Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 599 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-06-02 19:59 | |
![]() | En regntung helligdag her. Krabbe på menyen, tidlig sesongstart. Ellers går nu dagan. Og kanskje man skal flire litt? www.facebook.com/mob...p; comments | |
| Cygnus | 2011-06-02 21:36 | |
![]() | stalljenta - ikke bry deg med sure kritikere - Shakespeare skrev antagelig brighte også! | |
| utlending | 2011-11-24 01:13 | |
![]() | er det fortsatt noen som har noe kjedelig aa si? jeg er nysgjerrig | |
| Cygnus | 2011-11-24 10:50 | |
![]() | Jeg syntes da du sa at moren din var død, utlending? Bra sterkt å tvinge et spøkelse til skjortestryking! Fy skam! | |
| Boubou | 2011-11-24 18:40 | |
![]() | Utlending - jeg mener å huske at du ikke hadde helt grepet om fransken i begynnelsen av tråden, men sa ikke noe da. Nå, når du kritiserer stalljentas noget arkaiske engelsk blir det helt på sin plass. LE meme chose? Mon Dieu! | |
| Seier - Ikke medlem lenger | 2011-11-24 20:08 | |
![]() | Picassa: Hvorfor i h.. skulle du regne med Plaskefanten? | |
| tvea | 2011-11-25 14:40 | |
![]() | Hva mener du Seier? | |
| Seier - Ikke medlem lenger | 2011-11-27 00:47 | |
![]() | Hva mener jeg? Det er et spørsmål. Hvorfor skal gode gamle plaske´s velformulerte epistler regnes blant Utlendings prekambriske raljering? | |
| utlending | 2011-11-27 21:57 | |
![]() | Vi er ikke her for aa diskutere noe interessant...... vi er her for aa legge ut vaare aller banalste tanker...... det er ikke plass her i fourmet til d banale...alle skal vaere saa uhyre vittige hele tiden | |
| Seier - Ikke medlem lenger | 2011-11-27 23:44 | |
![]() | Håper ikke du ble lei deg, Utlending. Sett opp mot forumtantene her i tanteforumet er du rene sofisten. Men sammenblandingen med salige Plaskefanten falt meg tungt for brystet. Det blir som å sammenlikne en inntørket plommesten med en klase utsøkte druer, en mosegrodd gråstein med en diamant på 3106 karat, eller en vissen barnål med hele verdens samlede redwoodbestand. Det har forøvrig kommet meg for øre at Plaskefanten lever i beste velgående inne i wordfeuduniverset. | |