Spillrom
Sjiraffen3
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede3
Mobilspill
Pågående8 326

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
cod - Ikke medlem lenger2010-10-14 17:06
Antall innlegg: 135

Mente det var stor sjanse for at jeg startet røykeklubb. Liker best tant og fjas når jeg er på serverings steder, eventuelt poker, biljard, eller darts. Til nød quiz.

Tweedygirl2010-10-14 17:12
Antall innlegg: 293

@stig- Greit at det har tatt seg opp igjen, det har jeg ikke sagt noe på. Det jeg sa noe om var da røykeloven kom, så gikk de fleste utesteder ned i fortjeneste. Mulig det ikke hadde like så stor effekt i store byer, men for meg som kommer fra ett lite sted så ble virkningen ganske stor.

Må å bare legge til at jeg er ikke motstander av røykeloven, hadde litt problemer med å takle den i starten, men syns nå at den er helt grei.

cod - Ikke medlem lenger2010-10-14 17:13

Det er mange små plasser i Norge der pub/cafe kulturen omtrent er ikke eksisterende etter røykeloven tredde i kraft. Men om Venstre vil over sperregrensen kan de foreslå at det blir gitt noen få disp til å tillate røyking, så tror jeg de vil tjene utrolig mange stemmer, mange fler enn de taper på støtte pariakasten litt.

cod - Ikke medlem lenger2010-10-14 17:16

Heier ikke på de borgerlige egentlig men det må ryddes i korridorene og et slag for individet hadde hjulpet de til å få det til uten FRP.

trymare2010-10-16 02:15
Antall innlegg: 871

Voldsomt til debatt det var her da, særlig fra cod... må si temaet om røyking engasjerer folk, gitt... men det er jo flott det :-)

Røyker ikke selv, har ikke tenkt å begynne :-) Men dessverre er det en del jevnaldrende (på min alder, 13-14-15 år) som begynner å røyke... Og nesten alle voksne røykere startet i den alderen... Det er definitivt ungdomsgruppen som må jobbes med for å forebygge røyking fremover :-)

karmensita2010-10-16 10:05
Antall innlegg: 110

Helt enig med deg, Trymare! Det var godt oppsummert.

Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?