Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 761 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-03-29 10:13 | |
![]() | Nær døden opplevelser Undertegnede har en ubehendig trang til å gi ut informasjon om ting som ut av kroppen opplevelser (OOBE) og nær døden opplevelser (NDE). Derfor kommer her en henvisning til en serie You-tube videoer på området NDE: www.youtube.com/watc...31 4D67A07D Kom gjerne med kommentarer. | |
| BowRain | 2013-03-29 14:13 | |
![]() | Det er mye mellom himmel og jord ;) Har selv hatt en slik opplevelse, etter ei stygg bilulykke. Det er vanskelig for folk som ikke har opplevd slike ting selv å forstå og jeg vil tro det er lett å bli stemplet som gal dersom man sier høyt at man har hatt en slik opplevelse. Folk får mene hva de vil, jeg vet hva jeg selv så og opplevde. For min del har det ingenting med gud å gjøre, er ikke religiøs :) Så heller ikke noe til tunellen mange snakker om. Men lyset derimot var der, og en del andre ting...det var en fin opplevelse og det føltes trygt. Som sagt, folk må gjerne mene hva de vil om dette, men vil tro det er umulig å forstå uten å selv ha opplevd det :) | |
| ave - Administrator | 2013-03-29 14:58 | |
![]() | I egenskap av yrket mitt har jeg snakket med folk som har blitt gjenopplivet etter hjertestans. Felles erfaring for dem har vært at det har vært mørkt, på den måten som når man sover, og oppvåkningen har vært som å komme ut av en drøm. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-03-29 15:35 | |
![]() | ave: Disse folka med NDE-erfaring er det viktig å spørre grundig nok om hva de har opplevd. De som har en gjennomgående solid NDE forteller at den "andre siden" er mer virkelig enn denne jordiske tilværelsen. Ofte når man har en OOBE og også NDE når man da har tatt det første trinn ut av kroppen så kan man komme til et sted som er mørkt rundt en, men det varer ikke lenge før man f.eks. opplever et lys som man stadig kommer nærmere. Dette mørke stedet er å betrakte som en slags mellomstasjon eller en egen dimensjon. Jeg har selv hatt noen OOBE og det har en gang hendt at jeg da kom ut av kroppen til et sted hvor alt var helt mørkt først. Det vanlige imidlertid er at man går direkte ut av kroppen inn i vår 3-dimensjonale virkelighet og man kan f.eks. se seg rundt i rommet der man er eller sin egen kropp liggende i senga. Dette har jeg opplevd. Da jeg var et lite barn hadde jeg ganske ofte OOBE og likte å fly ut av huset og ned til 1.etasjen der de voksne satt og pratet. Noen som har OOBE har det mest vanlig slik at de flyr inn i andre dimensjoner, Jeg har en FB-venn fra USA som ofte har OOBE. En kveld satt jeg å så på TV-en så følte jeg sterkt at hun var der som ånd (uten kropp) jeg merket også at hun sa navnet mitt og jeg vinket til henne. En stund etterpå kommuniserte vi på FB og vi bekreftet dette for hverandre. Hun reiser ofte i andre dimensjoner og det er utrolig spennende å høre hva hun har opplevd. | |