Spillrom
| Sjiraffen | 15 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 15 |
Mobilspill
| Pågående | 8 762 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| olasonn | 2013-04-19 13:08 | |
![]() | Hva gjør man.... Hva gjør man når midt i et spill slutter motstander å legge ord. Altså, tiden bare renner ut...og det er tydelig at motstander er frakoblet e.l. og ikke er skyld i situasjonen. Fikk en slik nettopp tidlig i spillet, og bare passet 3 ganger så spillet stoppet. Kunne selvsagt lagt ord etter ord og fått hundrevis av poeng i pluss, men det føltes ikke rett. Hva sier dere? | |
| jonbang | 2013-04-19 13:22 | |
![]() | Tja....æ bruke å bare peise på......Har ikkje så mye å si i den store sammenhengen allikavell......:-) | |
| AaseB | 2013-04-19 13:24 | |
![]() | Dette skjer i ny og ne for meg også. Andre gonger er det meg som får problemer, oftast med nettet, og blir "vekk". Veldig mange her inne legg bare ord på ord når motstandaren forsvinn. Måten du takla dette på kan tyde på at du er opptatt av fair play. Flott!:) | |
| GreteSB | 2013-04-19 13:24 | |
![]() | Jeg gjør som deg, olasonn, men folk er forskjellige. | |
| memma | 2013-04-19 13:30 | |
![]() | Jeg gjør som deg, fordi jeg har opplevd at andre gjorde sånn, og da satte jeg stor pris på det. Jeg ønsker ikke å vinne på at motspiller er uheldig og faller ut. Ellers liker jeg også godt å vinne :-) | |
| Valpen | 2013-04-19 15:46 | |
![]() | Du er en edel spiller du olasonn jeg gjør som jonbang... peiser på | |
| alone | 2013-04-19 16:04 | |
![]() | jeg bare spiller videre :) Vet ikke hva som foregår i andre enden jeg!!!! I hvert fall til at jeg får mer poeng enn motstanderen....jeg er en djevel hihi | |
| gompedyret | 2013-04-19 16:05 | |
![]() | Jeg er i Olasonn-leiren. Som regel, iallefall. Det er ikke egentlig fordi jeg er så utrolig edel, men det er rett og slett fordi det ikke er noe gøy uten motstand. Det blir litt som å skulle løse et kryssord og få lov til å skrive hva som helst. Over litt tid reflekterer ratingen ditt egentlige nivå uansett, så den eventuelle boosten du måtte få er like kortvarig som den er kunstig. | |
| Boubou | 2013-04-19 16:59 | |
![]() | Det hender jo gjerne at det går et legg eller to før jeg oppfatter at motspiller er vekk - første gang h'n ikke rekker å legge er det jubel, andre gang pleier jeg spørre om det er noen i den andre enden. Så er det stort sett passing, men det hender jeg legger et ord eller to for å unngå å tape masse hvis jeg ligger dårlig an. Vi har vel blitt enige om at det ikke er noen generelle regler for skikk og bruk på det her, og at hver får gjøre det samvittigheten tillater:-) | |
| Valpen | 2013-04-19 17:08 | |
![]() | Boubou - det hender at........( for å unngå tape masse ) hvor går da for deg en slik grense for å unngå tape masse eller litt mindre masse? | |
| vpq86 | 2013-04-19 17:29 | |
![]() | Det hender også at noen med en god rekke venter et par runder for å se om en bingomulighet åpner seg. Da kan man jo sitte der og blomstre og se an, eller så spiller man selv om den andre har falt ut, meldt seg ut eller forsøker å spille "taktisk". Hadde jeg vært synsk så hadde dette vært skitenkelt | |
| vpq86 | 2013-04-19 17:30 | |
![]() | Jeg sier som i fotball. Spill til dommer'n blåser. | |
| Boubou | 2013-04-19 22:03 | |
![]() | Kjære Valp! Jeg er veldig glad i ad hoc-løsninger. Enhver situasjon finner sin naturlige konsekvens. Med andre ord; jeg forbeholder meg retten til å definere dette ut fra dagsform, humør, rankingnivå og tilgang til søtsaker. Noe annet du lurte på da? vpq: Hvis noen som har bingomulighet velger å vente passer de vel? ihvertfall hvis de "velger å vente" i motsetning til "rekker ikke helt å få lagt en sannsynligvis mulig bingo i et raskt spill"? | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2013-04-19 22:28 | |
![]() | Jeg trykker info..og ser om medspiller har brutt uhorvelig mange spill...har han\hun gjort det ,spiller jeg trøstig videre....ellers prøver jeg meg med et pass eller to...så medspiller kan få tid til å koble seg på igjen etter (tydeligvis) ufrivillig frakobling... | |
| Cygnus | 2013-04-20 19:23 | |
![]() | helt enig, Red - jeg gjør også det - ser etter avbrudd. Men det er jo kjedelig å sitte der og vente og passe så forstår de som ikke gjør det! | |
| Boubou | 2013-04-22 13:35 | |
![]() | Det var smart, dere. Hadde jeg aldri tenkt på selv (sjekker sort sett bare profiler ved feiltagelser (kommer borti et bilde...), eller hvis jeg lurer på hvem som har sjekket min:-) | |