Spillrom
Sjiraffen14
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede16
Mobilspill
Pågående8 752

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Kurompa2013-07-13 16:51
Antall innlegg: 25

Hva gjør jeg?
Jeg spilte med en person som spilte med i starten, men plutselig så gikk tiden hennes ut hver gang det var hennes tur og til slutt koblet hun fra. Jeg fortsatte og spille, for jeg ville jo ikke gå ut av spille for så å tape i ranking. Er det feil av meg og fortsette å spille? Hva er meningen at man skal gjøre og hva gjør dere? Takk på forhånd. - Kurompa :-)

Cygnus2013-07-13 17:09
Antall innlegg: 44845

Jeg gjør begge deler, egentlig - i noen tilfelle passer jeg ut, mens i andre spiller jeg videre. Men det siste føles vel litt usportslig, på en måte!

bris12013-07-13 18:08
Antall innlegg: 2601

Jeg spiller nok videre, og tenker at vedkommende får koblet på igjen. Noen ganger passer jeg for å gi motstander sjansen til å komme inn igjen, men også for å pushe dersom noen har som strategi å "late som" de har problemer. Det har skjedd det også.

I slike tilfeller lar spilleren tiden gå og sjanser på at jeg legger opp til å nærme meg røde ruter slik at h'n får lagt ut f. eks. en bingo som oppveier forbrukt tid.

Og noen ganger er det jeg som profitterer på situasjonen, andre ganger går det skeis.

MissLigholdt - Ikke medlem lenger2013-07-13 19:21
Antall innlegg: 45

Hei Kurompa. Jeg bruker å sjekke om medspiller har veldig mange avbrutte spill...har h*n det, spiller jeg trøstig videre. Om h*n ikke har mange avbrutte spill, kan det godt hende jeg passer en par ganger ,så medspiller får sjansen til å koble seg på igjen, dersom uønsket utkobling er grunnen...

vpq862013-07-13 21:02
Antall innlegg: 37

Det har hendt at maskinen har hengt seg og jeg har restartet. Jeg har til gode å se noen som ikke fortsetter å spille som ikke noe har skjedd.....
Dette er et spill uten dypere betydning for noen av partene. Tap og vinn med nesten samme sinne.

Kurompa2013-07-14 00:07

Takk for svar alle sammen :-) Tenkte ikke på å sjekke profilen til personen heller, kanskje litt dumt av meg.
Men er ikke det at jeg bryr meg så mye om rankingen, men er kjipt om noen "kobler" seg fra eller lar vær å spille, så tiden ut går ut, og at motspilleren (jeg) gir opp spillet, for da får jo de pluss i rankingen.

Ettigrib2013-07-14 10:24
Antall innlegg: 656

Hvis man ikke vil gi opp spillet og få en avbrutt kamp kan man passe tre ganger, så avsluttes spillet automatisk - og vinner blir kåret på vanlig vis, den med flest poeng etter fratrekk for brikker igjen og tidsfratrekk vinner.

Kurompa2013-07-14 14:02

Flott, tusen takk for svar :-)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?