Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående8 769

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
nico262013-03-05 21:08
Antall innlegg: 1

Når avsluttes spillet?
Hei
Når avsluttes egentlig et spill på grunn av minus tid...er i et spill nå hvor motspiller er oppe i minus 40min...legger ikke på og hvis jeg gir opp har jeg jo tapt..eller?

gompedyret2013-03-05 22:04
Antall innlegg: 4381

Sakset fra www.ordspill.no/foru...ea did=5000

OVERTID - forekommer når en spiller har brukt mer enn sin tilmålte tid. Straffes med minuspoeng ved spillets slutt.
Maks overtid er 5 min. i normal, hurtig, stress og lynrask, mens det er 2 min. i panikk. Når man denne grensa, avsluttes spillet.

Minus førti minutter? Det må nesten være Ubegrenset. I denne tidsvarianten har spillerne, som antydet, ubegrenset med tid for hvert legg. Denne anbefaler jeg de fleste å holde seg unna, iallefall om det ikke er spillere du kjenner godt, for man kan når som helst bestemme seg for å ikke legge noe mer og bare la tiden gå og dermed er du "fanget" og må avbryte spillet med påfølgende ratingtap.

For mer om tid og tidstrekk kan du se i spillereglene: www.ordspill.no/rules/ Bla litt nedover på siden til overskriften "Tidstrekk".

bris12013-03-06 08:10
Antall innlegg: 2601

Forsøk å sende en melding til motspiller. Kanskje vedkommende har glemt at han/hun er inne i et spill.

GreteSB2013-03-06 08:42
Antall innlegg: 7777

Eller kanskje det er du som er frakoblet?

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?