Spillrom
Sjiraffen3
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede3
Mobilspill
Pågående8 761

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
JamesO - Ikke medlem lenger2013-03-12 12:03
Antall innlegg: 2649

Film på PC

I denne tråden presenteres filmer/dokumentarer man kan se på PC

Disse har jeg henta fra Youtube og jeg legger ved en liten kommentar til hver.

Om andre også legger ut filmer i denne tråden så er det fordelaktig om man legger ut en kommentar så folk vet litt hva de går til når de klikker på linken. Videre bør filmen/dokumentaren ha en viss varighet f.eks. over 20 minutter.

Har bare foreløpig sett glimt av disse filmene , men skal se hele seinere.

En litt utradisjonell westernfilm. her får vi blant annet drame, en mann som rir på en bøffel som om det var en hest. En veldig fin fortellerstemme som gir filmen et slags dypere evighets perspektiv.

www.youtube.com/watc...Vf 01W0J-SY

Om kometen som mørkla jorden og utryddet dinosauerene for 65 millioner år siden. En spennende historie basert på vitenskaplige teorier. Vi får en innblikk i dinosaurenes verden og hvordan det måtte være å leve på jorden da denne hendelsen inntraff som jo også medførte at menneskeheten til slutt, 65 millioner år senere ble den dominerende arten på jorden.

www.youtube.com/watc...zv Dat00ZzU

En film om gjennopprettelsen av forhistoriske dinosaurer, en fantasidokumentar som har i seg en viss mulighet for realitetsgjennomførelse for den drømmende vitenskapsidealisten.

www.youtube.com/watc...Fc oGAMsQfE

En fortellende filmdokumentar om menneskets opprinnelse på apestadiet 2 millioner år før mennesket utviklet tale.

www.youtube.com/watc...-1 6iILm33k

JamesO - Ikke medlem lenger2013-03-12 17:22
Antall innlegg: 2649

Når kvelden kommer og man skal legge seg så setter jeg pc-en på et bord et stykke fra senga så blir jeg å se på en av disse filmene...Så litt mernoen minutter av starten fra den første filmen her og det ser ut som om det er mange fine fakta å lære om ville vesten fra 1800-tallet. Skal bli spennende.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?