Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående9 027

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
rullis2008-07-30 18:35
Antall innlegg: 2

Lag et eget spillrom UTEN ranking
Det vil vel løse problemet for mange? Jeg spiller kun for avkobling - er ikke interessert i rankingen min (men selvsagt ok å vinne!). Hva med å bare registrere X antall seire utenfor brukernavnet?
Hilsen Rullis
 
Ruschne2008-07-30 18:44
Antall innlegg: 711

Støtter forslaget fullt ut. Blir stadig oftere avvist av spillere med høyere ranking som er kjemperedde for å tape mot meg, og dermed tap av mange ranking-poeng.
Tenk å tape poeng - det er FALI det.
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-07-30 19:06
Antall innlegg: 1944

Hvorfor ikke starte uranket spill?

Det er mange som skriver her i forum at ranking enten er et problem, eller overhode ikke viktig.

Jeg har oppfordret til da og starte uranket spill.
Dette gjør man ved å fjerne haken for ranking i det bildet hvor man velger brett og hastighet.
 
Robben2008-07-31 11:08
Antall innlegg: 2

Støtter forslaget til rullis.

Hvis man har et eget rom for urankede spill,blir det enklere å finne likesinnede , og man kan se hvor mange som er ute etter å spille uranket.

Starter man uranket spill i f.eks krokodillen, kan man bli sittende i "timesvis" å vente på motstander....
 
Kløver2008-07-31 12:14
Antall innlegg: 12

Har også undret meg over at "ingen" spiller uranket, det er nok flere av oss som ikke er spesielt interessert i rankingen, men som Robben nevner er det ikke lett å finne motspillere. Det kunne vel være mulig å opprette et eget uranket spillrom hvor rankingen ikke kommer frem? Så kan man jo spille ranket i de andrespillrommene.
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-07-31 13:20
Antall innlegg: 1944

Det er kommet mange forslag om endringer. Vi har en temmelig lang liste nå. Må nok regne med lang ventetid på dette.

Hvis det er mange som vil spille uranket, må det være mulig å finne noen i det rommet spillerene er. Vanligvis er de fleste i et eller to rom.

Men noen må gidde og være den som starter.
Oppfordre i chatten i spillrommet.

Her er det muligheter for dere brukere å gjøre mye selv, med litt innsats.

Prøv å innvitere her i forum kanskje, til uranket kveld i Pumaen eller noe slikt.:)
 
Kløver2008-07-31 23:10
Antall innlegg: 12

Kan det være en ide å foreslå at urankede har Pumaen som møtested?
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?