Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående9 028

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
dory2008-07-31 15:34
Antall innlegg: 10

Folk som kobler fra
Hvis noen kobler fra under spillet og jeg bare fortsetter å spille alene, får jeg da minuspoeng for de bokstavene jeg har igjen når spillet er over ?
 
starey2008-07-31 16:11
Antall innlegg: 956

Hvis du spiller alene, er det du som legger de siste bokstavene, og har altså ingen bokstaver igjen når spiller er ferdig.
 
dory2008-07-31 16:35
Antall innlegg: 10

Menjeg spiller jo ikke alene egentlig. Motstanderen er bare borte uten å ha koblet fra. Så spillet fortsetter jo, med bare meg. Så kobler spilleren fra og har da 5 minutter på å koble seg på igjen. Skjer ikke det så avsluttes spillet. Får jeg da minuspoeng for de bokstavene jeg har igjen ?
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-07-31 16:49
Antall innlegg: 1944

Spillet blir regnet ut på helt vanlig vis når spillet avsluttes.

Det som er annerledes i avbrutte spill er, at den som sitter igjen i spillet ikke kan gå ned i ranking, og den som avbrøt kan ikke gå opp.

(dette gjelder ikke der motspiller kun har sluttet å legge brikker)
 
theplayer2008-07-31 18:08
Antall innlegg: 66

I tillegg er det en ting til jeg tror er annerledes.

Den som sitter igjen får plusspoeng for de bokstavene som motstanderen sitter igjen med på hånda, selv om en selv har bokstaver igjen.
 
Inger M2008-08-17 20:43
Antall innlegg: 64

Det er kjedelig det! Folk som bare gir blaffen og så bare sitter du der!!! Oppfordrer herved om at de enten sier fra på chatten, så en slipper å lure på om det er noen der, eller passe!
 
Madbee2008-08-17 20:54
Antall innlegg: 6

Er ikke alle som detter ut av spillet som bare gir blaffen, noen sitter på elendige linjer, sånn som f.eks. meg... Noen ganger er det umulig å koble opp igjen før 5 min er gått..
 
Inger M2008-08-17 20:55
Antall innlegg: 64

Uff, jeg misforstod litt. Trodde du mente de som gjorde det med vilje...
 
annhetty2008-08-17 21:07
Antall innlegg: 86

Jeg vil få unnskylde så mye overfor den jeg spilte mot i ettermiddag ca 15.40. Husker ikke navnet, men naboen hadde en krise og kom busende inn til meg, og jeg måtte bare bli med i full fart. Fikk ikke sagt fra eller gått ut av spillet og det beklager jeg. Heldigvis meg som tapte poeng, men litt ekkelt å ikke få forklart seg.
 
Lille Blå2008-08-17 21:48
Antall innlegg: 18

Jeg kobler aldri fra med vilje, men det har hendt to ganger eller noe slikt at strømmen er gått og jeg dermed faller av nett. Er noe galt med strømnettet her, tror jeg.
 
Hampus2008-08-17 22:09
Antall innlegg: 71

Det har skjedd noen ganger i det siste at pcen min har koblet fra, uvisst av hvilken grunn, og jeg må lukke nettleseren og logge på igjen. Dette har gått helt fint, men hva om det er fullt i spillrommet og jeg ikke kommer inn?
 
Ninaxxx2008-08-17 23:12
Antall innlegg: 1437

Hampus:
Jeg har aldri hatt problemer med å logge inn i spillrommet igjen, selv om det viser fullt. Antakelig fordi man allerede er logget inn i det rommet med et spill. I hvertfall kommer det jo alltid opp en rute som spør om jeg vil inn mitt eksisterende spill. Lenge siden jeg har hatt trøbbel nå, heldigvis :)
 
korsa19572008-08-17 23:25
Antall innlegg: 63

Satt på hurtigbåten da jeg ble koblet fra og ikke klarte å koble inn igjen før 5 min. var gått. Skrev en mail til min motspiller og beklaget det som hadde oppstått og vips så hadde jeg blitt lagt til som venn, koselig!
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?