Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 15 |
Mobilspill
| Pågående | 8 752 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Winston | 2013-07-21 15:15 | |
![]() | Jobber hjernene tyngre i varmen ? Synes jeg mister utrolig mange poeng i denne varmen. Var godt over 1.000, nå ligger jeg og vipper på 850..... Noen andre med tilsvarende reaksjoner på varmen ?. | |
| Trehest - Ikke medlem lenger | 2013-07-21 15:16 | |
![]() | Jepp. Jeg har i 2 år klart å holde tankene vekke fra damer, men nå som varmen er her, så er det klink umulig! | |
| alone | 2013-07-21 23:32 | |
![]() | Jeg elsker varmen,menn og det som hører til i et ordspill hihi..I love the hot:) | |
| AnnikenN | 2013-07-23 11:09 | |
![]() | Varmen er helt herlig den! Men hjernen er nok litt tregere,spesielt hos oss Nordmenn som ikke er vant med det. Har bitt meg merke i at folk mister noe av normal høflighet i varmen. Biler stopper ikke på fotgjengeroverganger, eller enda skumlere, de legger ikke merke til deg. Tok bussen i går også med kjempestor ryggsekk og en treåring på armen. I tillegg virket ikke aircondition på bussen. Sjåføren kjører som en idiot med rykk og napp. Man må holde seg fast som best kan,mens alle som har sitteplass ser ned i gulvet for å ikke tilby de som trenger plassen. Kanskje litt avsporing av tema er, men mener det er ille at normal folkeskikk forsvinner mer og mer jo varmere det er. | |
| Delfi | 2013-07-25 09:53 | |
![]() | Hva.......:) | |