Spillrom
| Sjiraffen | 14 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 15 |
Mobilspill
| Pågående | 8 764 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| USA - Ikke medlem lenger | 2013-08-02 20:21 | |
![]() | Stortingsvalg Ja det nærmer seg valg av 169 personer som skal jobbe i en bygning i Oslo sentrum nært Karl Johans gate og ikke så langt unna slottet. De har bevilget seg selv enorme pensjonsfordeler og flust med gratis benyttelse av samfunnsgoder (fordi det å være stortingsrepresentant er en så "spesiell jobb"). Vel uansett, man skal snart stemme på et parti som er representert av en og noen flere personer i det fylket du bor i. Hva mener du ? Er du modig nok til å fortelle hvilket parti du stemmer på og hvorfor du ikke vil stemme på de andre partiene ? Eller ellers ? | |
| harry | 2013-08-02 21:49 | |
![]() | Tør du ikke å fortelle det selv? :-) Jeg stemmer AP fordi jeg mener de er de beste til å fordele godene. De borgerlige ser ut til å ville kutte skatter og likevel bruke mer. Jeg synes nordmenn burde betale skatten sin med et smil om munnen. Hvis det blir borgerlig nå, er det nok en gang en selvpåført lærepenge fra et bortskjemt folk. det må visst til innimellom. Å bo i Norge og mene at en har det fælt, er som å legge ut på svømmetur og klage på at en blir våt. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-08-02 22:13 | |
![]() | Som en vis mann en gang sa : "En skal ha bodd lenge i Norge for å skjønne hvor fælt vi har det". | |
| alone | 2013-08-02 22:23 | |
![]() | Hva jeg stemmer eller ikke stemmer....????Se det er det ingen som har noe med....Jeg er kjempeglad for å være Norsk...Jeg syntes vi har det veldig godt her i landet.Den som klager over dette landet burde se seg om etter et nytt land å bo i.... | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2013-08-02 22:45 | |
![]() | Ja vi har det godt her i landet alone, men det blir ikke noe bedre av det om stortingsrepresentantene får for mange goder slik at det grenser over til korrupsjon slik at man er i starten av det som kjennetegner mange korrupte samfunn i verden. Ingen selvfølgelighet at man skal fortsette å ha det bra i Norge dersom de politiske lederne bevilger seg uvanlig store goder og dette bare fortsetter. | |
| alone | 2013-08-03 10:42 | |
![]() | Mye urettferdigheter i denne verden...oxo i landet vårt..Jeg klamrer meg til håpet :)....Sannheten er den at den neste generasjon har overtatt rattet :) Minn oppfatning er ...Vil du ikke så skal du | |
| terø | 2013-08-03 12:16 | |
![]() | USA - du kan jo stille deg til disposisjon til neste stortings- eller kommunevalg for å ta din tørn, så får du de godene du nevner. | |
| ninnima | 2013-08-03 12:47 | |
![]() | Ap så klart. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-08-03 17:44 | |
![]() | Nå har jeg prøvd 3 ulike valgomater og alle setter Sp på 1.plass for meg. Likevel har jeg hele tiden hatt mest lyst til å stemme Venstre. Må innrømme at jeg har blitt usikker pga. disse valgomatene. | |
| Ordguden - Ikke medlem lenger | 2013-08-03 18:35 | |
![]() | skal ikke legge alt for mye i valgomatene.. | |
| akric | 2013-08-03 21:01 | |
![]() | Ap for min del. Synes det er partiet som fører den mest inkluderende og rettferdige politikken. Hvilke goder sikter du egentlig til, USA? Norge er vel ett av de landene der politikere er temmelig underbetalte - i hvertfall i forhold til hva ledere i næringslivet unner seg. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-08-04 07:33 | |
![]() | For å følge opp mitt innlegg foran så har jeg enda en gang prøvd en ny valgomat og atter en gang ble Sp nr.1. Og i snitt har V blitt ca nr 5 på alle de valgomatene man har prøvd så dette har faktisk fått den konsekvens at man nå ser det slik at jeg ikke kommer til å stemme på Venstre. Om jeg stemmer så blir det mest sannsynlig Sp, men miljøpartiet de grønne er også blitt et stemmekandidat for undertegnede. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-08-04 10:52 | |
![]() | Jeg tror faktisk folk bør legge en del vekt på disse valgomatene. Man kan jo som undertegnede ha en forestilling av hvor man hører hjemme i politikken , men faktum er at man bør jo bare se realiteten i øynene og faktisk stemme på den politikken og det partiprogrammet som ligger nærmest ens egne ønsker. | |
| Emmas | 2013-08-04 11:14 | |
![]() | Alt er ikke perfekt i Norge, men hvor er det bedre? Jeg synes politikerne fortjener sin lønn. Er ikke like sikker på at alle ledere fortjener sin lønn og bonus og sluttpakker etc. Har ikke behov for å flagge hva jeg stemmer på, og det har ikke noe med manglende mot å gjøre. MEN jeg skal stemme, og det håper jeg alle andre gjør og! | |
| Nixita | 2013-08-04 11:32 | |
![]() | Vel trådstarter har tydligvis ikke mot til å si hva han stemmer på, så da litt pussig og utfordre alle andre. | |
| choirgirl | 2013-08-04 12:00 | |
![]() | Jeg har alltid stemt Venstre (savner Sponheim!!) - men årets lefling med Frp gjør dette uaktuellt i år. SP kommer ikke på tale, med den skammelige rovdyrpolitikken, og arrogante Sandra Borch i tillegg. AP virker trøtte og uinspirerte, og har altfor mange uoppfylte valgløfter. SV er en vits, Rødt like så. Høyre....njaei....jeg tror ikke på dem rett og slett. Krf har bra familiepolitikk, og en sympatisk partileder - men så var det denne abortsaken da, og all denne kristendommen. Såeh....what is a girl to do? | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-08-04 13:00 | |
![]() | Tips: Om man vil prøve valgomater så taster man bare inn valgomat i en søkermotor f.eks. på Startsiden.no så kommer det frem flere forskjellige valgomater. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-08-04 13:03 | |
![]() | Her er en link til en side som linker til minst 9 ulike valgomater: www.venstre.no/vestf...ke l/50168/ | |
| Morgenstern - Ikke medlem lenger | 2013-08-04 14:01 | |
![]() | Jeg stemmer FRP, fordi de vil frata fengslede kriminelle innvandrere, rettighetene det norske samfunnet (sånne som oss) har forært de. CHOIRGIRL; Sponheim kan hentes når som helst, hvis du savner han. Pick-up address; Fylkeshuset, Agnes Mowinckels gate 5, 5020 Bergen | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-08-04 14:46 | |
![]() | En viktig grunn til at jeg stemmer Sp er nettopp tanken på at dyra som beiter i utmarka skal ha det bra og ikke lide av angrep fra stort antall av de store rovdyra. Her tenker jeg på sau, rein og hjortedyr som elg. f.eks. Når det gjelder pelsdyroppdrett så mener jeg dette ikke burde vært lovlig, men det antar jeg også mange andre i Sp mener. | |