Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 766

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
MyMa2013-04-19 08:18
Antall innlegg: 5

Max antall spill
Opplever flere ganger at jeg har 30 spill gående men ingen å spille mot! Noen er jo inne og legger et ord annethvert døgn og da blir det mange langdryge omganger og lite spilling! Noen flere som irriterer seg over dette?

Boubou2013-04-19 09:13
Antall innlegg: 1210

spill på ordspill.no (altså ikke på telefon/brett), da har du et spill og en motstander som ofrer all tankevirksomhet og det meste av sin tid på å slå deg, NÅ.
Jeg gjør begge deler, spiller med venner på appen, med et ord nå og et ord da, og setter meg ned med pc'en når jeg skal kose meg med ordspill.
Det er rett og slett to forskjellige ting.

Men jøss, da, om ikke det blir et kapasitetsproblem kan det jo strengt tatt være greit med både 40 og 50 spill av gangen....

Cygnus2013-04-19 15:49
Antall innlegg: 44845

Enig med Boubou - spill her på nettet og der er det alltid noen som vil spille med deg og de MÅ spille der og da når de først har begynt! Så kan du alltids ha flere spill gående på appen slik at sannsynligheten taler for at noen alltid legger noe!

gompedyret2013-04-19 16:38
Antall innlegg: 4381

Det må da være mulig å gjøre sånn at de som liker å spille kjapt kan finne sammen på appen også.

Hmmm. Hva om de som gjerne vil ha raskere motstandere sier fra i denne tråden: www.ordspill.no/foru...ad id=10118

?

La oss prøve det!

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?