Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 723

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
USA - Ikke medlem lenger2011-02-25 21:36
Antall innlegg: 1252

Bare tullete Torill. Penger er ikke noe hinder for glede. F.eks. Betaler man ikke legen for en konsultasjon.....eller rådgiveren for noen råd, eller snekkeren for en reparasjon, som alle gir glede.....

wstine - Ikke medlem lenger2011-02-25 21:36
Antall innlegg: 2369

usa synes at lenep er tragisk
usa synes at jeg ikke har peiling

nå tipper det helt over her. Snakk om personifisering og hetsing!

USA - Ikke medlem lenger2011-02-25 21:40

lenep: Nok et kunnskapsløst innlegg fra deg. Bare trist....

USA - Ikke medlem lenger2011-02-25 21:41

wstine, du viser ikke mye peiling synes jeg.

redhy2011-02-25 21:42
Antall innlegg: 106

Du melder jo deg på i rakke ned på andre koret herr USA angående senskader og den mangfoldige uheldige virkningen av senskader skal man ta alvorlig.

Jeg kan tilby deg å kjøpe sex av meg Torill. .....Det må vel være en vinn vinn situasjon hvis du har behov for en mulig spennede opplevelse og jeg trenger penger til en øl eller to under scrabletreffene. Kan få rå til vin og konjakk også.........men kjenner ikke til prisnivået da jeg normalt hverken handler eller selger

Tror ikke jeg hadde fått senskader av slik opplevelse......

Men det er kanskje umoralsk siden du er min kaptein i scrableligaen-

lenep2011-02-25 21:44
Antall innlegg: 97

bare det at du sammenlikner leger, snekkere og rådgivere med prostituerte sier jo en del.....

en annen ting, det er da mange med handicap som er i forhold og ekteskap på lik linje med andre funksjonsfriske. Synes det er direkte stygt å nevne dette som en gruppe som er avhengig av prostituerte for å få nærhet, varme og seksuell omgang!

redhy2011-02-25 21:47

Til wstine
Er det slik at en må oppgi om personlige familieforhold som barn etc for å ha meninger i denne debatten

wstine - Ikke medlem lenger2011-02-25 21:47

Neivel, derfor spør jeg deg, oraklet fra nord:

1. hvorfor vil du ikke at dine egne barn skal prostituere seg?
2. hvilke andre yrker bør de holde seg unna?
3. hvorfor syns du at prostiuterte bør være oppegående? Blir rammen rundt litt bedre da, liksom?

wstine - Ikke medlem lenger2011-02-25 21:49

redhy: som du muligens fikk med deg; du trenger ikke svare, i det jeg svarte for deg. Det er helt opplagt at du ikke har barn selv!

USA - Ikke medlem lenger2011-02-25 21:50

lenep: jeg gidder rett å slett ikke svare på dine innlegg som jeg finner like grunne som en sølepytt på et flatt bord.

USA - Ikke medlem lenger2011-02-25 21:52

wstine:

1. Sier seg selv
2. veldig mange
3. oppegående var et uttrykk for å forkorte teksten, du vet hva jeg mener: ingen rusproblemer log ingen halliker:

redhy2011-02-25 21:53

Til lenep
Rangerer du yrkesgrupper slik at noen er bedre enn andre og skal alle mennesker følge din liste, hmmm...hvor er grensen for at du fordømmer så mye at du kanskje ikke vil ha noe å gjøre med ditt barn hvis det var prostituert eller horekund ??

lenep2011-02-25 21:54

he-he... feiging... har jo lenge skjønt at du heller foretrekker kvinner som er enige med deg og ikke yter så mye motstand....

redhy2011-02-25 21:55

Til Wstine
Du er ikke kunnskapsrik på alt, i alle fall ikke andres familieforhold

Red - Ikke medlem lenger2011-02-25 21:55
Antall innlegg: 405

Jeg synes dine innlegg er bra,Redhy, selv om vi er uenige i sak. Til forskjell fra visse andre i dette forumet presenterer du synspunktene dine saklig uten å rakke ned på andre. Det som er mitt ankepunkt til USAs (og likesinnede) er at de for det første ikke evner å være saklige og at de for det andre tar de veldig spesielle tilfellene og gjør de almengyldige. Når man i tillegg omtaler andre foruminnlegg på som avviker fra ens eget syn på en negativ måte,kan kan man kanskje ikke forvente saklighet tilbake.....

Red - Ikke medlem lenger2011-02-25 21:56
Antall innlegg: 405

en "på" for mye der:)

wstine - Ikke medlem lenger2011-02-25 21:56

maken til innholdsløst svar usa!

sier seg selv??? Et yrke du ønsker at flere skal utøve? Et yrke som gleder mange? Et yrke du kan tjene fett på? Og så skulle du fraråde barna dine dette?
Ikke til å tro!

veldig mange??? Kan du ikke hoste opp et eneste konkret eksempel? Og du mener at jeg ikke har peiling? At lenep er grunn?

USA - Ikke medlem lenger2011-02-25 21:57

lenep: dersom fordomsfullhet mlot mine meninger er en kopp vann så er dine innlegg mot meg et hav....Så nå skjønner du mer..

f-eks. så mener jeg IKKE at prostituerte (bare) er AVHENGIGE av prostituerte for å få nærhet og kroppskontakt mm., jeg sier at dette er gitt som et tilbud fra det offentlige i Danmark (til NOEN handikappede som ønsker dette og det sier seg selv) f.eks., i dine innlegg gjør du slike fordomsfulle feilslutninger hele tiden, derfor er det så unødvendig tungt å svare på dine innlegg...

lenep2011-02-25 21:57

den forrige var til usa.

redhy: yrkesgrupper vil alltid rangeres ut fra makt, inntekt, omdømme, utdannelse, anerkjennelse osv.... men jeg har til gode å rangere yrkesgrupper ut fra hvor mange man legger seg på ryggen for i løpet av dagen

USA - Ikke medlem lenger2011-02-25 21:58

skulle stå handikappede ikke prostituerte i innlegg over på linje 4

Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?