Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 610 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| LilleLaila | 2019-09-26 22:24 | |
![]() | Nå ble jeg glad bris1, for jeg prøver jo egentlig bare å få nye venner. (Ikke ironisk) Takk. Hahaha til Taliaen. Underholdning på høyt plan nå, og det var det jeg var ute etter :)) | |
| Cygnus | 2019-09-26 22:26 | |
![]() | Men ordputter, du tar fullstendig feil hvis du tror du er Trumpeksperten - det er nemlig jeg! Bare spør mine fb-venner! | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-09-26 22:29 | |
![]() | LilleL: noen tar det som underholdning, ser humoren. Andre gjør det ikke. Aldri. Og det siste er nesten det mest morsomme med forumet ;-) | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-26 22:31 | |
![]() | Utsira ja, Ikke før i vinter. Sambo har litt lyst til å stikke innom Bømlo/Espevær også. Han ble metta av all skogen da vi kjørte på kryss og tvers nesten inni Sverige et par ganger. Ja en gang kjørte vi feil og havna i Sverige! Helt noldus-folk. Tut og kjør vi skal til Trondheim; og sambo skal så nær Sverige som mulig; dermed ser vi RIKSGRENSE steinen??? Hæ, sier jeg, det står SVERIGE på skiltet! Heldigvis ble han glad da jeg sa at neste gang skal vi se HAVET! Bris1 mener at jeg ikke ser skogen for bare trær. Tatt stort eierskap til Forum. Du store alpakka! Men, hun sier også noe klokt som kanskje kan "hjelpe" henne i dette Forumet, til å unngå sånne som meg: TULLPRAT er forslaget hennes til ny fane; og det stemmer jeg for; fordi det er fullt mulig å komme med mye interessant der. Og så blir det så bra for alle som ikke tåler for mye surr i seriøse tråder. Ja, tenk å ikke få noe å irritere seg over Bris1! Men husk da at det ikke nytter å komme med petimetertaktene dine dit. | |
| LilleLaila | 2019-09-26 22:34 | |
![]() | Skjønner, taliaen :) Men jeg har tenkt å fortsette å le, for jeg synes hverdagen er tøff nok som den er om man ikke skal rote seg inn i noe uvennskap på ordspill. Jeg liker dere alle ... nesten alle tror jeg da :) | |
| LilleLaila | 2019-09-26 22:35 | |
![]() | Og dere avskiltet bilen selv, Ordputter. haha | |
| LilleLaila | 2019-09-26 22:35 | |
![]() | P.S. Er det en ny attraktiv tittel her? "Trump-ekspert"??? | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-26 22:40 | |
![]() | Cygnus ja, du henger ikke bak en vogn; skarping! MEN, den tittelen er MIN til evig tid. Jeg var den første her inne som "diagnostiserte" Trump. Og da ble Bris1 irritert gitt! Og hun fortsatte å irritere seg over min store kunnskap på dette området. Sukk, sånn er det å være misunnelig. | |
| Angina | 2019-09-26 22:42 | |
![]() | Det jo ikke det at jeg liker det, men at det sporer av fra tid til annen er vi jo godt vant til også fra gammelt av. Jeg hadde jo selv et par andre profiler tidligere også uten at det var noe problem da. Men, det er litt pussig med disse som aldri bidrar med med noe annet her inne enn sutring og klaging, mens de klager over alle andre. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-26 22:43 | |
![]() | Ja, TRUMP-ekspert er en attraktiv tittel! | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-09-26 22:44 | |
![]() | Hvor mange tulletråder har vi ikke hatt da? Det er ikke noe til å bry seg med om noen syns det blir for useriøst. De henger med, både hun og han, likevel. Det viser seg gang på gang. Ganske utrolig egentlig. Såpass mye støy og halloi og ikke minst irritasjon som det visst nok er. Allikevel bidrar de i trådene. Leser seg opp. Ergrer seg, akker og oier, kommenterer. Sånn går nu dagan, ikke sant? Ja, best dere kommer dere til havet, Ordputter :-) Ang feilkjøring, en gang skulle vi til Hammerfest og endte nesten på Nordkapp. Så feilkjøring kan hende den beste ;-) | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-26 22:45 | |
![]() | Kanskje vi også skal opprette en SUTRE og KLAGE tråd? Kan jo bli mye artig der. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-26 22:48 | |
![]() | Feilkjøring kan hende den beste! | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-09-26 22:48 | |
![]() | Tja.... la nå sutrerne og klagerne sutre og klage. | |
| bris1 | 2019-09-26 23:05 | |
![]() | Og alle var enige om at det hadde vært en fin dag ;-)) | |
| LilleLaila | 2019-09-26 23:10 | |
![]() | :) bris! | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-09-26 23:21 | |
![]() | Og alle liker alle, det er jeg sikker på ;-) | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-26 23:35 | |
![]() | Jepp! | |
| LilleLaila | 2019-09-27 00:03 | |
![]() | Godt å høre jenter, ble litt bekymret en stund :) | |
| Darrang | 2019-10-05 20:23 | |
![]() | Jeg liker alle her. Hva er problemet? Et prateforum bør være åpent for alle og alles synspunkter! | |