Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 500 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
USA - Ikke medlem lenger | 2009-11-04 00:17 | |
![]() | Jeg vet mye om hva som foregår innen helsenorge. En annen person i Steinar Madsens stilling ville sannsynligvis agert på samme måte. Det følger av hans stillingsinstruks å agere med de uttalelsene Madsen har gitt. Steinar Madsen er utvilsom en dyktig person i den stillingen han har, det er ikke det jeg mener. Mine poenger er at 1. langtids bivirkninger er ukjente, 2. Offentlig medisinsk ekspertise kan skjule ting for folk for å unngå massehysteri. www.dagbladet.no/200...i/ 8848902/ | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-11-04 06:27 | |
![]() | Jeg synes ikke noe særlig om at denne medisinen inneholder mais. Jeg har hørt at mais kan være farlig og skadelig. Noen som vet noe mer om dette? Det er jo sikkert noen bibelske domedagsprofeter fra nord, men andre?? | |
GreteSB | 2009-11-04 06:52 | |
![]() | www.nrk.no/nyheter/1.6848 528 | |
GreteSB | 2009-11-04 06:55 | |
![]() | Ble visst noe feil med linken over. www.nrk.no/nyheter/1.6848 528 | |
USA - Ikke medlem lenger | 2009-11-04 08:18 | |
![]() | På TV2 -nyhetskanalen i morrest stod en av Norges mest annerkjente farmasøyter frem og fortalte at pga enkelte av de stoffene vaksinen inneholder så mente hun at det var veldig dumt av myndighetene å gå inn for en massevaksinering av befolkningen pga at langtids bivirkninger er ukjente. verden.abcsok.no/ind...;c s=latin1 baktez og noen andre: Dette er et alvorlig tema og det ville vært fint om tulleinnlegg ikke kommer inn i denne tråd. Nå tar du sikkert hevn seinere i en annen tråd fordi jeg skriver dette, men det får du bare gjøre hi ha :-) Rapportteringen av bivirkninger inn til legemiddelverket øker veldig mye siste tiden. Steinar Madsen i legemiddelverket var alt for tidlig ute å slå fast at det var rapportert så få bivirkninger. Det tar nemlig litt tid før folk for kontakt med fastlegen sin i disse dager for å rapportere om bivirkninger. Videre tar det tid før fastlegene rapporterer inn disse bivirkningene. Så tar det tid før disse er notert i databasen. Videre er det langt fra alle som rapporterer om bivirkninger og langtfra alle fastleger som følger opp sin plikt å rapportere inn bivirkninger. | |
Tobea - Ikke medlem lenger | 2009-11-04 20:16 | |
![]() | - i kveld har jeg vært og tatt svineinfluensavaksinen :o) | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-11-04 20:54 | |
![]() | Jeg har kommunisert med Bjartmar Bjærtsen i Statens Kartverk ved bruk av morse. Han virket nervøs, tipper han har feilberegnet de langvarige bivirkningene av mye sump i Kongsvinger-området. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2009-11-05 01:51 | |
![]() | Har kommunisert med ordføreren i Drammen. Kommunestyret skal ta opp til avstemning en sak om at Drammensere som tar svineinfluensavaksinen også skal få tilbud om å fjerne plastfyllingene i jekslene for å erstatte disse med gode gamle amalgamfyllinger, da det er en kjent sak at Drammensere har god motstandsdyktighet mot kvikksølv i både tannfyllinger og influensavaksiner. | |
picassa | 2009-11-05 02:22 | |
![]() | jeg kommer litt seint inn i debatten ,og vet ikke hva som er skrevet foer. Jeg har MS,og av den grunn er jeg i risikogruppa og burde ta vaksinen. Men,en venninne av meg som har samme sykdom, ble av sin lege fraraadet aa ta vaksinen.Den kan trigge MS´en. Hva gjoer jeg da.Har mest lyst til aa la det vaere. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2009-11-05 09:38 | |
![]() | Synes du skal gjøre det du har mest lyst til picassa. Det er du selv som best kjenner din kropp og har intuisjon om hva slags virkninger de ulike typer kroppsinntak har. Hadde jeg hatt MS ville jeg bare pga. det ikke tatt vaksinen pga. det du skriver. Det lureste er å forsøke å holde deg unna folkemengder i den perioden influensaepidemien varer. | |
ave - Administrator | 2009-11-05 10:38 | |
![]() | Betryggende råd, du kan se for deg et halvt år i isolat, picassa.... | |
slaraffen | 2009-11-05 10:39 | |
![]() | Jeg mener at dette ikke er rette plassen å søke råd om man skal ta vaksina eller ei. Og en skal vurdere med et kritisk øye det som er skrevet her. Og dessuten synes jeg "menig mann" som ikke har grunnlag for å uttale seg om noen bør eller ikke bør ta vaksine la være å gjøre det! Noen får bivirkninger av å ta vaksine, andre får katastrofale konsekvenser av å ikke ta den. Overlat til fagpersonell til å gi slike råd!! | |
barbara | 2009-11-05 10:54 | |
![]() | Jeg syns det er uansvarlig å ikke høre på hva fagpersonell gir av råd i den sammenheng! Mao: Hvis legen rår deg til å ta vaksine, så syns jeg du skal ta vaksine. | |
peren - Ikke medlem lenger | 2009-11-05 10:58 | |
![]() | tok vaksinen på mandag,idag har jeg fått svineinfluensaen,snufs,sn ufs | |
gompedyret | 2009-11-05 11:37 | |
![]() | Jeg ville antagelig snakket med min egen fastlege og fortalt om rådet venninnen din fikk. Vet du at hun ble frarådet vaksine pga MS, eller kunne det være andre grunner? Om du ønsker minst mulig legekontakt kan du jo prøve å stille spørsmålet hos doktoronline.no eller tilsvarende. Jeg vil tippe at de har fått en del lignende spørsmål allerede! ---> doktoronline.no/ | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-11-05 11:45 | |
![]() | Jeg synes at siden vi har så oppegående mennesker her som Helhet1 og GULL, er det mye sikrere å forhøre seg her enn hos kvalifisert helsepersonell. Hva skal vi egentlig med leger, når andre helt klart vet bedre??? Picassa: Personer med MS er IKKE i risikogruppen. | |
Anitapita | 2009-11-05 12:04 | |
![]() | Er ikke MS pr definisjon en kronisk nevrologisk lidelse, baltez..? | |
gompedyret | 2009-11-05 12:09 | |
![]() | Sannelig, det jeg skrev var altså til Picassa. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-11-05 12:12 | |
![]() | Jo, Anitapita, og hva har det med saken å gjøre??? | |
emmy | 2009-11-05 12:19 | |
![]() | Fire av barna mine har hatt/har svineinfluensa - alle har hatt feber ca 2 dager, allmenntilstanden redusert i flere dager - kort sagt - mildere enn vanlig influensa. | |