Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 301 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
NappyHead | 2010-03-27 22:34 | |
![]() | Cygnus: Hvem sikter du til? | |
bertefin | 2010-03-27 22:42 | |
![]() | det gjør da ingenting som heilst at eia og tufte forsvinne | |
Cygnus | 2010-03-28 13:05 | |
![]() | NappyHead - det var faktisk ikke deg! | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-28 22:19 | |
![]() | Torill: Eg er i det vesentligste og resultat enig i ditt votum. Vil kun tillegge at et (gjenkjennbart) bilde istedet for giraffe som avatar antagelig ville økt også min seriøsitet. | |
NappyHead | 2010-04-02 22:48 | |
![]() | Cygnus: *phew - tørker svette av panna og ser denne tråden som finito* :) | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-04-03 22:03 | |
![]() | Eg blir aldri ferdig med denne tråden - ALDRI! | |
bertefin | 2010-04-03 23:03 | |
![]() | Ikke æ heller, aldri! | |
pizza1 - Ikke medlem lenger | 2010-04-04 07:33 | |
![]() | Vil bare komme med en kommentar her relatert til den menneskelige litterære natur. Hyggelig at dere skriver tekst som skal være nordnorsk enkelte av dere, fortsett med det, dere virker hyggelige, men det er vel slik at det kun er folk som til daglig ikke snakker nordnorsk som skriver på et selvoppfunnet nordnorsk slik som man kan lese ovenfor her produsert av visse herrer. Om man skriver utenom bokmål eller nynorsk så er det på en eller annen utpreget dialekt, og noen utpreget dialekt i en eller annen retning kan ikke undertegnede lese av herrenes nordnorske ordvalg. Men for all del bare motsi meg og fortsett deres stil, jeg synes den har virket bra til nå, kansje tar jeg attpåtil feil for en eller flere av dere nordnorsktekstende fyrer. Kanskje dere faktisk bor i Nord Norge ???? | |