Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 887

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
aiT2008-07-29 21:24
Antall innlegg: 5

Blokkering av personer ?
Jeg var så "heldig" å komme inn i spill med en person som tydeligvis var rammet av usedvanlig solid solstikk. Jeg ble "truet" med at vedkommende skulle blokkere meg fra all fremtidig spilling (pjuh), så det finnes altså en plass man kan gå inn her for å blokkere personer man ikke ønsker å spille mot? Vet det går å unngå å godta for spill, men noe blokkeringsfunksjon kan jeg ikke huske å ha sett.
 
SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-07-29 21:33
Antall innlegg: 640

Det finnes ingen blokkeringsfunksjon annet enn den manuelle måten med å velge hvem en ønsker å spille mot. Om du oppretter et spill og en uønsket spiller kommer inn i spillet ditt, kan du markere spilleren og trykke på nekt-knappen. Vedkommende blir da kastet ut av spillet ditt og plassen er åpen for andre.
 
touran - Ikke medlem lenger2008-07-29 21:48
Antall innlegg: 43

kopier ufine kommentarer og send det til en spillvert
 
aiT2008-07-29 22:11
Antall innlegg: 5

Takk for svar SyntaxError :o)

Jeg burde kanskje kopiere de ufine kommentarer ja, touran, men jeg tenkte ikke over det. Nå er det heldigvis sjelden jeg opplever såpass til ufinheter da, kunne jo advart andre ved å utlevere nicket men jeg velger å ikke gjøre det.
 
Mooseman2008-07-29 22:38
Antall innlegg: 1596

Takk for det aiT.
Å utlevere andre personer på en negativ måte i slike saker er ikke akseptabel og vil medføre en advarsel 8=)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?