Spillrom
| Sjiraffen | 15 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 15 |
Mobilspill
| Pågående | 8 838 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-12-29 15:28 | |
![]() | Eller 7 år før år 0. Altså før Jesus s fødsel. God knows?:) For de som måtte irritere seg over mine skrivefeil og formuleringer, så føler jeg med dere. Jeg rabler kun ned det jeg tenker her i forumet, uten å se over før det kastes ut i offentligheten. Snev av dysleksi og skolelei på førskolen har også gjort sitt, men man kan leve med det:) Støtter Scrabla fult ut Optimal. Her er det rom for diskusjoner som nødvendigvis ikke trenger å handle om ordspill. Det sies at Jesus kommer tilbake, men som alle skjønner, så trenger han en meeeeget laaaang pause fra rampelyset. Og da feirer jeg som deg Reet, den lyse tiden som vil komme og ønker alle en videre god Jol feiring og ett nytt år som måtte bli bedre enn det forrige:) Uansett utgangspunkt for året som var. | |
| Bhå | 2010-12-29 18:16 | |
![]() | Dette er klippet i fra Norsk språkråds sider. Der skrives det med stor B. Søkeresultat: 1. Språket i de nye oversettelsene av Bibelen Språket i den nye bokmålsoversettelsen av Bibelen Arbeidet med en ny bibeloversettelse har to hovedformål. Grunntekstens mening skal gjengis så... | |
| Bhå | 2010-12-29 18:17 | |
![]() | Den over var til Rikard23. | |
| Bhå | 2010-12-29 18:26 | |
![]() | Tedh, gode mann. Skrivefeil tror jeg faktisk de aller fleste av oss klarer å få til. Det bor nok en skjult dyslektiker i de aller fleste av oss. Så det tror jeg ikke at noen bryr seg så mye om. :-) Selv om jeg noen ganger er til dels dypt uenig i argumentasjonen din, så digger jeg at du svarer for deg, med dine standpunkter. Tusen takk. Du gjør det i alle fall slik at jeg MÅ bruke de små grå. Jeg tenker nok svært mye som jeg egentlig har ønsket å sette på trykk, men har heller valgt å holde kjeft. Takk også fordi du gjør det gøy å diskutere ting her på forumet. Det er godt med folk som tør å si sine meninger. Håper bare at vi alle kan bli flinkere å la være å gå til personangrep, eller å ta det som angrep. Hvis jeg ønsker noen et velsignet rikt godt nytt år, som jeg ønsker ALLE her inne nå, så er det ikke mer religiøst i det, enn at jeg mener slik med velsignelse: Hvis noen gir deg en hundrings, bare fordi du er du, så er du blitt velsigna med noe du ikke har fortjent. Gir noen deg en tusenlapp, bare for å være grei, tror jeg nok du også hadde kikka litt rart på vedkommende ei stund, før du turte tro at vedkommende mente det å velsigne deg. Ikke så veldig religiøst det, vel? :-) | |
| Bhå | 2010-12-29 18:30 | |
![]() | eh, håper ingen nå forventer at jeg skal stå klar med hundre- og tusenlapper og gi bort ;-) | |
| ka-ramella - Ikke medlem lenger | 2010-12-29 18:52 | |
![]() | Jeg var på Grand Canaria i julen. Nå har jeg ikke lest alle innleggene her, men jeg savner at en prest uttaler seg og angir en retning. Fins det en prest blant bidragsyterne?? Jeg vil gjerne at Jesus-tro og livsfilosofi vokser litt sammen. Men på GC, var det shopping som preget julen. Jesus sa noe om å gjøre gudshuset til et sted for handl. Ingen muslimer vil gjøre sin Id til en handlefest slik julen er det. I hvert fall ikke ennå ... | |
| Bhå | 2010-12-29 20:19 | |
![]() | En retning for hva, ka-ramella? Spørsmålet var egentlig hva du mener om Jesus.... Men det ble etter hvert mer et spørsmål om tro, mangel på tro og apologetikk (forsvar for troen). Forsvaret har muligens feila kraftig, men det har vært noen herlige diskusjoner innimellom da :-) | |
| Cygnus | 2010-12-29 20:22 | |
![]() | Jeg blir litt fornærmet, bhå, siden du svarer alle unntatt meg - føler meg diskriminert, rett og slett | |
| Rabiaz | 2010-12-29 20:24 | |
![]() | Rikard er styremedlem i ordforrådet?? Hahahahaha...og jeg er overlege på Riksen! | |
| Rabiaz | 2010-12-29 20:25 | |
![]() | Ehhh sorry..mente selvfølgelig Språkrådet :P | |
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-12-29 20:58 | |
![]() | Hahahaha Rabias den var herlig:) Bhå, med all respekt, så går man ikke til personangrep på en Bhå. Litt småfikling, men ikke angrep:) Ellers takk for saklighet og ryddighet. Vi har en annen tråd her inne der jeg mener en/ei teolog svarer/kommenterer en hel del. Husker ikke nicket. Uten å få løsna Bhåstroppen, vil jeg si at jeg er langt fra overbevist, at Jesus var/er Guds sønn altså:) | |
| Rabiaz | 2010-12-29 21:29 | |
![]() | :) Her var det mange morsomme ordspill!!! | |
| Bhå | 2010-12-29 21:37 | |
![]() | Hahahaaaaaaaaa...... Jeg ler så jeg rister nå.... og jeg veier en hel del ;-) | |
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-12-29 21:46 | |
![]() | Ahaa, derfor jeg sliter m å få løsna Bhåstroppen:) | |
| Rikard23 - Ikke medlem lenger | 2010-12-29 21:58 | |
![]() | Enhver som diskuterer i et forum som dette må ha seriøse problemer. At dere gidder. | |
| Rabiaz | 2010-12-29 22:04 | |
![]() | Det vil si Rikard23 har seriøse problemer? Hvorfor gidder du? :P | |
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-12-29 22:06 | |
![]() | Kjenner en Baltez som gjorde det ofte her, og han knakk helt sammen. Han så nok ikke faresignalene i tide. Så eplekjekke karer som sitter og studerer forumet i timesvis, uten å ha annet å gjøre, er helt klart i den "problemer" gruppen. | |
| Rikard23 - Ikke medlem lenger | 2010-12-29 22:14 | |
![]() | Husker han baltez jeg også. Plagsom og irriterende type, som sikkert aldri har gjort annet enn å tøffe seg på internett. | |
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-12-29 22:17 | |
![]() | Han var ofte morsom han, men sitter nå på Gausta, pga overdreven forumbeskuing. Han kommer ut på prøve til våren. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-29 22:40 | |
![]() | Ikke denne våren vel? | |