Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 406 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
gangsta | 2013-06-29 22:37 | |
![]() | Ja kunne ikke vært mere enig. Vil man bli kvitt voldtekt så er det jo bare å hive ut utlendingene, så enkelt er det. På tide at Jensemannen setter en grense på antall utlendinger som for opphold i året og hiver ut de kriminelle! | |
antix | 2013-07-04 23:55 | |
![]() | Ai, ai, ai så glad vi skal bli, når allesammen stemmer arbeiderparti...tamtitamt i:-) | |
gangsta | 2013-07-05 13:34 | |
![]() | Send Jens på gamlehjem. Han er blitt senil | |
rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2013-07-05 13:47 | |
![]() | Det er veldig svartmaling(les gjerne hjernevasking iform styrt vestreorinentert media)For det første vil jeg bare si at mestparten av slike ting som skjer til høyre i politikken ,har tendens å komme fram i medier (ikke noe galt i det)Mens mange saker i arbeidepartiet blir det lagt lokk på med få unntak (øygardsaken) ,når det gjelder rasisme hvis man kan kalle det det da ,jeg kaller det realisme .er at hvis innvandringen skjer i den farten som er i dag tar det ikke lang tid for oljefondet er tomt.Feks kommer man fra eu land og Schengen området og har jobbet kun 1-en dag i Norge og så reiser tilbake til hjemlandet sitt .så har man rett til sosial stønad fra Norge resten av livet ,en annen ting synes jeg det er greit hvis man kommer til Norge for eksempel kommer på intervju søker jobb å får det på fast basis er det helt greit ,for da yter vedkommende tilbake til samfunnet i form av skÄTT. Så her om dagen auf lederene gikk ut å sa at det ble verre med en ikke sosialistisk regjering for Homofile ,er det framtidens ledere ,høyre er vel ett av de partiene i Norge med både homofile i toppledelsen både i unge høyre og sentralstyret i høyre. Og visste dere at Lederen for unge frp er muslim.. der fikk dere noe å tenke på..... | |
bris1 | 2013-07-05 14:24 | |
![]() | Vi får vel slutte å putte alle i en bås! (Det er ingen bås som er stor nok til alle stutene likevel ;-)) | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-07-05 14:30 | |
![]() | Ha-ha... Dagens, Bris1 :) | |
bearo | 2013-07-06 04:07 | |
![]() | Fint å kome med påstandar om hjernevasking, for så sjølv å komme med løgn og pisspreik. Personar utan lovleg opphald OG bopel i Noreg har ikkje rett til stønad utover begrensa rettighetar (tak over hodet og nødhjelp) i nokre dagar dersom dei er i eit nødstilfelle. Schengensamarbeidet har forøvrig ingenting med sosialhjelp å gjere. | |
bris1 | 2013-07-06 09:08 | |
![]() | Der var bearo tilbake i god form, takk og lov. Jeg har savnet deg, synes forum begynner å bli ganske kjedelig. Skjønt, det er nå en del farger igjen i regnbuen som en kan lage tråder av. (Og der hører jeg wstine i det fjerne rope at nå må jeg slutte å sutre og lage min egen tråd! Hi hi) | |
rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2013-07-06 10:49 | |
![]() | www.tv2.no/nyheter/i...33 001.html | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-07-06 11:24 | |
![]() | www.aftenposten.no/n...df iOm0lH0M | |
rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2013-07-07 13:34 | |
![]() | www.aftenposten.no/n...dl RsMg4XIV | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-07-07 14:46 | |
![]() | "...når det gjelder rasisme hvis man kan kalle det det da ,jeg kaller det realisme .er at hvis innvandringen skjer i den farten som er i dag tar det ikke lang tid for oljefondet er tomt.Feks kommer man fra eu land og Schengen området og har jobbet kun 1-en dag i Norge og så reiser tilbake til hjemlandet sitt .så har man rett til sosial stønad fra Norge resten av livet ,en annen ting synes jeg det er greit hvis man kommer til Norge for eksempel kommer på intervju søker jobb å får det på fast basis er det helt greit ,for da yter vedkommende tilbake til samfunnet i form av skÄTT." Poenget ditt er hva, Rognkjeksen? Her er det jo nettopp snakk om folk som har arbeidet og opptjent norske trygderettigheter. Og så er det EFTA-domstolen/EU som overkjører norsk lov vedr. hvorvidt man skal oppholde seg i det landet man mottar ledighetstrygd fra i perioden (som forøvrig er maks 104 uker, og forutsatt at man er reell arbeidssøker, som bl.a. medfører at man ikke kan si nei hvis NAV gir deg et jobbtilbud som renholder på Oslo S.). Så skal du skylde på noen her, så får du rette skytset ditt mot EU. Og jeg tror neppe du får hjelp av de til å stoppe innvandringen. Når det gjelder påstanden din om at folk fra EØS-området som reiser hjem igjen etter å ha jobbet én dag har krav på sosial stønad resten av livet, så er dette helt feil. (Hvor har du dette fra?) I henhold til Lov om sosiale tjenester er det kun personer som oppholder seg og har fast bopel i Norge, som kan motta dette. Sludder og vås fra A til Å. | |
hgeir | 2013-07-08 17:17 | |
![]() | Begreper ikke hva en politisk diskusjon har å gjøre i ordspill forum, få heller tilbake den gamle appen, slik at jeg kan se talla igjen | |
Cygnus | 2013-07-08 18:53 | |
![]() | Et merkelig utsagn. Hva mener du hgeir? | |