine likesinnede i Nord-Korea? - hvis hun flytter dit, vil hun så heve gjennomsnitts-IQen der til over 4,3? - er 1. mai arbeidernes dag eller sosialismens dag? - har Jon Michlet, Trond Solstad og Egil Olsen Armani-dress og Mercedes? - hva skyldes det at enkelte mennesker ikke kan respekter andre syn og følelser og derfor ikke kan la være å bruke 1. mai til hagearbeid? - kan man være historieløs selv om man kan mye historiske fakta? - menes det med betegnelsen FrPer en som gjennom sine ord og handlinger viser sympati med de meningene som forfektes av partiet, eller er det en streng definisjon at man skal ha stemt på partiet ved siste valg? - finnes det noe fungerende demokrati som ikke er kapitalistisk da? - er sosialdemokrater generelt fan av Stalin, eller er det bare jeg? - er det noen som gidder å starte en tråd for diskusjon av hvor mange utropstegn, etc, som passer seg i en tråd? - har dere sett linken til Ed Byrnes raljering over Morisettes bruk av ordet ironi på Gompedyrets tråd om klipp etc? For dem som lurer på Byrne og ikke vil lete i den andre tråden: www.youtube.com/watc...T1 TVSTkAXg | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2009-05-03 15:23 | |
![]() | gsbj og baltez kan dere ikke fortelle hvor på jorda dere bor og hva dere driver med | |
GreteSB | 2009-05-03 15:37 | |
![]() | JamesO: Det står på min profil, men jeg bor rett utenfor Aten. Flyttet fra Kypros for noen måneder siden etter å ha bodd der i 9 år. Jeg er i Norge hver sommer for å være sammen med familie og venner. | |
GreteSB | 2009-05-03 15:39 | |
![]() | Og så forsøker jeg stadig vekk å lære meg språket... | |
Sydsklie | 2009-05-03 16:13 | |
![]() | Hehehehe. Artig dette her. Jeg har faktisk deltatt i 1. mai feiring og så ordnet i hagen etterpå. Fy meg, men det var et knakanes fint vær for hagearbeid og 1. mai feiring. JamesO vær litt forsiktig med spørsmålene etter din fantastisk artige tråd som du ble oppfordret til å oppdatere her om dagen. Er gsbj eller Baltez fra en annen.................-.. .....? Det står i Baltez sin profil at han er fra Drammen. | |
Torill | 2009-05-03 16:59 | |
![]() | Sinecera (og dere andre) - til tross for at jeg tillot meg å kalle dere kamerater - i Nord-Korea har jeg neppe mange liksinnede. Iallefall ikke hos styresmaktene. Så spørs om jeg i det hele tatt er velkommen... | |
sinecera | 2009-05-03 18:10 | |
![]() | Det var hyggelig Torill. Det er vel tvilsomt om de slipper gjennom en side som denne der, og det ville jo være synd om du ikke kunne være her Ordspill, og stå på barrikadene og bingotoppen. | |
GreteSB | 2009-05-03 18:33 | |
![]() | Sydsklie: Jeg har et lite hefte der det vitterlig står at jeg er en alien, utskrevet av immigrasjonspolitiet. ;) | |