Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 747 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| heso | 2013-08-03 15:10 | |
![]() | Utdeling av bokstaver I to spill mot samme person blir spillet mitt ødelagt pga jeg omtrent bare får utdelt konsonanter og ingen vokaler. Dette ødelegger spillet totalt da jeg bare kan legge ut en og en bokstav i de fleste tilfeller. Hjelper heller ikke å bytte brukket da de nye brikkene jeg får også er konsonanter. | |
| Ordguden - Ikke medlem lenger | 2013-08-03 15:20 | |
![]() | sånn er det. noen er dømt på forhånd, før de i det hele tatt registrerer en konto her, til å få bare drit i all evighet. kjipt, men sånn er det. | |
| alone | 2013-08-04 00:56 | |
![]() | Hva eller hvem snakker du for heso????? | |
| Emmas | 2013-08-04 11:04 | |
![]() | Tror nok at alle vi som har vært her inne en stund har opplevd det samme, maaange ganger. Spillet er vel ikke ødelagt, men det blir vanskelig, ja! Jeg spiller ganske mye Scrabble på brett, og det er det samme der. Der trekker du jo brikkene selv opp av posen, og med så mange brikker å blande, hender det ofte at brikkesammensettingen ikke blir optimal. Håper du fortsetter å spille, for det er ikke BARE slik hele tiden. | |
| bekiil | 2013-08-05 22:09 | |
![]() | Slikt hender alle. | |
| Nixita | 2013-08-05 22:47 | |
![]() | Nei ikke hvis du smisker med brikkemajoren, men ikke si det det til noen :) | |