Spillrom
Sjiraffen14
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede16
Mobilspill
Pågående8 752

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Mabel2013-07-28 09:36
Antall innlegg: 31

Scrabble
Et lite sukk. Jeg har stor familie og har mange venner, men ingen liker å spille scrabble. Jeg er så utrolig glad for at ordspill finnes, men savner den kosen det er å spille brettspill. Det sosiale, humoren som kommer når man er i lag. Har elsket brettspill siden jeg var barn. Jeg har gledet meg til barnebarn som jeg kan lære opp, men det lar vente på seg:) Er det flere som savner brettspill ?

BeeJay2013-07-28 13:31
Antall innlegg: 968

Ja:) Hadde folk jeg spilte både Scrabble og kort med tidligere, men av forskellige grunner har dette falt bort.
Spiller med barn, bevisst på at det ikke bare skal være på en skjerm hele tida. Og det er populært!
Men hadde vært moro å spille Scrabble på brett sammen med noen igjen!

akric2013-07-28 20:09
Antall innlegg: 455

Enig! Moro å spille på brett! Har veldig liten familie, men heldigvis en venn som synes scrabble er gøy, så vi spiller på brett sammen iblant. Men blir for sjelden, synes jeg. Kort synes jeg også er gøy, BeeJay! Har nettopp vært på god, gammeldags hyttetur med venninner og medbragte fjortiser, og da gikk det i amerikaner og bondebridge. Veldig moro og litt nostalgisk! Dessuten flott å se at ungene ikke er mer blaserte enn at de også syntes kortspill var kos!

Torill2013-07-28 20:25
Antall innlegg: 3668

Joda, det finnes gærninger som spiller Scrabble: www2.scrabbleforbundet.no /

Mabel2013-07-30 07:49
Antall innlegg: 31

Hørtes herlig ut akric. Jeg er også glad i kortspill. Til Torill, kanskje jeg skal starte en lokal scrabble klubb. Det kunne jo ha vært noe :)

ave - Administrator2013-07-30 13:04
Antall innlegg: 4987

Kanskje du kan droppe innom Trondheim en spillkveld for litt tips og fornemmelse?

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?