Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 766

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
kirlin2013-04-16 11:41
Antall innlegg: 7

Er så LEI
Er så lei av spillere som blir "sure" når det ikke går demmes vei. Jeg taper støtt og stadig men kunne aldri fått meg til å skrive til de jeg spiller mot at de dumme, hjernedød, gamle osv. jeg spiller for jeg syntes det er artig og taper jeg så prøver jeg igjen =)

westbas2013-04-16 12:09
Antall innlegg: 110

Dessverre så er det noen som er sånn her :( Merk deg "navnene" og unngå de!

trollmann12013-04-16 13:58

Unngå de? Du mener vel unngå dem.

Yksi2013-04-16 14:41
Antall innlegg: 72

Du får spille litt mot dem som traller og synger, og gjør deg lett til sinns selv på de mest trøstesløse gråværsdager :o)

berita2013-04-16 15:00
Antall innlegg: 848

trollmann1: Jeg syns vi kan la være å rette på hverandre når vi ser at noen har vært uheldige og gjort en feil i farten. De fleste som skriver en del her, gjør det av og til, og hva så? Det er blitt lavere aktivitet på forum i det siste, jeg tror ikke pekefingre på feil er noen god medisin

EllieH2013-04-16 16:20
Antall innlegg: 5

Tror at du Kirlin har vært ute for "trøbbelmakeren". Ikke bry deg om hva hun/han skriver. Jeg har vært utsatt for denne personen to ganger og gitt beskjed til spillevert, som har slettet profilen og sendt tilbake hyggelig melding til meg. Stå på og spill med glede, ikke la syke mennesker få ødelegge for deg.

dårligtaper2013-04-16 16:22
Antall innlegg: 8

Eller anmeld de til ordspill moderatorene. Eneste måten å få de til å innse det

Valpen2013-04-16 16:49
Antall innlegg: 448

Elle: dem til å innse det

torjr2013-04-16 17:12
Antall innlegg: 10

Det er jo bare et spill, og bokstavene havner der de havner, og livet smiler ellers, så hvorfor bli sur for et tap?

ljusnan2013-04-16 17:26
Antall innlegg: 175

Spill med deg selv. da unngår de slike problemer.

kirlin2013-04-16 17:27

det var nok ikke "trøbbelmakeren" denne gangen ellieh , men "låghals"

gompedyret2013-04-16 18:04
Antall innlegg: 4381

Kirlin, dere snakker om samme person. Ellieh mente ikke et spesifikt brukernavn da hun skrev "trøbbelmakeren". Vedkommende er forøvrig sparket ut, men erfaring tilsier at h*n er snart tilbake under et nytt nick.

Og for ordens skyld, det er ingen grunn til å anta at det er flere personer som driver på slik. Tvertimot, det er EN enkelt person. Det kan nok være at en og annen har en dårlig dag og slenger litt med leppa, men det er en forsvinnende liten andel av denne typen problemer.

Jeg er klar over at det kan være ubehagelig å støte på nedrig oppførsel og flåserier, men det man må prøve å gjøre er rett og slett å overhodet ikke svare. Ikke noe som helst tilsvar. Det er respons vedkommende "lever av".

Torjr: Har du virkelig aldri blitt sur når du har tapt? ;)

Berita: Jeg er enig. Det er dårlig nettskikk og kan virke avsporende å kommentere enkeltstående skrivefeil. Hvis skrivefeilene er grove og/eller konsekvente kan det være greit å si fra, men da som et PS i et innlegg som er relevant for trådens tema.

kirlin2013-04-17 10:00

Nei sur blir jeg aldri når jeg taper, det gidder jeg ikke å bruke energi på =) Jeg svarer aldri når de/dem jeg spiller mot meg driver med "tull og fanteri"

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?