Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 761

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
FizZ2013-03-28 18:37
Antall innlegg: 169

Spillet henger....
De siste dagene når jeg har spilt ordspill, henger bokstavene, de spretter vilkårlig rundt på brettet når jeg legger de ut. Dette skjer uavhengig av hvilken PC jeg bruker. Har noen av dere vært borti dette og evt. veit hva som skal til for å få det bedre? Eller er det rett og slett ordspill selv som syns jeg spiller for mye og at dette er måten å fortelle meg det på? Må jeg opprette en ny profil? (det har jeg ikke så lyst til da.....)

ave - Administrator2013-03-28 18:47
Antall innlegg: 4987

Det er den automatiske avhengighetsvarsleren, ja ........

Heheh, neppe,
men første kontrollspørsmål; hvilken nettleser bruker du når du spiller?

Andre spørsmål: kjører pc'en din mange flere programmer når du spiller?

FizZ2013-03-28 18:55

Hei Ave! Takk for svar. Jeg bruker hovedsakelig internett Explorer, men har også prøvd Google Chrome med samme uheldige resultat. Det er kun ordspill som henger. Om jeg spiller andre spill, f.eks. på facebook, er det ingen forsinkelser....Åååååhhhh hhh......er redd ordspill vil gjøre det slutt med meg )c:

ave - Administrator2013-03-28 19:32
Antall innlegg: 4987

I tilfelle du ikke har sjekket denne tråden, så

www.ordspill.no/foru...ea did=6270

forsøk det :)

FizZ2013-03-28 20:20

Takk igjen, Ave, jeg leste det du anbefalte, mye nyttig informasjon :-) Men jeg tror ikke problemet ligger der i.o.m. at det samme skjer uansett hvilken PC jeg bruker, (har prøvd tre stk).

GreteSB2013-03-28 20:32
Antall innlegg: 7777

Er alle pc-ene i samme hus? Da kan du jo forsøke å restarte routeren.

Høres jo veldig merkelig ut!

FizZ2013-03-28 21:28

Takk skal dere ha for gode tips :-) ja, alle tre er i samme hus gsbj. Prøvde å restarte routeren, hjalp ikkeno' det heller, så nå skjønner jeg i grunnen ingenting. :-(

vpq862013-03-28 22:10
Antall innlegg: 37

Prøv å trykke ctrl+alt+del. Se på prosesser. Slå av "vis prosesser for alle brukere". Hvis Internet Explorer ligger med to-tre øverst og de bruker mer enn 100.000 kB så avslutt den øverste, gjerne to. Da får du frigjort kapasitet. Ikke avslutt andre prosesser.
Hvis du er litt avansert kan du gå inn på Oppstart i Systemkofigurasjon. Dit kommer du via Start. Skriv inn msconfig og klikk deg inn. Gå til Oppstart. Velg Bruk og OK.
Deaktiver alle prosesser unntatt Java, uansett hva som skrives er den bra å ha operativ.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?