Spillrom
Sjiraffen | 12 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 12 |
Mobilspill
Pågående | 8 447 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Kirsti | 2010-05-09 21:02 | |
![]() | Min stemme går også til kness. Det nye bildet gjør henne til en soleklar kandidat. Det er kanskje på tide å utrope en vinner og bli ferdig med dette? | |
zarita | 2010-05-10 14:11 | |
![]() | Jøss er det så mange naive mennesker her . Kutt ut dette tullet ,det er da ingen BARNEHAGE,eller kanskje Norges Største Barnehage ,ja slik som dere oppfører dere ...FYYYYYYY. | |
Torill | 2010-05-10 14:14 | |
![]() | Noen spesielle du tenker på Zarita? | |
mista | 2010-05-10 14:40 | |
![]() | Ja helt enig, dette minner om barneskolen og sjalusi på de pene jentene æsj skam dere!!! | |
Torill | 2010-05-10 15:19 | |
![]() | Hvis dere mener meg, så er jeg fryktelig pen jeg også. Jeg har bare ikke lyst til å være i noen missekonkurranse. De som har lyst til det kan vel bare melde seg på en? | |
kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-05-10 17:26 | |
![]() | Du skal få slippe å være med, Torill. Et skudd for baugen dette, men vi skal nok komme oss gjennom denne krisa også ;) Bare å laste opp bilde igjen. | |
Amygdala | 2010-05-10 20:01 | |
![]() | Jeg noterer bak øret at kvinnegruppen Ottar har mange støttemedlemmer her inne på Ordspill. Maken til selvhøytidlighet skal man lete lenge etter, trodde jeg. Inntil diskusjonnivået her stod i taket. | |
stabur - Ikke medlem lenger | 2010-05-10 20:53 | |
![]() | Jeg registrerer at det er noen som har fjerna bildene sine i det siste.. Jeg håper det ikke er på grunn av tråden, og hvis tråden - herunder mitt innlegg i starten - har skapt bry, sier i alle fall jeg unnskyld. Men jeg må si meg enig med Amygdala. Reaksjonen står i alle fall ikke i stil til intensjonen med tråden, å hylle den ytre skjønnheten. Ikke å rangere den beste personligheten. Må jo innrømme at jeg med et snev av håp sjekket den mannlige "missekåringen", men ble vel ikke egentlig overrasket over at jeg ikke var nevnt :) Men jeg tror ikke at det dreier seg om meg som motspiller og deltaker i chat og forum. | |