Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 552

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Cygnus2021-06-06 23:54
Antall innlegg: 44845

;)

Stekt Suppe - Ikke medlem lenger2021-06-07 02:35
Antall innlegg: 669

Fint innlegg av Kvilepool her i tråden.
Ikke like interessant å lese innleggene til de som bare skal fortelle hvor uinteresserte de er eller hvor dumt de synes temaet er.

trymare2021-06-07 02:51
Antall innlegg: 871

Haha, Erik! Der tråkka du greit i salaten. Klager på folk som klager, også klager du selv. Snakk om å møte seg selv i døra.

Aran - Ikke medlem lenger2021-06-07 08:23
Antall innlegg: 6062

Sitat bladfyken:
Konklusjon: Hypotesen er ikkje falsifisert, men ei undersøking av kvar og ein av slutningane gjer hypotesen meir og meir sannsynleg. For sjølv om alle slutningane viste seg å vere sanne, er ikkje dette eit eintydig prov på at hypotesen er sann. Dette gjeld for dei aller fleste vitskaplege hypotesar: Ein einaste slutning kan falsifisere ein hypotese, men same kor mange slutningar ein har som stør teorien, er det særs sjeldan ein eller fleire slutningar er i stand til heilt og fullt å stadfeste hypotesen.

Min kommentar:
Jeg er jo enig i dette. Hypotesen om at reinkarnasjon er en realitet, ikke er falsifisert. Legg merke til ordlyden, jeg skriver at hypotesen virker holdbar. Jeg skriver IKKE at hypotesen er sann.

Bladfyken, det er ikke din oppgave som admin å forsøke gjøre narr av andre forumdeltakere, og her er det siste du skrev om meg bare antagelser som det ikke er noe grunnlag for.

Cygnus2021-06-07 10:48

Metakognisjon.

Chiraff2021-06-07 22:59
Antall innlegg: 19107

Aran skriver:: «Bladfyken, det er ikke din oppgave som admin å forsøke gjøre narr av andre forumdeltakere, og her er det siste du skrev om meg bare antagelser som det ikke er noe grunnlag for.»

Chiraff svarer: Her i forum er det ingen som gjør narr av andre forumdeltagere. Sannheten er vel det faktum at enkelte deltagere på helt egne føtter eksponerer underlag som VI kommenterer i snille ordlag fordi vi har en annen oppfatning av hvordan det sosiale her fungerer.

Aran - Ikke medlem lenger2021-06-07 23:14

Chiraff, det er jo nærmest meningsløst det du skriver der.

trymare2021-06-07 23:20
Antall innlegg: 871

Synes Chiraff skriver godt og velformulert. Han kommer med gode innspill i forumet, synes jeg. Er helt enig med ham.

Aran - Ikke medlem lenger2021-06-08 01:17

Du verden

bladfyken - Administrator2021-06-08 23:16
Antall innlegg: 645

@aran: Som eg nett skreiv i "oppseiing"-tråden din: Eg gjer ikkje narr av deg. Eg spegler din komplett manglande forståing av vitskap attende mot deg. Å gjere narr av deg er heilt bortkasta, for det klarer du heilt utmerka på eigehand. Er det noko du er flink til, Aran, er det å få deg sjølv til å framstå som ein ignorant tåpe som durar på og nektar å lytte til andre menneske.

Og ein hypotese blir ikkje "haldbar" av å "teste" EIN meiningslaus slutning utan substans og kjeldekritikk. Du berre påstår heilt ut av lufta at det er dokumentert tilfelle der born har minne frå tidlegare liv - men utan snev av kjeldehenvising til noko som helst. Eg trur rett og slett ikkje på at det finst seriøs og vitskapleg forsking som fastslår dette, så det får du jammen vise meg.

Aran - Ikke medlem lenger2021-06-09 10:50

Bladfyken det er gjort undersøkelser , flere tusen tilfeller i alle fall sikkert noen hundre tilfeller, om barn som viser til mulig reinkarnasjon. Det finnes videoer på youtube om dette. Og jeg gidder ikke søke på dette selv. i alle fall ikke nå.

Og som vanlig bladfyken så får du ikke med deg nyansene i deg jeg skriver. Du bare holder deg til dine bias. Og prøver å legge mine meninger i båser der de ikke hører heime. Derfor er det ikke verdt å diskutere med deg. Bias og trolling, er ord som passer din skrivestil. Du liker å holde deg til det snevre , det som du oppfatter som det etablerte, fordi det kjennes trygt, men slikt gir ingen utvikling.

bladfyken - Administrator2021-06-09 11:20

Og der spegla du deg sjølv att, Aran. Det er det ikkje nokon som gjer så bra som du.

Cygnus2021-06-09 12:08

Tiltredes!

Hidrasund2021-06-09 12:41
Antall innlegg: 100

«Det var sånn det var» pleide min far å si :)

LilleLaila2021-06-09 12:54
Antall innlegg: 3144

Helt logisk og forståelig tale, Chiraff! Støtter!

LilleLaila2021-06-09 12:57
Antall innlegg: 3144

Og som vanlig klar tale fra min nye flamme ;)) Bladfyken. Vi avslører alle litt av hvem vi er i det vi skriver, derfor jeg åpnet øyne litt for deg her ;)

bladfyken - Administrator2021-06-09 16:52

Eller så har du møtt meg i eit tidlegare liv! ;-) Sånn for å spole raskt attende til temaet for denne tråden ... (Rødme, rødme ...)

Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?