Spillrom
| Sjiraffen | 3 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 3 |
Mobilspill
| Pågående | 8 326 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| cod - Ikke medlem lenger | 2010-10-14 17:06 | |
![]() | Mente det var stor sjanse for at jeg startet røykeklubb. Liker best tant og fjas når jeg er på serverings steder, eventuelt poker, biljard, eller darts. Til nød quiz. | |
| Tweedygirl | 2010-10-14 17:12 | |
![]() | @stig- Greit at det har tatt seg opp igjen, det har jeg ikke sagt noe på. Det jeg sa noe om var da røykeloven kom, så gikk de fleste utesteder ned i fortjeneste. Mulig det ikke hadde like så stor effekt i store byer, men for meg som kommer fra ett lite sted så ble virkningen ganske stor. Må å bare legge til at jeg er ikke motstander av røykeloven, hadde litt problemer med å takle den i starten, men syns nå at den er helt grei. | |
| cod - Ikke medlem lenger | 2010-10-14 17:13 | |
![]() | Det er mange små plasser i Norge der pub/cafe kulturen omtrent er ikke eksisterende etter røykeloven tredde i kraft. Men om Venstre vil over sperregrensen kan de foreslå at det blir gitt noen få disp til å tillate røyking, så tror jeg de vil tjene utrolig mange stemmer, mange fler enn de taper på støtte pariakasten litt. | |
| cod - Ikke medlem lenger | 2010-10-14 17:16 | |
![]() | Heier ikke på de borgerlige egentlig men det må ryddes i korridorene og et slag for individet hadde hjulpet de til å få det til uten FRP. | |
| trymare | 2010-10-16 02:15 | |
![]() | Voldsomt til debatt det var her da, særlig fra cod... må si temaet om røyking engasjerer folk, gitt... men det er jo flott det :-) Røyker ikke selv, har ikke tenkt å begynne :-) Men dessverre er det en del jevnaldrende (på min alder, 13-14-15 år) som begynner å røyke... Og nesten alle voksne røykere startet i den alderen... Det er definitivt ungdomsgruppen som må jobbes med for å forebygge røyking fremover :-) | |
| karmensita | 2010-10-16 10:05 | |
![]() | Helt enig med deg, Trymare! Det var godt oppsummert. | |