Spillrom
Sjiraffen15
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede15
Mobilspill
Pågående8 762

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
meso2013-05-03 14:30
Antall innlegg: 257

nekte spill
Hvis en inviterer til spill og en spillevert kommer inn , er det da ikke lov å nekte ? I tilfelle hvor står reglene ?

Winston2013-05-03 14:44
Antall innlegg: 157

Du må da kunne nekte hvem du vil, spillvert eller ikke, ditt valg.

Kitty12013-05-03 14:44
Antall innlegg: 3

meso - det lurer jeg også på ?

gompedyret2013-05-03 14:56
Antall innlegg: 4381

Spillverter kan du ikke kaste ut fra et spill, nei. Dette er en teknisk greie som er som den er fordi spillvertene skal ha mulighet til å være "politi" uten å risikere å bli kastet ut.

Om du helst ikke vil spille mot vedkommende er det neppe noe problem uansett. Enten går vi ut av oss selv etter noen sekunder uten respons, eller så vil vi selvsagt respektere det om noen rett og slett sier at det ikke passer. :)

USA - Ikke medlem lenger2013-05-03 15:14
Antall innlegg: 1252

Helt riktig ordbruk av gompedyret her: "neppe noe problem" for jeg vet om en person som opplevde at spillverten noen ganger nektet å gå ut fra spillet og det hjalp ikke at personen skrev at han ikke ville spille mot vedkommende. Skjedde for ca 1-2 år siden. Og skal ikke avsløre om vedkommende er spillvert i dag. Men denne hendelsen er nok svært sjelden blant spillvertene og må nok regnes som et unntak. Stort sett opptrer spillvertene ordentlig og de fleste greier å unngå å bli beruset av den selvpåførte maktfølelsen det er å bli oppnevnt til spillvert ved å da foreta uheldige avgjørelser.

meso2013-05-03 15:28
Antall innlegg: 257

Har jo ikke noe imot spillevertene men ble bare litt paff da meldingen kom opp da jeg prøvde å nekte

gompedyret2013-05-03 16:02

USa: Det hørtes besynderlig ut. Så besynderlig at jeg faktisk tillater meg å være skeptisk. Enten dreier det seg om en misforståelse eller så har ikke alle fakta i den historien kommet frem.

USA - Ikke medlem lenger2013-05-03 16:42
Antall innlegg: 1252

Det jeg skrev er nok riktig i hovedtrekk G, og alle fakta vet jeg selvf.ikke,.

Valpen2013-05-03 17:06
Antall innlegg: 448

Skjønte ikke gompedyrets poeng med å kunne være politi på slike vilkår Ser ikke poenget med å være politi i et ordinært spill og dermed ikke kunne avvises. Rollen som politi blir for meg bare fornuftig dersom vedkommende kan gå inn i et eksisterende spill og ev overvåke ufin prat under spillet. Er det en slik mulighet spillvertene har Gompedyret?

alone2013-05-03 21:40
Antall innlegg: 387

Tenk å få spille med de store gutta drøøøøøøøm :)Aldri om jeg hadde avvist:)

Nixita2013-05-03 21:42
Antall innlegg: 4724

Man nekter ikke en spillvert da??? De er sikkert på parti med brikkemajoren, sier ikke mer :)

gompedyret2013-05-04 03:46

Poeng og poeng, det jeg ville ha frem var ikke annet enn at sånn er det og så en liten tanke om hvorfor det er sånn. Dette er tekniske greier som har vært her siden starten av Ordspill. Spillverter skal ikke kunne bli sparket ut noe sted, rett og slett.

For ordens skyld: Spillvertene kan ikke overvåke hva som blir sagt i selve spillet, det vi snakker om her er kun det midlertidige rommet som spillere lager mens de venter på andre deltagere.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?